AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #1 Skrevet 19. desember 2021 Hvilke youtubere ser du på? Akkurat nå følger jeg bare med på Zoe Sugg. Skulle gjerne hatt flere å se på. Anonymkode: 395cc...7c2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #2 Skrevet 19. desember 2021 Collective Shout og TED Talks Anonymkode: 4557e...a59 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #3 Skrevet 19. desember 2021 Jeg følger de aller smarteste og de aller dummeste. De midt på treet er kjedelige. Anonymkode: 2b4f6...973
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #4 Skrevet 19. desember 2021 https://m.youtube.com/channel/UCCvcd0FYi58LwyTQP9LITpA Anonymkode: 9eef3...60a
n0vember Skrevet 19. desember 2021 #5 Skrevet 19. desember 2021 MrBallen. Tror jeg har sett alle videoene nå. 😅
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #6 Skrevet 19. desember 2021 Eugenia Cooney, Jacklin Glen, the amazing atheist. Anonymkode: 9a146...852
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #7 Skrevet 19. desember 2021 Pppeter. Veldig morsomt. Anonymkode: 501b3...3a2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #8 Skrevet 20. desember 2021 Jeg ser mest på youtube for å lære ting innenfor hobbyene mine, det blir gjerne litt smalt eller for spesielt interesserte. Utenom hobby, så er favorittyoutuberen min Beatrice Caruso. Hun begynte som slankevlogger, men nå vet jeg ikke helt hva hun er. Hun gjør ikke så mye spennende, men er veldig søt og morsom og jeg heier på henne. Jeg følger med på Baylee Jae. Har kanskje vokst litt fra henne, men jeg har sett alle vloggene hennes helt siden starten og kan ikke bare slutte. Hun gjør heller ikke noe særlig spennende, men hun jobber hjemmefra og lever av hobbyen sin på en måte jeg også hadde hatt lyst til. Jeg liker å se på de som customizer dukker, selv om jeg ikke er interessert i å gjøre det selv. Dollightful er veldig kreativ og fantasifull. Poppen Atelier lager lange og avslappende videoer jeg liker å ha på i bakgrunnen. How to cook that. Jeg er ikke interessert i matlaging i det hele tatt, men jeg liker videoene der hun debunker andre teite videoer. Hercules Candy. Familiebedrift som lager og selger godteri. Litt kjedelig kanskje, men jeg har dem på i bakgrunnen og de er morsomme når man blir kjent med dem. Så ser jeg av og til på Amberlynn Reid og Norwaytwins. Men det er mest for train crash value og jeg får litt dårlig samvittighet av det. Anonymkode: 723ad...f88
Balian d'Ibelin Skrevet 20. desember 2021 #9 Skrevet 20. desember 2021 (endret) Mange forskjellige. men er er noen av dem jeg ser på Real time history modern history tv Kings and Generals TimeGhost History World War Two The Great War Odyssey- Ancient History Weird History The Armchair Historian Vintage Space Mundo Epic History Tv Invitca Wizards and Warriors Endret 22. desember 2021 av Mr. Wickham
miaw Skrevet 20. desember 2021 #10 Skrevet 20. desember 2021 Ingen, men jeg ser på Lisa Eldridge innimellom. Flink sminkør med en behagelig stemme.
Ariana807 Skrevet 21. desember 2021 #12 Skrevet 21. desember 2021 Er blitt en del etter hvert 😅😄: Chris & Eve, James Turner, Deligracy, Lilsimsie, Austen & Jess, Dr Mike, Mama Dr Jones, Gameboyluke, Feint Attacks, United Gamer, Colleen Ballinger, Sierra Schultzzie, Molly Burke, Hannah Witton, Barry Lewis, Safiya Nygaard, ZoeTwoDots, People Vs Food, Men Try Videos, Ladies & Lattes, SuperCarlinBrothers, The Icing Artist, Level UP, Ellbat, Simon’s Cat og BilliSpeaks
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #13 Skrevet 21. desember 2021 Jeg ser også på Baylee Jae Vet ikke helt hvorfor, fant henne vel via tegne-videoene og ble bare hekta på vloggene hennes og har fortsatt å se på, er bare noe med henne som er beroligende å se på eller noe selv om det ikke skjer så mye i videoene 😄 Ser også på en del hobbygreier, folk som tegner eller lager ting feks. Og bullet journal-videoer, følger AmandaRachLee og Mochibujo ++ Av norske så ser jeg på Eveline Karlsen, også ser jeg på Bianco Ingrosso. Hender jeg ser på andre også om YouTube foreslår, da er det gjerne sånne sminkejenter. Nerdforge synes jeg har kule videoer (norske men snakker engelsk), veldig flinke (de lager ting). Ellers ser jeg en del vanlife og reise-vlogger (selv om jeg ikke ville likt å reise sånn selv men gøy å se hva andre gjør). Feks Eva Zu Beck. For ASMR følger jeg bl.a. Annura's ASMR Anonymkode: d6367...1f9
Jdz Skrevet 21. desember 2021 #14 Skrevet 21. desember 2021 Youtube er den eneste streamingtjenesten jeg betaler for og jeg bruker det MYE, både til jobb, hobby og underholdning. De kanalene jeg abonnerer på i dag er (ja, noe av dette er litt sært, men andre ting er mer mainstream): Sitat 10 Minute Amiga Retro Cast 74 Gear Adrian's Digital Basement ADV Podcasts AIRLINE VIDEOS Anders Enger Jensen Arctic retro Barely Sociable BG Ollie Bread Box Commodore Computer Museum bwack c64audio ChuckyGang commodore4ever Dan Wood Dave's Garage Dr Wasim Zahid Electronoobs Fredrik Knudsen GadgetUK164 GeekBits IAmTimCorey iilluminaughtii Itsmebrysonp J.J. McCullough Jan Beta jimgaffigan Joe Scott John B JonLajoie laowhy86 LGR Linus Tech Tips LOOK MUM NO COMPUTER Lost LeBlanc Marcus Veltri Mark Fixes Stuff Mattias Krantz MEGA65 Mentour Pilot MindFlareRetro Modern Vintage Gamer Ms Mad Lemon Nexpo Noel's Retro Lab Nonstop Dan Nostalgia Nerd Nybbles and Bytes OverSimplified Peter Santenello Rachman Blake Re:Enthused Retro Hack Shack Retro Recipes RetroSpector78 RMC - The Cave rSlash serpentza SHUNchan Strange Parts Techmoan Technology Connections Techquickie TechTechPotato The 8-Bit Guy The 8-Bit Manshed The Byte Attic The Guru Meditation The New Travel The Retro Shack TheRetroChannel This Week in Retro Trevor Noah Tvilsomt med Tjomlid Wolfie's Just Fine
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #15 Skrevet 21. desember 2021 Kun Remi Gaillard Anonymkode: 3f8ad...2bd 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #16 Skrevet 21. desember 2021 Good Mythical Morning, SortedFood, The Try Guys. Anonymkode: d01fb...102
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #17 Skrevet 21. desember 2021 Family Yo Yo (Monkey Baby Yo Yo) Får meg alltid til smile og bli varm om hjertet. 🐵 Så søtt💜 Anonymkode: ac165...31f
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #18 Skrevet 21. desember 2021 Contrapoints ❤️ Anonymkode: d2649...6fd
Kittykat Skrevet 21. desember 2021 #19 Skrevet 21. desember 2021 Cinnamontoastken, Jacksepticeye, Markiplier, Daz Games, Charlotte Dobre, GrayStillPlays, The Infographics Show, Let`s Game it Out, Nuke`s top 5, NukeNorway, Rob Gavagan, WhatCultureHorror, Vic Dibitetto, The Finest, Scary Snowman TV, Real Stories, Only Human, Mysterious 5, MostAmazingTop10, Laura Clery, GamingBolt, Foil Arms and Hog, FailArmy, Crypt Tv for å nevne noen. Det er mange mange fler.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #20 Skrevet 21. desember 2021 CinemaSins (en fyr som går gjennom forskjellige filmer), Watchmojo (lager topp 10 og topp 20 lister), Asian Boss (forskjellige reportasjer fra ulike asiatiske land), Alt Shift X (han har laget noen videoer om Game of Thrones), Dr James Gill (medisin, syntes det er interessant). Anonymkode: a8b50...cfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå