911 Skrevet 3. januar 2022 #61 Del Skrevet 3. januar 2022 (endret) lh45 skrev (På 20.12.2021 den 12.07): Jeg fantaserer om å ligge under min kone som står i "doggy", slikke henne mens hun blir knullet bakfra av en annen mann. Og suge han innimellom før han knuller henne til han cummer i henne. Da vet jeg at jeg må slikke henne ren... Himmelsk runkefantasi... Helt fantastisk fantasi. Håper jeg en gang får oppleve dette men hun er veldig i mot sex med andre, selv om vi er sammen om dette. Endret 2. januar 2023 av 911 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StovnerJune Skrevet 3. januar 2022 #62 Del Skrevet 3. januar 2022 Flere menn på meg. Har prøvd/blitt utsatt for det før og vet at det fort sklir ut og blir ubehagelig, men i fantasien så skjer ikke det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #63 Del Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 1.1.2022 den 17.39): Herlig. For en drittsekk du er. Anonymkode: ecf55...22d Drittsekk fordi? Jeg fantaserer her om noe som jeg ikke vil gjennomføre? tråden heter jo faktisk "Fantasier du ikke vil gjennomføre" Mange her som fantaserer om mye rart, men med samme "røde tråd" det vil ikke bli gjennomført 😉 Eller misforsto du plutselig noe, og trodde at fantasien her var virkelighet.. Anonymkode: 51bbc...df8 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StovnerJune Skrevet 3. januar 2022 #64 Del Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 2.1.2022 den 13.37): Hun er jo åpenbart deilig siden han har denne fantasien. Man er jo ikke en gris bare fordi man tenner på attraktive jenter. Det er jo bare dere kvinner som kaller det grisete fordi dere føler dere forbigått av en sexy 19-åring. Så lettere å legge skylden på mannens grisete kåtskap. Anonymkode: 391f8...d00 Selvfølgelig ikke heldig for jenta som har en stefar som tenker seksuelt på henne, men jeg må lure på hvor uvanlig dette egentlig er blant de mange mennene der ute som har stedøtre i "attraktiv alder". Tror det er mange sånne fantasier rundt omkring, men at veldig veldig få går så langt som å sette det ut i livet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #65 Del Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 2.1.2022 den 13.37): Hun er jo åpenbart deilig siden han har denne fantasien. Man er jo ikke en gris bare fordi man tenner på attraktive jenter. Det er jo bare dere kvinner som kaller det grisete fordi dere føler dere forbigått av en sexy 19-åring. Så lettere å legge skylden på mannens grisete kåtskap. Anonymkode: 391f8...d00 Han er en gris fordi han tenner på stedatter som han har et farsforhold til, ikke fordi han tenner på attraktive jenter. Jeg synes det er spesielt, ville aldri tenkt på stesønn som et seksuelt objekt/vesen/whatever Anonymkode: e99d2...1bd 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus51 Skrevet 3. januar 2022 #66 Del Skrevet 3. januar 2022 Vil ikke gjennomføre trekant eller firkant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #67 Del Skrevet 3. januar 2022 Sex med Klara Anonymkode: d9fee...fe3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 3. januar 2022 #68 Del Skrevet 3. januar 2022 Vel, jeg er to meter høy og har alltid hatt lyst til å spinne Sandra Borch rundt på kuken. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 3. januar 2022 #69 Del Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 20.12.2021 den 14.01): Fantaserer om at jeg er 16 og har sex med noen mye eldre, en annen fantasi at jeg er så gammel som jeg er og har sex med mann i 20-åra, enda en at jeg sitter i fanget til en mann mens vi sitter ved et bord med mange andre (konsert eller noe, med mye folk og lyd omkring), og at vi blir kåte og knuller mens jeg sitter der med ryggen mot ham og kjole på meg. Og at en mann ligger i fanget mitt og suger på puppene mine. Hemmelige fantasier jeg enten ikke kan, eller ikke vil, gjøre i virkeligheten. K 50+ Anonymkode: 4cfc8...8e9 Mann på 35 og fantaserer rått om damer i slutten av 50-åra. Tanken på å gå ned på ei dame med grå kjønnshår og få henne til å føle seg som verdens heldigste, tenner meg vilt. Jeg vet det bare blir med fantasien. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #70 Del Skrevet 3. januar 2022 Katten.2.0 skrev (1 time siden): Vel, jeg er to meter høy og har alltid hatt lyst til å spinne Sandra Borch rundt på kuken. 