AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #1 Skrevet 19. desember 2021 det er en fyr jeg pratet med en del, han er utrolig hyggelig, pratet med han en god del og har nå i det siste blitt betatt av han. nå i det siste oppfører han seg rart, blir noen ganger Vansklig å prate med, blir redd meg plutselig, går forbi og fullstendig ignorer meg. så blir han hyggelig igjen akkurat som han aldri har vært rar. er det en fyr jeg burde satse på? kan han være schizofren? er 27 år med lang historikk med mislykket forhold og en lange liste med ONS og fredagers, har tatt pause fra nett dating og tilfeldig sex, tenkte jeg kunne satse på en jeg ser ofte i real life. Anonymkode: e6dea...dbb
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #2 Skrevet 19. desember 2021 Men ærlig talt. Tenke at han er schizofren basert på det der? Anonymkode: e9ca6...3f6 4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #3 Skrevet 19. desember 2021 Du har ingen grunn til å tenke at han er schizofren. Men om han plutselig blir redd deg og oppfører seg som du ikke er der, er det jo sannsynligvis noe galt. Det må du enten snakke med ham om og/eller informere noen som er nære ham nok til at de kan bistå. Deretter bør du sikkert løpe den andre veien. Er man ikke involvert, er det sjelden noen veldig god ide å involvere seg med noen som potensielt har en alvorlig psykisk lidelse. Nok av andre fisk i sjøen, liksom. Anonymkode: e906b...c6b 3
Miranda Bailey Skrevet 19. desember 2021 #4 Skrevet 19. desember 2021 Man er ikke schizofren, man har schizofreni.. Som forøvrig er en alvorlig og kompleks lidelse, og jeg kan ikke forstå hvorfor akkurat den diagnosen kommer til tankene dine utifra det lille du beskriver her. Gjerne les deg litt opp. 6
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #5 Skrevet 19. desember 2021 Kanskje han er veldig betatt da og de gangene han virker normal et når han tar seg sammen. Høres ut som meg når jeg er hodestups forelska i en fyr. Anonymkode: e0159...603
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #6 Skrevet 19. desember 2021 Høres ikke ut som et kupp med din historikk. På tide å endre kurs. Anonymkode: eec7a...fc3 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #7 Skrevet 19. desember 2021 Kan være alt fra sosial angst, til forelskelse, til at han er uinteressert, til schizofreni. Du må nesten bli kjent med han og spørre han for å få greie på det Anonymkode: 93158...de9 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #8 Skrevet 20. desember 2021 Hva er det du gjør når han blir redd? Har dette skjedd med andre du har vært sammen med? Kan det være rus? Anonymkode: e42ba...b40
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #9 Skrevet 28. desember 2021 Du må seriøst lese deg opp på schizofreni. At du blander dette inn viser hvor lite du vet om dette. Prøv heller å ta en prat med han, om du ikke allerede har gjort det. Om han gjør det usikker, så følg KGs råd nr1: Stikk!! Anonymkode: 060f7...f8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå