Gå til innhold

Fantasier du ikke vil gjennomføre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Elder Millennial

Av og til fantaserer jeg om å ha en sexslave gjemt vekk i ett hemmelig rom under trappen😅🤷‍♀️ Skal åpenbart aldri realiseres👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trøst
Anonymburker skrev (16 minutter siden):

Hvis man har oppdratt et stebarn fra barndommen får man jo mer et faderlig bånd, vil jeg tro. Derfor mer sannsynlig at slike tanker er unaturlige.

Det har jeg ikke særlig tro på, må jeg innrømme. En attraktiv kvinne er fortsatt en attraktiv kvinne, jeg tenker det er mer unaturlig at en biologisk far finner sin egen datter attraktiv, men hva vet jeg. Det er ikke alltid så lett å bli klok på mannlig seksualitet. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøst skrev (Akkurat nå):

Det har jeg ikke særlig tro på, må jeg innrømme. En attraktiv kvinne er fortsatt en attraktiv kvinne, jeg tenker det er mer unaturlig at en biologisk far finner sin egen datter attraktiv, men hva vet jeg. Det er ikke alltid så lett å bli klok på mannlig seksualitet. :P 

Nei, vi er altfor komplekse! 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (12 timer siden):

Jeg tror (håper) de fleste ikke synes det er stuerent. Samtidig er det vanskelig om vi skal bevege oss over i tankepoliti.

For min del, kan folk fantasere om hva de vil. Det foregår kun i deres eget hode. Så lenge man ikke agerer på disse fantasiene, så burde det være innafor.

Jeg kommer jo ikke til å objektivisere Sandra Borch og nedverdige henne til et rent sexobjekt som skal spinne rundt på kuken min om jeg skulle møtt henne i virkeligheten. Det er jo ikke en helt stueren fantasi, men jeg ville jo naturligvis behandlet henne som hvilket som helst annet menneske om jeg hadde møtt henne: Med respekt.

Om vi hadde hatt en god kjemi og hun selv hadde ønsket å spinne rundt på kuken min, da hadde jeg ikke vært vond å be.

Point being: Fantasier er ikke ekte, og reflekterer ikke hvordan (normale) mennesker interagerer med hverandre.
Dessverre er det et alt for stort antall (hovedsakelig) menn som lar deres fantasier/seksualitet påvirke deres interaksjoner, men disse blir definert som overgreps- og voldtektsmenn.

Hvordan foregår denne spinningen, jeg ser for meg en slags flyproppell nå?

Endret av Flintis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trøst
Flintis skrev (3 minutter siden):

Hvordan foregår denne spinningen, jeg ser for meg en slags flyproppell nå?

Og med det gjorde fantasien din denne tråden til en runketråd, @Katten.2.0🤣🥇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøst skrev (1 minutt siden):

Og med det gjorde fantasien din denne tråden til en runketråd, @Katten.2.0🤣🥇

Nei nå var det mer et spørsmål om praktisk gjennomføring i fantasien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøst skrev (7 timer siden):

Den biten av mannelig sexualitet er klokkeklar ...ens egen datter er ikke et sexuellt objekt !!!!...ikke noen kvinner i genetisk familie er det...Naturen har satt inn en velfungerende sperre i topplokket på normale menn der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
ABM skrev (5 timer siden):

Den biten av mannelig sexualitet er klokkeklar ...ens egen datter er ikke et sexuellt objekt !!!!...ikke noen kvinner i genetisk familie er det...Naturen har satt inn en velfungerende sperre i topplokket på normale menn der...

Hadde jeg som forelder visst om at samboeren min hadde seksuelle fantasier om mitt barn - et hint et hva som helst så hadde ikke vedkommende vært min samboer lenger 

Anonymkode: dc9e4...602

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg og dama mi fantaserer om at vi drar rundt og oppsøker fremmede menn som vil bruke henne og få henne til å føle seg litt "horete" 

Mens jeg ser på slik at jeg kan fortelle henne at hun må gjøre det hun får beskjed om 

Gjerne flere menn samtidig slik at vi får "øvet" til den ultimate fantasien som er henne og 10 menn samtidig 

Hun er 40 år så vi ser for oss menn over 60 helst

Anonymkode: 3d5df...f34

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fruen har sagt at hun drømmer om flere menn, og jeg har sagt at jeg veldig gjerne vil se hun bli tatt av en mann eller flere så vi kan elske sammen når de andre gutta er ferdig…..blir vel med drømmen da hun sier hun bare vil ha meg 😭

Drømmer også se hun på alle fire med en firbent også….det har jeg aldri turt å si 😞

Anonymkode: 17ddc...b52

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

StovnerJune skrev (På 3.1.2022 den 20.13):

Selvfølgelig ikke heldig for jenta som har en stefar som tenker seksuelt på henne, men jeg må lure på hvor uvanlig dette egentlig er blant de mange mennene der ute som har stedøtre i "attraktiv alder". Tror det er mange sånne fantasier rundt omkring, men at veldig veldig få går så langt som å sette det ut i livet.

Håper ikke det er veldig vanlig, jeg er selv stefar og har aldri vært i nærheten av å tenke på stedatter på den måten. Det er ekkelt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 46 her. Drømmer om å bli student igjen og sjekke opp en studine på 21 som vil knulle meg hele natten.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At dama ser det som selvfølgelig å ha ei fast venninne vi møter av og til for tacofredag. Vi koser oss med mat og drikke og tv. De flørter og kliner åpenlyst ut over kvelden. Jeg er bare tilrettelegger og får aldri delta. Jeg får bare nyte alle de deilige visuelle inntrykkene. Det som er mest opphissende er at det er helt naturlig og greit liksom, vi får begge det vi ønsker, sammen.

Anonymkode: f37f3...bdd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fantasert at samboeren har sex med flere damer. Vet det ikke kommer til å skje. Vi har hatt med ekstra dame.

Har også hatt en kinky fantasi og sett hun har blitt slikket av en hund. Det er kun med fantasi og ønsker ikke det skjer.

Sprute I dama munn og at hun leker med sæden og så kliner med ei dame. Håper det skjer😊😊

Anonymkode: c0136...323

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Jeg har utrolig mange fantasier jeg aldri ønsker gjennomføre. Det som er så herlig med fantasier er at de kan vare i årevis, mens det å realisere dem kan være over på 10 sekund, i tillegg kan det være at du angrer fælt etterpå. Fantasier kan du sjonglere med så lenge du vil, helt uten konsekvenser. De fleste egner seg også best til bare akkurat det.

Endret av Paramount
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
On 2/26/2022 at 11:17 AM, AndersenG said:

Mann 46 her. Drømmer om å bli student igjen og sjekke opp en studine på 21 som vil knulle meg hele natten.

Det er jo ikke en fantasi du ikke VIL gjennomføre, men et scenario du skulle ønske deg men ikke har sjangs til å oppnå. To forskjellige ting ;)

Anonymkode: 391f8...d00

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo ikke en fantasi du ikke VIL gjennomføre, men et scenario du skulle ønske deg men ikke har sjangs til å oppnå. To forskjellige ting ;)

Vil sola stå opp imorgen? Ja. Betyr det at den har vilje? Nei.
Det er flere betydninger av ordet "vil".

Anonymkode: dc6e7...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Haha. da jeg var 38 stod jeg i med en dame på 21, så hvem det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...