AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #1 Skrevet 19. desember 2021 Jeg har hatt en uke med kiling i halsen, før det ble vondt i halsen. Begynte å bli bedre, men i dag har jeg skikkelig vondt i halsen, tørr hoste og nesten ikke stemme. Tatt flere hurtigtaster for covid denne uka, alle negative. da trenger man vel ikke ta en pcr test i tillegg? Anonymkode: adcc6...13f
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #2 Skrevet 20. desember 2021 Hurtigtester er mindre følsomme enn pcr test. De fungerer dårligere ved lite symptomer og helt i begynnelsen. Vil du være trygg tar du pcr test. Anonymkode: 4ed7d...a4a
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #3 Skrevet 20. desember 2021 Jeg var vært på jobb hele forrige uke med sår hals og hoste, negativ hurtigtest 3 ganger. Min sjef mente det var godt nok. Anonymkode: 4828e...693 1
Margeritt Skrevet 20. desember 2021 #4 Skrevet 20. desember 2021 En med vondt i halsen på min jobb testet negativt på hurtigtest (2stk), var på jobb hele uken før han testet positivt på PCR-test…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #5 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg var vært på jobb hele forrige uke med sår hals og hoste, negativ hurtigtest 3 ganger. Min sjef mente det var godt nok. Anonymkode: 4828e...693 Sjefen din tar feil. Selv med negativ hurtigtest, skal du holde deg hjemme til nye luftveissymptomer er borte og du er frisk. https://www.fhi.no/nettpub/coronavirus/befolkningen/hva_skal_du_gjore_ved_nye_luftveissymptomer/ Anonymkode: f4d4f...6af
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå