AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #1 Skrevet 19. desember 2021 Som overskriften sier. Helst på PM Anonymkode: 2cbc9...1fd
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #2 Skrevet 19. desember 2021 https://divinationandfortunetelling.com/tarot-card-love-meanings Hvis ingen tar kontakt kan du prøve denne siden 😊 Anonymkode: 835fe...33c
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #3 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): https://divinationandfortunetelling.com/tarot-card-love-meanings Hvis ingen tar kontakt kan du prøve denne siden 😊 Anonymkode: 835fe...33c Takk Blir litt for komplisert for meg å lese meg opp til det sånn, for det er så personlig og innviklet så jeg må få en bekreftelse på at det jeg tenker er det der betyr eller ikke. Altså om det betyr det jeg tror det betyr. Jeg har en tarot bok som viser betydning av alle kort. Og det jeg har fått i kortene er skremmende nøyaktig ift hva jeg leser om de kortene. Jeg har bedt kortene om en beskrivelse av neste person jeg kommer til å bli sammen med to ganger og ikke fått de samme kortene men de beskriver samme personlighet og alt. Det jeg er usikker på er om kortene har tatt ut disse kortene fordi jeg tenker på denne spesifikke personen, selvom jeg spurte om å få beskrivelse av den jeg blir sammen med i fremtiden, og ikke en beskrivelse av den jeg er betatt av/har i tankene. Dette er er altså beskrivelse som passer svært få.. det er så soleklart liksom Anonymkode: 2cbc9...1fd
Gjest The High Priestess Skrevet 19. desember 2021 #4 Skrevet 19. desember 2021 (endret) Dette er bare en personlig mening da - da det selvsagt ikke finnes noen spesifikk måte å bruke tarotkort på, men jeg vil anbefale deg på det varmeste å sette deg inn i kortenes betydning når du driver med tarot selv. Dette er fordi du knyttes til din egen stokk, og du vil få initutive beskjeder. Derfor kan det være vanskelig for andre å avkrefte/bekrefte kortene dine. Selvsagt har tre sverd samme grunnbetydning i min stokk som i din, men likevel kan det ligge mye mer energier og intuitivt bak enn å lese fra en bok. Jeg brukte flere måneder på å sette meg ordentlig inn i kortene, og det angrer jeg ikke på. Jeg har en helt spesiell tilknytning til stokkene mine nå. Endret 19. desember 2021 av The High Priestess
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #5 Skrevet 19. desember 2021 The High Priestess skrev (1 minutt siden): Dette er bare en personlig mening da - da det selvsagt ikke finnes noen spesifikk måte å bruke tarotkort på, men jeg vil anbefale deg på det varmeste å sette deg inn i kortenes betydning når du driver med tarot selv. Dette er fordi du knyttes til din egen stokk, og du vil få initutive beskjeder. Derfor kan det være vanskelig for andre å avkrefte/bekrefte kortene dine. Selvsagt har tre sverd samme grunnbetydning i min stokk som i din, men likevel kan det ligge mye mer energier og intuitivt bak enn å lese fra en bok. Jeg brukte flere måneder på å sette meg ordentlig inn i kortene, og det angrer jeg ikke på. Jeg har en helt spesiell tilknytning til stokkene mine nå. Ja jeg har lest meg opp på kortene betydning, men jeg er helt grønn når det kommer til tarot, qå det eneste jeg har å gå etter er det som står i hvert enkelt kort (har tarot bok). Jeg kan ikke ta det så detaljert det jeg fikk og det jeg lurte på, så derfor hadde det vært fint å snakke med noen privat å få en bekreftelse på hvordan der funker.... om disse kortene kan ha kommet opp av en annen grunn en pga spørsmålet mitt f eks.... men jeg kan ikke forklare her Anonymkode: 2cbc9...1fd
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #6 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja jeg har lest meg opp på kortene betydning, men jeg er helt grønn når det kommer til tarot, qå det eneste jeg har å gå etter er det som står i hvert enkelt kort (har tarot bok). Jeg kan ikke ta det så detaljert det jeg fikk og det jeg lurte på, så derfor hadde det vært fint å snakke med noen privat å få en bekreftelse på hvordan der funker.... om disse kortene kan ha kommet opp av en annen grunn en pga spørsmålet mitt f eks.... men jeg kan ikke forklare her Anonymkode: 2cbc9...1fd Jeg vil anbefale deg elliot Oracle card of the day tolkningene hans, Google feks five of cups elliot oracle og trykk på card of the day. Jeg liker måten han tolker kortene på, det kommer i tillegg til hvordan jeg tolker de. Anonymkode: cd9db...e65
Natta1980 Skrevet 20. desember 2021 #7 Skrevet 20. desember 2021 Men legget du bruker skal jo gi hvert kort en betydning. F.eks det du drømmer om skal skje, - hvis mannen dukker opp der er det forskjellig enn hvis han dukker opp som nærmeste fremtid osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå