Gå til innhold

I hvilke butikker får man kjøpt falske negler som kan limes på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften 🤪

Anonymkode: 6f82a...416

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cubus, vita, hm, normal osv😊

Anonymkode: 6d56f...798

Skrevet

kicks, nettopp bestilt på nett-de har de ikke inne i butikk-veldig fine,

Anonymkode: d6e48...4a9

Skrevet (endret)

Apotek 1 sine er gode, jeg hadde de til bryllupet.  Mine satt i to uker og ingen andre typer har holdt mere enn noen timer pga flat negl på pekefinger.

Endret av Duff
Skrevet

finnes på div. apoteker / sminkebutikker osv. kan anbefale merket "kiss", skikkelig fine for å være press-ons, og sitter godt på ^__^

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

HM, Lindex, Cubus, Normal 

Skrevet
Duff skrev (20 timer siden):

Apotek 1 sine er gode, jeg hadde de til bryllupet.  Mine satt i to uker og ingen andre typer har holdt mere enn noen timer pga flat negl på pekefinger.

Tenker du på de med tape/lim på?  Impress by broadway?   De er ikke spesielt fine og på meg sitter de bare noen få dager. Detter fort av på tommel og pekefinger men de ødelegger ikke neglene.

Disse er veldig fine.  Men neglen ødelegges når de fjernes.

https://lyko.com/no/kiss/kiss-acrylic-french-nude-rak-topp?gclid=Cj0KCQiA8ICOBhDmARIsAEGI6o3lbaQ_QieEqdKYFSD8sz6jAVwAIakkB_eACExGQYBjhRmvB2Gwzo4aAkmoEALw_wcB

Skrevet
Peonjenta skrev (1 time siden):

Tenker du på de med tape/lim på?  Impress by broadway?   De er ikke spesielt fine og på meg sitter de bare noen få dager. Detter fort av på tommel og pekefinger men de ødelegger ikke neglene.

Disse er veldig fine.  Men neglen ødelegges når de fjernes.

https://lyko.com/no/kiss/kiss-acrylic-french-nude-rak-topp?gclid=Cj0KCQiA8ICOBhDmARIsAEGI6o3lbaQ_QieEqdKYFSD8sz6jAVwAIakkB_eACExGQYBjhRmvB2Gwzo4aAkmoEALw_wcB

Jeg legger aldri merke til navn, er mange år siden jeg brukte de men de satt som ett skudd. Jeg jobber i barnehage og gravde i sand og det som er uten at de falt av. 

Skrevet

Normal pleier å ha et godt utvalg. Om man kjøper de uten farge kan man jo legge farge på selv  ^^, 

Ellers det folk sier over ^_^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...