Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter på at det skal vise, men er 15 uker og kan fortsatt ikke se noe. Når fikk dere babymage?

Anonymkode: 6a09a...3f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra uke 21-22 var det en søt liten babykul, men den var veldig liten og fortsatt lett å gjemme under løse klær… Jeg kunne så vidt se en liten «forhøyning» nederst på magen der den pleide å synke ned mellom hoftebeina fra uke 18. De fleste førstegangs får ikke noe synlig kul for etter uke 20, så du må nok bare smøre deg med litt mer tålmodighet. Veldig koselig når den endelig kommer 🥰

Anonymkode: 8c550...50b

• Liker 2
Skrevet

Var 26-27 uker på vei før det ble en «åpenbar» babymage. Jeg og samboer kunne se det fra uke 18-19 som en liten «bulk» nederst. 

Anonymkode: 01888...bb6

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne se det ganske tidlig, før uke 15. Men andre kunne nok ikke se det før litt senere, så mest ut som jeg var litt tjukk eller oppblåst en stund. Men i uke 24 hadde jeg tydlig mage. 

Anonymkode: 691d8...657

Skrevet

Om morgenen i senga kunne jeg se og føle en liten klump på magen ca uke 20, mener det var en kul på magen som andre kunne se fra uke 23 ish

Anonymkode: 213e7...ad3

Skrevet

Uke 17-18 hadde jeg babykul og navlen hadde begynt å "vrenge" seg.. :)

Anonymkode: fb301...33f

Skrevet

Rundt uke 15-17 med begge mine. Jeg raste riktig nok i vekt første halvdelen av svangerskapene, så vil tro det er derfor:)

Anonymkode: a3e00...c18

Skrevet

Merket det på buksene før uke 12. Fikk de igjen, men var ubehagelig. Er i uke 20 nå og ser ut som jeg gjorde over uke 30 førrige graviditet (ut ifra slik jeg husker det). Ikke gått noe særlig opp (3 kg), men magen er tydelig rund og stor og ikke minst SPRENGT! Lurer litt på hvordan dette skal gå, men får jo igjen ytterjakker enda, så vet jo at det blir en god del større også.

Anonymkode: 5f08b...c1a

Skrevet

5-6mnd

Anonymkode: 00f42...9cd

Skrevet

Jeg hadde kjent det på buksene en stund, men rundt uke 16 så mamma tydelig magen min. «Se der, nå har du fått en kul 🥰» Da hadde jeg ikke så veldig tettsittende genser på meg heller 😛 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Venter på at det skal vise, men er 15 uker og kan fortsatt ikke se noe. Når fikk dere babymage?

Anonymkode: 6a09a...3f1

Ikke synlig før uke 28-29. tredjegangs 

Anonymkode: 0f120...2d3

Skrevet

Med første var det en tydelig liten kul nederst på magen rundt uke 18, men den var lett å skjule med klær. Poppa skikkelig rundt uke 22-23 eller så, da var det tydelig. 

Gravid med andre nå og magen kom ca to uker tidligere (tydelig for men rundt uke 16, tydelig for andre rundt uke 20).

Skrevet

Uke 30 kunne man se den med vanlige klær. Kunne nok skjult den enda lenger med litt større gensere, men så fikk jeg aldri veldig stor mage heller. 

Anonymkode: ab46a...44e

Skrevet

Rundt uke 20 alle tre gangene.

Skrevet

Når man observerer seg selv så ser man jo endringer fra uke til uke. Men vil si den ordentlige kulen som jeg skulle kunne spotte ikke kom før i ca uke 19. Etter det ble den også synlig for mannen. Er i uke 22 nå og den kan fortsatt gjemmes bak løse klær men den er synlig. Ikke stor men en bitte liten kul som synes hvis jeg går med en trang T-skjorte eller kjole. 

Anonymkode: 42bd5...1bd

Skrevet

Uke 35 hvis jeg hadde trange klær. Fødte i uke 37

Anonymkode: 62a3f...314

Skrevet

Rundt uke 24 kanskje? Så det i treningstøy tidligere, men det var fremdeles sånn at det bare kunne vært en «normal», oppblåst mage. Etter uke 24 føler jeg det så mer ut som en ordentlig gravidmage. I utganspunktet slank/trent. 

Anonymkode: b1872...4fc

Skrevet

De som er store eller har ekstra fett på magen ser detofte senere enn de som er helt slanke. 

Anonymkode: 025c4...aae

Skrevet

Uke 26-27 uten klær. Men klarte fint å skjule den frem til ca uke 31 uten problem. 

Anonymkode: 98bb4...21e

Skrevet

Tok magebilder hver dag fra uke 12, og når jeg ser tilbake nå, så ser jeg at det var først rund uke 25 den begynte å "poppe" som en gravidmage. Selv om jeg selv syntes magen så større ut før det, så syns jeg ikke det nå når jeg ser tilbake på bildene😂

Gravid med nr. 2 nå og lagt på meg like mye, men magen har kommet mye fortere. Uke 22 nå og syns den har vært ganske rund en stund nå.

Anonymkode: ee2d6...8eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...