Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Spacegirl
Skrevet

Noen flere her som har sett de nye episodene av Charmed? Altså sesong 8. Må innrømme at jeg er skuffa over hvordan serien har utvikla seg. Etter min mening burde sesong 7 vært den siste, for nå begynner handlinga å bli så usannsynlig at jeg ikke klarer å leve meg inn i den. Og Charmed som var favorittserien min :tristbla: ...

Videoannonse
Annonse
Gjest Ingrid78
Skrevet

Jeg mistet sanses for charmed etter et par sesonger med paige i jeg. Etter de kuttet ut Shannon Doherty i serien, synes jeg figurene har blir flate og dumme bimboer. Takke meg til.

Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Hva går sesong åtte ut på igjen?

Som avataren nok røper, så er jeg stor fan av Charmed.

Er det sesong syv de liksom dør i kjelleren, eller er det åtte?

Gjest Spacegirl
Skrevet (endret)

De dør på liksom i siste episode av sesong 7. I sesong 8 så kaster de en spell som gjør at de ser annerledes ut for andre mennesker, men selv ser de sitt egentlig utseende. Og skaffer seg nye navn, og prøver å begynne et nytt liv som nye personer. De bor i samme hus, og er liksom kusinene til de avdøde 3 søstrene. Hele greia begynner å bli litt pussig :ler: . De prøver å la være å bruke magi for å ikke tiltrekke seg demoner, men det viser seg å bli litt vanskelig. De kommer over ei ung jente som nettopp har funnet ut at hun er heks, og de tar på seg å lære henne opp. Hun kommer nok til å bli den som bruker magi og bekjemper demoner i episodene framover, og søstrene står bak henne og veileder og hjelper henne.

I siste episode ble Piper arrestert, fordi det viste seg at det nye utseende hennes var identisk med ei dame som var ettersøkt for mord. Selvfølgelig kom de seg ut av knipa, og i neste episode må nok Piper få seg et nytt utseende. Igjen. :ler:

Endret av Fairy
Skrevet

Fikk ikke sett ferdig sesong 7..

Har sesong 8 begynt på tv3? Når? Noen som vet hvor langt de er kommet med reprisene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...