AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #1 Skrevet 19. desember 2021 Bringer orden i kaotiske situasjoner, liker å bruke sin logiske sans for å forutse hendelser og sannsynligheter, liker å lære, har mye ansvar, kan virke litt kjedelig, mange bekjente men få gode venner, streber etter å være et godt forbilde for andre, trenger ikke glemme leken i alt alvoret, tenker på mange måter, er litt gammeldags, velbalansert, gode evner til å formulere seg muntlig og skriftlig, god leder, farstematikk, personlig styrke, søker stabilitet, målrettet, kjemper for en god sak, liker å regjere, sterk vilje, autoritær, impulsiv, sterk karakter, snakker et enkelt språk som de fleste kan forstå, vet hvordan å kommunisere med mange mennesketyper, liten tålmodighet med folk som prater mye men ikke gjør noe, opplever seg selv som en beskytter med god moral og etikk, kjemper for fred og orden, er en person mange kan frykte, men har en harmonisk natur, men kan vris til en mørk posisjon. En rettferdig leder og trygg fars figur, vil alltid beskytte de han har innflytelse over, ærlig, nådeløs og utilgivelig over bedrag, kan tenke for rasjonelt og det kan ødelegge for han emosjonelt. Kan trekke seg tilbake når det oppstår ting personlig han ikke forstår så godt, f.eks følelser. Moden og disiplinert. Liker å bringe kompliserte ideer på et jordnært plan. Profilerer seg slik at motstand mot hans vilje virker fånyttes for å beholde den orden han ønsker. Er som en far for mange som ikke er av hans eget blod. Utstråler respekt og verdighet. Anonymkode: e8cae...b76
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #5 Skrevet 20. desember 2021 Klassisk menneske. Utbredt persontype, det der. Anonymkode: c0438...11b 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #6 Skrevet 20. desember 2021 Raptuza skrev (1 minutt siden): Donald Trump Altså ikke en spesifikk person da. Hva slags yrke høres det ut som at denne personen jobber i. Anonymkode: e8cae...b76
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #7 Skrevet 20. desember 2021 Høres ut som et horoskop som ville truffet 90% av befolkningen. Dette er jo det alle mener om seg selv. Anonymkode: 876da...281 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #8 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Klassisk menneske. Utbredt persontype, det der. Anonymkode: c0438...11b Klassisk menneske er det så absolutt ikke. Anonymkode: e8cae...b76
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #9 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Høres ut som et horoskop som ville truffet 90% av befolkningen. Dette er jo det alle mener om seg selv. Anonymkode: 876da...281 Nei jeg mener ikke noe av det der om meg selv i det heletatt ihvertfall. Anonymkode: e8cae...b76
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #10 Skrevet 20. desember 2021 Høres ut som en god beskrivelse av personen jeg er forelsket i. Anonymkode: 1d4c4...090
SoWhat? Skrevet 20. desember 2021 #11 Skrevet 20. desember 2021 Hvis det er du som har skrevet dette, som er personen, så stryk god til å formulere seg. Ti tusen komma, alt for få punktum og null avsnitt. Helt håpløst. Men første som slår meg er en selvgod person med kanskje ikke den helt store selvinnsikten. Ble jo sliten bare av å lese. 5
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #12 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Høres ut som en god beskrivelse av personen jeg er forelsket i. Anonymkode: 1d4c4...090 Snakker om hva slags yrke høres det ut som denne personen kan jobbe i. Ikke hvem det er. Anonymkode: e8cae...b76
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #13 Skrevet 20. desember 2021 SoWhat? skrev (Akkurat nå): Hvis det er du som har skrevet dette, som er personen, så stryk god til å formulere seg. Ti tusen komma, alt for få punktum og null avsnitt. Helt håpløst. Men første som slår meg er en selvgod person med kanskje ikke den helt store selvinnsikten. Ble jo sliten bare av å lese. Nei dette er helt stikk motsatt av hvordan jeg er. Helt fullstendig motsatt Det er mange stikkord og komma kan du gjerne bruke som punktum. Hva slags yrke kunne denne personen ha jobbet i. Anonymkode: e8cae...b76
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #14 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Snakker om hva slags yrke høres det ut som denne personen kan jobbe i. Ikke hvem det er. Anonymkode: e8cae...b76 Noe lederansvar. Forøvrig synes jeg innlegget var hektisk formulert og det var lite fokus på negative egenskaper ved personen. Anonymkode: 1d4c4...090 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #15 Skrevet 20. desember 2021 Ser for meg en rigid fyr som jobber i forsvaret. Anonymkode: 4488c...7d7
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #16 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Snakker om hva slags yrke høres det ut som denne personen kan jobbe i. Ikke hvem det er. Anonymkode: e8cae...b76 Dersom det var yrke du var på jakt etter så burde du spesifisert det i tittel eller hovedinnlegget. Det virker som du selv har "svaret" og om noen svarer noe annet enn det du selv har konkludert med, så mugner du. Hva er poenget? Enig med hen over dette kan passe på veldig mange ulike personer i veldig mange ulike yrker. Anonymkode: aa1e3...a1f 2
SoWhat? Skrevet 20. desember 2021 #17 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei dette er helt stikk motsatt av hvordan jeg er. Helt fullstendig motsatt Det er mange stikkord og komma kan du gjerne bruke som punktum. Hva slags yrke kunne denne personen ha jobbet i. Anonymkode: e8cae...b76 Politi
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #18 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noe lederansvar. Forøvrig synes jeg innlegget var hektisk formulert og det var lite fokus på negative egenskaper ved personen. Anonymkode: 1d4c4...090 Ok. Jeg vil bare vite hva slags yrke det høres ut som at denne personen jobber i. Det er ikke meg og det er ikke en spesifikk person. Hvorfor jeg lurer kommer jeg ikke til å si. At det er kaotisk får det bare være, jeg skrev bare ned alle stikkordene fort. Det er bare å lese det i ett. Det er ikke meningen at det skal være en formulering. Det er kun en haug med stikkord. Anonymkode: e8cae...b76
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #19 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dersom det var yrke du var på jakt etter så burde du spesifisert det i tittel eller hovedinnlegget. Det virker som du selv har "svaret" og om noen svarer noe annet enn det du selv har konkludert med, så mugner du. Hva er poenget? Enig med hen over dette kan passe på veldig mange ulike personer i veldig mange ulike yrker. Anonymkode: aa1e3...a1f Jeg trodde folk forstod det, men jeg sier der nå. Jeg bare lurer på yrket. Jeg har ikke noe svar, jeg svarer bare på at jeg ikke lurer på en spesifikk person eller personlighetstype, men yrke. Jeg har sagt det nå, og beklager at det ikke nøye beskrevet i innlegget. Jeg lurer altså ikke på hvem dette er. Om det er Donald eller Britney Anonymkode: e8cae...b76
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #20 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg trodde folk forstod det, men jeg sier der nå. Jeg bare lurer på yrket. Jeg har ikke noe svar, jeg svarer bare på at jeg ikke lurer på en spesifikk person eller personlighetstype, men yrke. Jeg har sagt det nå, og beklager at det ikke nøye beskrevet i innlegget. Jeg lurer altså ikke på hvem dette er. Om det er Donald eller Britney Anonymkode: e8cae...b76 Julenissen. Anonymkode: aa1e3...a1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå