Gå til innhold

Fantasier du ikke vil gjennomføre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen fantasier drømmer man om å leve ut, noen fantasier bare vet man med seg selv at vil forbli i fantasien.

Hva er deres fantasier i sistnevnte kategori?

Jeg tenner på en fantasi om å bli voldtatt, men ønsker selvfølgelig ikke å oppleve det....

Anonymkode: 2b026...956

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenner på at mannen runker til kløften til andre,  suger damer i brystet. Har sex med dem. Elsker tanken.

men i virkelighet er jeg den mest sjalusi og usikre dama🤭

Anonymkode: e5373...138

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekant mfm.  ( ukjente / utenforstående bi- menn)

Er i forhold så kunne ikke gjort det irl .

K42 år

Anonymkode: 27ca7...fda

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserer om å ligge under min kone som står i "doggy", slikke henne mens hun blir knullet bakfra av en annen mann. Og suge han innimellom før han knuller henne til han cummer i henne. Da vet jeg at jeg må slikke henne ren... Himmelsk runkefantasi...

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantaserer om at en dame utfører seksuelle handlinger på meg mens jeg later som (sånn at hun tror) jeg sover. Det er vel egentlig en fantasi om å bli voldtatt av en kvinne da. En attraktiv kvinne i 40 årene, som er mye eldre og mere erfaren enn meg. 

K24

Anonymkode: 4a0b6...d77

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Trekant mfm.  ( ukjente / utenforstående bi- menn)

Er i forhold så kunne ikke gjort det irl .

K42 år

Anonymkode: 27ca7...fda

Er da bare å lufte fantasien med din utkårede, riktignok så vil jo ikke begge bli ukjente.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantaserer om at jeg er 16 og har sex med noen mye eldre, en annen fantasi at jeg er så gammel som jeg er og har sex med mann i 20-åra, enda en at jeg sitter i fanget til en mann mens vi sitter ved et bord med mange andre (konsert eller noe, med mye folk og lyd omkring), og at vi blir kåte og knuller mens jeg sitter der med ryggen mot ham og kjole på meg. Og at en mann ligger i fanget mitt og suger på puppene mine.

Hemmelige fantasier jeg enten ikke kan, eller ikke vil, gjøre i virkeligheten.

K 50+

Anonymkode: 4cfc8...8e9

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserer ufattelig mye om å ligge med sjefen til sjefen til sjefen min etter som jeg allerede har ligget med de 2 første.

K19 ;)

Anonymkode: 6503b...d96

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å ha sex med 4-5 menn samtidig,  får jeg sjansen, gjør jeg det. 

Anonymkode: eb305...dc8

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å dele nakenbilder med venninner og la de se meg runke mens de forteller med hva jeg skal gjøre.

Anonymkode: d9fee...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trekant med to kvinnelige stortingspolitikere i stortingssalen foran alle politikerne og kongefamilien.

Noe som jeg ikke ville ha gjort, også er det noe som aldri kommer til å skje.

Anonymkode: a3928...dd4

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst å ha sex foran et stort publikum😅Ikke bare 2-3 stk men mange. Tanken på det tenner meg. Men det vil nok bare fortsette å være en fantasi. Det er tross alt ikke enkelt å få noen med på å ha sex foran mange mennesker, og hvor skulle vi fått tak i et helt publikum som ville sett på? Så nei det vil ikke skje. Får holde med 2-3 stykker. Tenk om jeg hadde fått prestasjonsangst også foran et helt publikum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
lh45 skrev (10 timer siden):

Jeg fantaserer om å ligge under min kone som står i "doggy", slikke henne mens hun blir knullet bakfra av en annen mann. Og suge han innimellom før han knuller henne til han cummer i henne. Da vet jeg at jeg må slikke henne ren... Himmelsk runkefantasi...

Hva er grunnen til at du ikke ønsker å gjennomføre dette?

Anonymkode: adf1d...4e5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken av å bli fastbundet og "tvunget" til orgasme med vibrator tenner meg. Trekant med en pikk i hvert hull er også noe som høres spennende ut!
Dette kommer aldri til å skje!

Anonymkode: 268f7...6fc

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ofte fantasert om å binde fast min x-svigersøster slik at hun står med hendene over hodet. Så sette meg ned foran henne, kle av henne på underkroppen og slikke henne til det går for henne. Og etterpå kle på henne og knyte henne løs.

Før dere dømmer meg, det er jo bare en fantasi 😉

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Tenner på at mannen runker til kløften til andre,  suger damer i brystet. Har sex med dem. Elsker tanken.

men i virkelighet er jeg den mest sjalusi og usikre dama🤭

Anonymkode: e5373...138

Hva er "suger damer i brystet"? Høres ut som et  innlegg skrevet i rus? Eller av en dust?

Anonymkode: 1fc2d...6c1

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...