Gå til innhold

Tips til liten julegave til jente 13?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke hva jenter i den alderen liker nå, selv ønsket jeg meg CD`er i den alderen🤷‍♀️

Det er datteren til en venninne jeg ikke har møtt på mange år, så jeg vet ikke hva slags stil hun har, farger hun liker osv. 

Anonymkode: 6f68d...bd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med et kinogavekort på 200,- (eller på det beløpet du har tenkt å gi) Koselig siden det kansje er alderen man får lov til å begynne å gå på kino alene med venner😊

Eller kansje et lite gavekort på Glitter? Mye gøy der (eller på lignende butikker) for ei ung jente 💕

Bruker hu sminke? Hva med en fin rouge med  speil inni + en kost? H&M har fin innpakning på sminkeproduktene sine, som i tillegg er rimelige!

Lykke til! 

Anonymkode: d1de1...424

• Liker 2
Skrevet

Gavepakke med «dusj/deo» på Cubus/Normal

Sheetmasker er jo populært for tiden, kjøpes på Normal/Vita

Japansk TikTok brus, sånn glassflaske man må poppe glass-kule for å åpne, de er jo også populære. Fåes på internasjonale matbutikker, og faktisk har vår Ringo her i byen tatt dem inn.

Anonymkode: 266ae...e5f

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Det er datteren til en venninne jeg ikke har møtt på mange år, så jeg vet ikke hva slags stil hun har, farger hun liker osv. 

Din venninne vet vel hva hennes datter liker osv? Kan du ikke spørre din venninne? :) 

Anonymkode: 8cd24...3f6

• Liker 2
Skrevet

Saltlampe, produkterfra Rituals, oversized hettegenser 🙂

Anonymkode: aecdc...1dc

• Liker 2
Skrevet

«Alle» jenter i den alder liker Rituals og The Body Shop. Ikke kjøp sånn sett på apotek med ukjent merke, det er litt tantete og mer til bestemor. 

Anonymkode: 9f1d4...74d

• Liker 4
Skrevet

Spør din venninne hva datteren hennes liker/er opptatt av nå for tiden?

Men for en generisk gave som ikke kan bli alt for feil, har jeg ofte tydd til marsipangris (el.l julegodt med priskrig-pris) + gavekort på hennes & Mauritz.

Anonymkode: 8f256...4d9

Skrevet

Diamond painting. De har salg på små på Ark. (-40%)

• Liker 1
Skrevet

På Normal har de mye til jenter i den alderen, det koster ikke all verden heller.

• Liker 1
Skrevet

En deilig myk morgenkåpe 

Anonymkode: 41937...cd2

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12/20/2021 den 1.36):

Gavepakke med «dusj/deo» på Cubus/Normal

Sheetmasker er jo populært for tiden, kjøpes på Normal/Vita

Japansk TikTok brus, sånn glassflaske man må poppe glass-kule for å åpne, de er jo også populære. Fåes på internasjonale matbutikker, og faktisk har vår Ringo her i byen tatt dem inn.

Anonymkode: 266ae...e5f

Ramune heter det.

Skrevet

Har noen 13 åringer som jeg kjøper til. I år ble det badebomber og noen ansiktsmasker 🙂

Anonymkode: b518a...294

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...