🤣🤣🤣 Anonymkode: 37306...83f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trøst Skrevet 4. januar 2022 #71 Del Skrevet 4. januar 2022 Katten.2.0 skrev (19 timer siden): Vel, jeg er to meter høy og har alltid hatt lyst til å spinne Sandra Borch rundt på kuken. Jeg dauer! 🤣 Anonymburker skrev (17 timer siden): Mann på 35 og fantaserer rått om damer i slutten av 50-åra. Tanken på å gå ned på ei dame med grå kjønnshår og få henne til å føle seg som verdens heldigste, tenner meg vilt. Jeg vet det bare blir med fantasien. Hvorfor vet du at det bare blir med fantasien? Er nok mange kvinner i slutten av 50-årene som er villige her! Spennende fantasi for øvrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 4. januar 2022 #72 Del Skrevet 4. januar 2022 Trøst skrev (1 time siden): Hvorfor vet du at det bare blir med fantasien? Er nok mange kvinner i slutten av 50-årene som er villige her! Spennende fantasi for øvrig. Joda, men kjenner meg selv såpass at jeg tror jeg aldri kommer til å gå inn for å finne noen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #73 Del Skrevet 4. januar 2022 Anonymburker skrev (20 timer siden): Mann på 35 og fantaserer rått om damer i slutten av 50-åra. Tanken på å gå ned på ei dame med grå kjønnshår og få henne til å føle seg som verdens heldigste, tenner meg vilt. Jeg vet det bare blir med fantasien. Er det med grå kjønnshår bare en metafor for 'voksen damekropp' eller mener du at grå kjønnshår faktisk er pirrende? Jeg kan forsone meg og like det meste med min voksne kropp, men akkurat det med å ha grå og mer glisne!) kjønnshår synes jeg ikke er så kult. K50+ Anonymkode: 4cfc8...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 4. januar 2022 #74 Del Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det med grå kjønnshår bare en metafor for 'voksen damekropp' eller mener du at grå kjønnshår faktisk er pirrende? Jeg kan forsone meg og like det meste med min voksne kropp, men akkurat det med å ha grå og mer glisne!) kjønnshår synes jeg ikke er så kult. K50+ Anonymkode: 4cfc8...8e9 Er vel mer enn metafor enn at det faktisk er noe jeg tenner på i seg selv. En indikasjon på at motparten er betydelig eldre, rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #75 Del Skrevet 4. januar 2022 Anonymburker skrev (1 minutt siden): Er vel mer enn metafor enn at det faktisk er noe jeg tenner på i seg selv. En indikasjon på at motparten er betydelig eldre, rett og slett. Det var det jeg antok, ja Anonymkode: 4cfc8...8e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 4. januar 2022 #76 Del Skrevet 4. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det var det jeg antok, ja Anonymkode: 4cfc8...8e9 Aldersforskjellen og tabuet ved det som definitivt tenner mest. 🙂 Endret 4. januar 2022 av Anonymburker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #77 Del Skrevet 4. januar 2022 Anonymburker skrev (5 minutter siden): Aldersforskjellen og tabuet ved det som definitivt tenner mest. 🙂 Men hvorfor vil det bare bli med fantasien, da? Anonymkode: 4cfc8...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 4. januar 2022 #78 Del Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hvorfor vil det bare bli med fantasien, da? Anonymkode: 4cfc8...8e9 Jeg er vel ikke den som jobber mest for å få ting til å skje på det området, med snart 4 år uten sex😅 Og damer vil vel også helst ha et forhold og ikke bare være noens seksuelle fantasi. Føler ikke det fins så mange damer som er ute etter det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #79 Del Skrevet 4. januar 2022 Noen godt voksne damer kan vel ha tilsvarende fantasier, også uten å ønske forhold. Men det er vel verre hvis innsatsviljen din er laber. Du skal ha utrolig flaks om den fantasien realiserer seg uten at to legger to pinner i kryss. Jaja, du har i alle fall en fin fantasi å kose deg med, da! Anonymkode: 4cfc8...8e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #80 Del Skrevet 4. januar 2022 Drømmer om at en annen mann knuller vettet av dama mi og at hun liker pikken til den andre mannen. Ville blitt kåt av å se henne nyte hans pikk inn i seg. Det å se en annen kølle glir inn i damas fitte ville gjort meg kåt. Det å se henne suge og nyte en annen manns kukk hadde vært deilig å se. Etter at han har kommet inne i henne så beordrer hun meg til å slikke henne ren for sæd. Dette vil nok ikke skje i virkeligheten, ville kanskje blitt sjalu og usikker på om hun hadde gjort dette igjen bak min rygg hvis hun liker han. Anonymkode: a22f7...7dd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå