AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #1 Skrevet 19. desember 2021 Jeg har ifra 2 trimester slitt med nesten det motsatte - til og med de siste ukene, altså at det ikke har vært så veldig fuktig generelt der nede. Masse slim på papiret i går og i dag. Sex i forgårs hvis det har noe å si, ingenting blod så det er nok ikke noen slimpropp. Føler magen har sunket mer allerede, har ikke trykk på lungene lengre (det har sluppet taket den siste uken) forrige søndag så lå jeg jo som en strandet hval på sofaen og kunne ikke ligge på hverken høyre eller venstre side uten å føle meg kvalt. Kjenner det virkelig presser på nede, har jo vært gjennom svangerskap en gang før, men husker ikke hvordan det var på slutten! 😅 Er så redd det skal skje noe for tidlig, uke 34 startet i dag. Noen som kan kjenne seg igjen alt dette og berolige med at alt dette er normalt selv om babyen ikke kom på halvannen måned enda? Anonymkode: 21866...482
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #2 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har ifra 2 trimester slitt med nesten det motsatte - til og med de siste ukene, altså at det ikke har vært så veldig fuktig generelt der nede. Masse slim på papiret i går og i dag. Sex i forgårs hvis det har noe å si, ingenting blod så det er nok ikke noen slimpropp. Føler magen har sunket mer allerede, har ikke trykk på lungene lengre (det har sluppet taket den siste uken) forrige søndag så lå jeg jo som en strandet hval på sofaen og kunne ikke ligge på hverken høyre eller venstre side uten å føle meg kvalt. Kjenner det virkelig presser på nede, har jo vært gjennom svangerskap en gang før, men husker ikke hvordan det var på slutten! 😅 Er så redd det skal skje noe for tidlig, uke 34 startet i dag. Noen som kan kjenne seg igjen alt dette og berolige med at alt dette er normalt selv om babyen ikke kom på halvannen måned enda? Anonymkode: 21866...482 Samme her, samme uke! Kan ikke si noe mer enn at det er likt her😂 Anonymkode: 002ec...e19
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #3 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Samme her, samme uke! Kan ikke si noe mer enn at det er likt her😂 Anonymkode: 002ec...e19 Godt å høre, tror jeg! 😄 Enten er det normalt og de kommer på tida, ellers så er det også normalt, og de kommer kanskje tidligere. Skal til jordmor i morgen, kan oppdatere her etter jeg har spurt henne, da Anonymkode: 21866...482
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #4 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Godt å høre, tror jeg! 😄 Enten er det normalt og de kommer på tida, ellers så er det også normalt, og de kommer kanskje tidligere. Skal til jordmor i morgen, kan oppdatere her etter jeg har spurt henne, da Anonymkode: 21866...482 Jaa, gjør gjerne det! 😊 Anonymkode: 002ec...e19
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #5 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jaa, gjør gjerne det! 😊 Anonymkode: 002ec...e19 Glemte så klart å ta opp akkurat det slimspørsmålet siden jeg hadde 100 andre, men hun sa hun kjente hodet var gått lengre ned i bekkenet nå, uten at jeg trengte å bekymre meg for at det var noe på gang ennå. Anonymkode: 21866...482
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #6 Skrevet 21. desember 2021 *Og at siden jeg er andregangs, at jeg kjenner presset mye tydeligere enn sist, akkurat som å spenne en trampoline opp for andre sesong.. mer tøyelig bekken, og derfor kjenner mer på stikk pga tyngden av babyen. Anonymkode: 21866...482
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #7 Skrevet 21. desember 2021 Takk for oppdatering! Fint å vite at alt var i orden😃 Anonymkode: 002ec...e19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå