AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #1 Skrevet 19. desember 2021 Hei, Babyen vår er 9 mnd og meget aktiv. Vi sliter en del med legging i egen seng for tiden fordi hun ruller rundt og reiser seg opp konstant. Dette kan kan vi holde på med i 2-3 timer hver kveld. Mye skriking. Har noen vært borti dette og har noen tips? Vi legger henne ned på ryggen x antall ganger før hun til slutt blir liggende og sovner. Legging på dagtid i vogn går fint. Lite protester da. Anonymkode: 5e0db...0af
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #2 Skrevet 20. desember 2021 Uff, dere har min medfølelse, det der er styr😅 Min er omtrent like gammel og her må hun ligge på fanget og roe seg/bli søvnig nok før vi legger henne ned. Ellers blir det bare fjas. Anonymkode: 77063...424
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #3 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hei, Babyen vår er 9 mnd og meget aktiv. Vi sliter en del med legging i egen seng for tiden fordi hun ruller rundt og reiser seg opp konstant. Dette kan kan vi holde på med i 2-3 timer hver kveld. Mye skriking. Har noen vært borti dette og har noen tips? Vi legger henne ned på ryggen x antall ganger før hun til slutt blir liggende og sovner. Legging på dagtid i vogn går fint. Lite protester da. Anonymkode: 5e0db...0af Er akkurat samme her 😅 I vogn på dagtid er det null protest. Men på kvelden er det mye kaving. Vi går bare rolig inn, legger henne ned og sier nå er det natta, og går ut igjen. Noen kvelder må vi gjøre det 10 ganger, andre kvelder bare 2 😅 Går ikke inn til henne før det er skikkelig skrik.. hvis det er bare klaging så venter vi. Føler det har blitt gradvis litt og litt bedre 😅 Før fikk hun ikke sove etter kl17 (legger deg ca 1830). Men skjønte at hun ikke er trøtt nok ved legging. Så nå får hun ikke sove etter kl 16. Noen ganger 16:30 hvis hun har sovet lite tidligere på dagen. Har også en sånn projektor på soverommet, som spiller musikk og har lys-spill i taket i 10min ca, før den skrur seg av av seg selv. Så får hun litt tid på seg til å omstille seg for natta Anonymkode: 423a2...8c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå