AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #1 Skrevet 19. desember 2021 Har relevant bachelor, registrerte CV på Manpower sine sider og ble kontaktet for intervju som kunderådgiver hos DnB kommende uke. Noen som har jobbet som det og kan beskrive litt? Forsto det slik at det var «turnus» siden åpningstiden er 06.45-23.15. Det er 3 mnd vikariat med mulighet for forlengelse, litt skeptisk til det kjenner jeg, men må ha jobb.. Noen som har fått forlenget? Hvor lang tid bruker det som regel å ta før man er ute av Manpower og ansatt direkte av DnB feks? Er det noen regler rundt når man har krav på fast ansettelse? Lurer også på lønn selvfølgelig, vil ikke spørre på intervjuet da jeg er redd for å ikke få jobben. Betaler Manpower ut lønn per mnd eller annenhver uke som feks Adecco? Fant ikke noe på nettsiden. Anonymkode: 68783...b80
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #2 Skrevet 20. desember 2021 Det er turnus ja. Lønna er veldig lav, typ 420k i året. Til sammenligning har jeg 100k mer i lignende bedrift med bedre turnus. Jeg startet på samme måte via adecco og fikk fast etter de 3 mnd, med oppstart 1 mnd etter, så 4 mnd I Adecco. Stort sett ansetter de med hensikt i videre ansettelse, så hvis du ikke har fravær og gjør en god innsats så burde det ikke være et problem. Når det er sagt, det er et fint springbrett for en fot innafor og erfaring på cvn 😊 Anonymkode: c64e4...cd6 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #3 Skrevet 20. desember 2021 Min første ordentlige jobb etter studiene var kunderådgiver i DNB, via Adecco. En fin plass å starte, du får erfaring og en referanse. Fortsett å søk jobb mens du jobber der, så blir dette bra. Karrieren har utviklet seg veldig fint siden den tid. Anonymkode: 1c250...6db
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #4 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er turnus ja. Lønna er veldig lav, typ 420k i året. Til sammenligning har jeg 100k mer i lignende bedrift med bedre turnus. Jeg startet på samme måte via adecco og fikk fast etter de 3 mnd, med oppstart 1 mnd etter, så 4 mnd I Adecco. Stort sett ansetter de med hensikt i videre ansettelse, så hvis du ikke har fravær og gjør en god innsats så burde det ikke være et problem. Når det er sagt, det er et fint springbrett for en fot innafor og erfaring på cvn 😊 Anonymkode: c64e4...cd6 Fikk svar på intervjuet at timelønna var på 220 kr, så det stemmer jo greit det. Er samme som jeg har der jeg jobber nå, men kanskje man går opp litt om man blir fast ansatt? Takk for svar 😊 Anonymkode: 68783...b80
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #5 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Min første ordentlige jobb etter studiene var kunderådgiver i DNB, via Adecco. En fin plass å starte, du får erfaring og en referanse. Fortsett å søk jobb mens du jobber der, så blir dette bra. Karrieren har utviklet seg veldig fint siden den tid. Anonymkode: 1c250...6db Var alt via telefon? Åpent kontorlandskap? Var de strenge på feks dobesøk? Har hatt en jobb tidligere hvor man bare kunne gå på do i pausen, en av grunnene til at jeg ikke greide å jobbe der lenger. Skal absolutt fortsette å søke Målet er fast 100%. Anonymkode: 68783...b80
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #6 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Fikk svar på intervjuet at timelønna var på 220 kr, så det stemmer jo greit det. Er samme som jeg har der jeg jobber nå, men kanskje man går opp litt om man blir fast ansatt? Takk for svar 😊 Anonymkode: 68783...b80 Jeg gikk opp 100k da jeg ble fast ansatt i Dnb (dog ikke som kunderådgiver). Lønna hos Manpower er alltid litt lavere Anonymkode: 26120...97b
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #7 Skrevet 20. desember 2021 Lykke til forresten!! 🤞🏻🤞🏻 Anonymkode: c64e4...cd6
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #8 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg gikk opp 100k da jeg ble fast ansatt i Dnb (dog ikke som kunderådgiver). Lønna hos Manpower er alltid litt lavere Anonymkode: 26120...97b Såpass forskjell ja, sikkert ikke like mye på kunderådgiver. Men uansett helt ok til å være startlønn Anonymkode: 68783...b80
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #9 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lykke til forresten!! 🤞🏻🤞🏻 Anonymkode: c64e4...cd6 Tusen takk! Krysser fingrene nå! Anonymkode: 68783...b80
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #10 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Såpass forskjell ja, sikkert ikke like mye på kunderådgiver. Men uansett helt ok til å være startlønn Anonymkode: 68783...b80 Jeg har jobbet i finans i ca 8 år når og startet på kundesenter med ca 320 000 kr via Manpower. Etter 9 mnd fikk jeg jobb på et annet kundesenter og gikk opp til 390 000 kr. Har på 6,5 år gått opp til 515 000 kr og fikk nå stilling i bank (ikke kundesenter) med fastlønn på 580 000 kr + konsernbonus 😊 bare sånn siden jeg påpekte at lønna i DnB var lav, men må bare understreke hvor god muligheten er videre 😊 Har forresten ikke utdanning heller. Anonymkode: c64e4...cd6
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #11 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har jobbet i finans i ca 8 år når og startet på kundesenter med ca 320 000 kr via Manpower. Etter 9 mnd fikk jeg jobb på et annet kundesenter og gikk opp til 390 000 kr. Har på 6,5 år gått opp til 515 000 kr og fikk nå stilling i bank (ikke kundesenter) med fastlønn på 580 000 kr + konsernbonus 😊 bare sånn siden jeg påpekte at lønna i DnB var lav, men må bare understreke hvor god muligheten er videre 😊 Har forresten ikke utdanning heller. Anonymkode: c64e4...cd6 Oj, så bra jobba av deg! 👏 Høres veldig fint ut. Venter på svar etter intervju, men med oppstart i januar håper jeg på svar før jul 😅 Anonymkode: 68783...b80 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå