Gå til innhold

Hvilke youtubere ser du på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke youtubere ser du på? Akkurat nå følger jeg bare med på Zoe Sugg. Skulle gjerne hatt flere å se på. 

Anonymkode: 395cc...7c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Collective Shout og TED Talks

Anonymkode: 4557e...a59

• Liker 1
Skrevet

Jeg følger de aller smarteste og de aller dummeste. De midt på treet er kjedelige.

Anonymkode: 2b4f6...973

Skrevet

MrBallen. Tror jeg har sett alle videoene nå. 😅

Skrevet

Eugenia Cooney, Jacklin Glen, the amazing atheist. 

Anonymkode: 9a146...852

Skrevet

Pppeter. Veldig morsomt. 

Anonymkode: 501b3...3a2

Skrevet

Jeg ser mest på youtube for å lære ting innenfor hobbyene mine, det blir gjerne litt smalt eller for spesielt interesserte. 

Utenom hobby, så er favorittyoutuberen min Beatrice Caruso. Hun begynte som slankevlogger, men nå vet jeg ikke helt hva hun er. Hun gjør ikke så mye spennende, men er veldig søt og morsom og jeg heier på henne. 

Jeg følger med på Baylee Jae. Har kanskje vokst litt fra henne, men jeg har sett alle vloggene hennes helt siden starten og kan ikke bare slutte. Hun gjør heller ikke noe særlig spennende, men hun jobber hjemmefra og lever av hobbyen sin på en måte jeg også hadde hatt lyst til. 

Jeg liker å se på de som customizer dukker, selv om jeg ikke er interessert i å gjøre det selv. Dollightful er veldig kreativ og fantasifull. Poppen Atelier lager lange og avslappende videoer jeg liker å ha på i bakgrunnen. 

How to cook that. Jeg er ikke interessert i matlaging i det hele tatt, men jeg liker videoene der hun debunker andre teite videoer. 

Hercules Candy. Familiebedrift som lager og selger godteri. Litt kjedelig kanskje, men jeg har dem på i bakgrunnen og de er morsomme når man blir kjent med dem. 

Så ser jeg av og til på Amberlynn Reid og Norwaytwins. Men det er mest for train crash value og jeg får litt dårlig samvittighet av det. 

Anonymkode: 723ad...f88

Skrevet (endret)

Mange forskjellige. men er er noen av dem jeg ser på

Real time history

modern history tv

Kings and Generals

TimeGhost History

World War Two

The Great War

Odyssey- Ancient History

Weird History

The Armchair Historian

Vintage Space

Mundo

Epic History Tv

Invitca

Wizards and Warriors

Endret av Mr. Wickham
Skrevet

Ingen, men jeg ser på Lisa Eldridge innimellom. Flink sminkør med en behagelig stemme.

Skrevet

Anonymkode: 8f150...385

Skrevet

Er blitt en del etter hvert 😅😄:

Chris & Eve, James Turner, Deligracy, Lilsimsie, Austen & Jess, Dr Mike, Mama Dr Jones, Gameboyluke, Feint Attacks, United Gamer, Colleen Ballinger, Sierra Schultzzie, Molly Burke, Hannah Witton, Barry Lewis, Safiya Nygaard, ZoeTwoDots, People Vs Food, Men Try Videos, Ladies & Lattes, SuperCarlinBrothers, The Icing Artist, Level UP, Ellbat, Simon’s Cat og BilliSpeaks

Skrevet

Jeg ser også på Baylee Jae :) Vet ikke helt hvorfor, fant henne vel via tegne-videoene og ble bare hekta på vloggene hennes og har fortsatt å se på, er bare noe med henne som er beroligende å se på eller noe selv om det ikke skjer så mye i videoene 😄 

Ser også på en del hobbygreier, folk som tegner eller lager ting feks. Og bullet journal-videoer, følger AmandaRachLee og Mochibujo ++

Av norske så ser jeg på Eveline Karlsen, også ser jeg på Bianco Ingrosso. Hender jeg ser på andre også om YouTube foreslår, da er det gjerne sånne sminkejenter.

Nerdforge synes jeg har kule videoer (norske men snakker engelsk), veldig flinke (de lager ting).

Ellers ser jeg en del vanlife og reise-vlogger (selv om jeg ikke ville likt å reise sånn selv men gøy å se hva andre gjør). Feks Eva Zu Beck.

For ASMR følger jeg bl.a. Annura's ASMR

Anonymkode: d6367...1f9

Skrevet

Youtube er den eneste streamingtjenesten jeg betaler for og jeg bruker det MYE, både til jobb, hobby og underholdning. De kanalene jeg abonnerer på i dag er (ja, noe av dette er litt sært, men andre ting er mer mainstream):

Sitat
  • 10 Minute Amiga Retro Cast
  • 74 Gear
  • Adrian's Digital Basement
  • ADV Podcasts
  • AIRLINE VIDEOS
  • Anders Enger Jensen
  • Arctic retro
  • Barely Sociable
  • BG Ollie
  • Bread Box Commodore Computer Museum
  • bwack
  • c64audio
  • ChuckyGang
  • commodore4ever
  • Dan Wood
  • Dave's Garage
  • Dr Wasim Zahid
  • Electronoobs
  • Fredrik Knudsen
  • GadgetUK164
  • GeekBits
  • IAmTimCorey
  • iilluminaughtii
  • Itsmebrysonp
  • J.J. McCullough
  • Jan Beta
  • jimgaffigan
  • Joe Scott
  • John B
  • JonLajoie
  • laowhy86
  • LGR
  • Linus Tech Tips
  • LOOK MUM NO COMPUTER
  • Lost LeBlanc
  • Marcus Veltri
  • Mark Fixes Stuff
  • Mattias Krantz
  • MEGA65
  • Mentour Pilot
  • MindFlareRetro
  • Modern Vintage Gamer
  • Ms Mad Lemon
  • Nexpo
  • Noel's Retro Lab
  • Nonstop Dan
  • Nostalgia Nerd
  • Nybbles and Bytes
  • OverSimplified
  • Peter Santenello
  • Rachman Blake
  • Re:Enthused
  • Retro Hack Shack
  • Retro Recipes
  • RetroSpector78
  • RMC - The Cave
  • rSlash
  • serpentza
  • SHUNchan
  • Strange Parts
  • Techmoan
  • Technology Connections
  • Techquickie
  • TechTechPotato
  • The 8-Bit Guy
  • The 8-Bit Manshed
  • The Byte Attic
  • The Guru Meditation
  • The New Travel
  • The Retro Shack
  • TheRetroChannel
  • This Week in Retro
  • Trevor Noah
  • Tvilsomt med Tjomlid
  • Wolfie's Just Fine

Skrevet

Kun Remi Gaillard

Anonymkode: 3f8ad...2bd

• Liker 1
Skrevet

Good Mythical Morning, SortedFood, The Try Guys. 

Anonymkode: d01fb...102

Skrevet

Family Yo Yo (Monkey Baby Yo Yo) 
Får meg alltid til smile og bli varm om hjertet. 🐵 Så søtt💜

Anonymkode: ac165...31f

Skrevet

Contrapoints ❤️

Anonymkode: d2649...6fd

Skrevet

Cinnamontoastken, Jacksepticeye, Markiplier, Daz Games, Charlotte Dobre, GrayStillPlays, The Infographics Show, Let`s Game it Out, Nuke`s top 5, NukeNorway, Rob Gavagan, WhatCultureHorror, Vic Dibitetto, The Finest, Scary Snowman TV, Real Stories, Only Human, Mysterious 5, MostAmazingTop10, Laura Clery, GamingBolt, Foil Arms and Hog, FailArmy, Crypt Tv for å nevne noen. Det er mange mange fler. 

Skrevet

CinemaSins (en fyr som går gjennom forskjellige filmer), Watchmojo (lager topp 10 og topp 20 lister), Asian Boss (forskjellige reportasjer fra ulike asiatiske land), Alt Shift X (han har laget noen videoer om Game of Thrones), Dr James Gill (medisin, syntes det er interessant). 

Anonymkode: a8b50...cfc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...