Gå til innhold

Blir helt dårlig av å date menn..😫

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gir snart opp... Jeg var gift i 10år med en mann, men han gjorde det slutt. Jeg ble helt fra meg..  Det er 13mnd siden. 

Så et halvt år etter begynte det en mann på jobb som begynte å like meg. Jeg hadde aldri det samme tilbake igjen, men rotet med han, sov hos han osv. Tror det kom fra et jeg hadde opplevd, pluss frustrasjon og nysgjerrighet.  

Så dabbet det av etter sommeren. Jeg traff en ny mann som da er stesønn til min Tante. Det høres rart ut, men vi har vært lite med hverandre i oppveksten. Han er kjempesnill og vi har kjent hverandre fra tenårene. Vi har nå truffet hverandre 4 ganger. Følte han var veldig på i begynnelsen, helt til siste date nå. Han er litt stille... Litt tilbake, men sender nuss tegn og sier tilbake til meg at det hadde vært godt med besøk av meg. Jeg får en vond følelse på at han ikke helt vil... 

Så begynner han på jobb å vil ha meg på overnatting igjen, noe jeg gjorde i sommer alltid. Men jeg føler det blir galt... Feil av meg siden jeg møter gan andre. Men nå vet jeg ikke hvor han er? Holder vi på? Eller møtes vi bare og kan kose oss med andre? 

Når det er sagt vil her aldri rote med han på jobb igjen. Jeg har bare litt omsorg for han fordi han er ganske alene. Han jeg har truffet de siste gangene er meget sosial..

Hva gjør jeg? Jeg er forvirret og gal tror jeg...😪

Anonymkode: 310fb...b14

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres useriøse ut hvertfall, så du kan gjøre som du vil :)

Anonymkode: 86749...8a8

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Høres useriøse ut hvertfall, så du kan gjøre som du vil :)

Anonymkode: 86749...8a8

Ikke han på jobb... Han vil kjøpe julegave til meg nå. Jeg er ikke intr i han dessverre. 

Han andre som jeg har vært med på 4 dater er litt forsiktig om femtiden. Det er han her jeg liker. Hva skal gjøre for å vite om han vil tilbake igjen? 

Blir litt lei meg, vil så inderlig med han her. Tross vi kjenner hverandre og er i samme slekt, bare ikke kjødelig. 

Da må her såklart droppe å overnatte hos han andre? Uten at jeg vil ha sex. For det blir helt uaktuelt. Han er en venn i mine øyne. Sistnevnte tar en arm rundt meg, gir meg kyss hver gang vi sees. Han vil se meg igjen også. Men jeg blir nok litt på og bekreftelsessyk.... 😖

Skrevet

Det er vel måten du blir dårlig av? Ikke driv med to, hvis du ikke liker sånt. Få avklart ting, og avslutt det som ikke funker. 

Anonymkode: 4673d...02c

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Gir snart opp... Jeg var gift i 10år med en mann, men han gjorde det slutt. Jeg ble helt fra meg..  Det er 13mnd siden. 

Så et halvt år etter begynte det en mann på jobb som begynte å like meg. Jeg hadde aldri det samme tilbake igjen, men rotet med han, sov hos han osv. Tror det kom fra et jeg hadde opplevd, pluss frustrasjon og nysgjerrighet.  

Så dabbet det av etter sommeren. Jeg traff en ny mann som da er stesønn til min Tante. Det høres rart ut, men vi har vært lite med hverandre i oppveksten. Han er kjempesnill og vi har kjent hverandre fra tenårene. Vi har nå truffet hverandre 4 ganger. Følte han var veldig på i begynnelsen, helt til siste date nå. Han er litt stille... Litt tilbake, men sender nuss tegn og sier tilbake til meg at det hadde vært godt med besøk av meg. Jeg får en vond følelse på at han ikke helt vil... 

Så begynner han på jobb å vil ha meg på overnatting igjen, noe jeg gjorde i sommer alltid. Men jeg føler det blir galt... Feil av meg siden jeg møter gan andre. Men nå vet jeg ikke hvor han er? Holder vi på? Eller møtes vi bare og kan kose oss med andre? 

Når det er sagt vil her aldri rote med han på jobb igjen. Jeg har bare litt omsorg for han fordi han er ganske alene. Han jeg har truffet de siste gangene er meget sosial..

Du har inhvertfall ikke problem med å finne mannfolk du liker. 2 på ett år. Mer enn jeg har sett siste 4 åra. De der er ikke seriøse. Men de liker og ha tilgang til kroppen din. Han siste er vag om fremtiden … d var litt tidlig etter 4 dater og begynne å planlegge det. Møt han uten sex se om han er like interessert da. De blir ofte stille når de har fått seg noen runder i halmen da er du ikke like interessant lengre.

Forresten velkommen til datingverden 2021. Du har truffet det som det er mest av ute på markedet. Mannfolk som vil ha sex uten forpliktelser …

Skrevet

Ehm ville hvertfall ikke satset på en du er i slekt med. Så awkward. Han på jobben kan du trygt sove hos, så lenge han er klar over at du ikke har følelser for han.

Anonymkode: e95be...a30

Skrevet

Du høres desperat ut. Kan du ikke prøve å være litt alene da? Du er ikke nødt til å ha en mann for å klare deg. 

Anonymkode: 522bf...9a6

• Liker 4
Skrevet
5 hours ago, GrønnNellik68 said:

Du har inhvertfall ikke problem med å finne mannfolk du liker. 2 på ett år. Mer enn jeg har sett siste 4 åra. De der er ikke seriøse. Men de liker og ha tilgang til kroppen din. Han siste er vag om fremtiden … d var litt tidlig etter 4 dater og begynne å planlegge det. Møt han uten sex se om han er like interessert da. De blir ofte stille når de har fått seg noen runder i halmen da er du ikke like interessant lengre.

Forresten velkommen til datingverden 2021. Du har truffet det som det er mest av ute på markedet. Mannfolk som vil ha sex uten forpliktelser …

Det er jo fordi forpliktelser er gørr. 

Dessuten finnes det nok av menn som er intr i mer, men disse mennene er dere jo sjelden intr i. Siden dere fokuserer på de som er noen hakk over dere, som igjen kun er intr i sex med dere fordi dere ikke kvalifiserer som forholdsmateriale. Og sånn går syklusen.

Anonymkode: ec655...749

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Du kan jo begynne med å ikke være en slags seksuell mor Theresa...er du ikke interessert i mannen er det bare å avslutte asap

Skrevet (endret)
15 hours ago, AnonymBruker said:

Men jeg blir nok litt på og bekreftelsessyk.... 😖

Ding ding.

Oppmerksomheten du får er det som setter deg på disse villsporene dine. La oss understreke det er en fantastisk fin følelse og føle at man får oppmerksomhet, spesielt når man er "nylig" blitt singel igjen som fjerner tanker om at man er nå alene for resten av livet sitt. Å få oppmerksomhet er å få liv igjen.

Ditt beste trekk nå er å håndtere denne følelsen av bekreftelse, og ta det for hva det er: Noen som synes du er attraktiv. Det betyr ikke at man rote med alle som gir deg oppmerksomhet. Hvis du faktisk har lyst på en langvarig partner bør du starte med å være genuint tiltrukket og interessert i vedkommende først, enn bare hva de gir deg og får deg til å føle deg ettertraktet.

Btw tittelen på posten din høres litt som en post som handler om forakt for menn. 

Endret av umAxa
  • Liker 3
Skrevet

Kjære vene.

Først: Menn har følelser, og er ikke leketøy. Det er ikke greit å drive med flere samtidig med mindre man er helt åpen og enige om det. 

Så: Hvis du er i tvil om hvem du skal velge, så liker du ingen av dem godt nok. Du kan ikke la en mann gå rundt i troen på at han er Din Eneste Rette hvis det ikke stemmer. 

Mitt råd: La dem begge gå, kos deg som singel og vent med å gå inn i et forhold til du er klar og treffer en som du virkelig vet at du liker. 

• Liker 4
Skrevet

Skal vi se....Nylig ut av et lengre forhold og dater/flørter med to? Det er jo oppskriften på kaos, for det første kan det virke som det ikke har gått lang nok tid siden bruddet, og det er lurt å gjøre seg mest mulig ferdig med gamle følelser før man begynner å date noen andre. For det andre kan det fort bli rot å holde på med to samtidig, da man risikerer å ikke greie å skille mellom følelser for den ene fra den andre. Det er nok ikke den beste måten å starte forhold på. 

Anonymkode: a036c...f60

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Du er ikke forvirret eller gal. Det som skjer er at de ikke er seriøse med deg, som kvinne som skal date må du vite dette! Vent med sex, er det deg de er interessert i eller er det sex med deg de er interessert i finner du ut om du holder tilbake med sex, og ser om de allikevel vil bli kjent med deg og din personlighet. Seriøse kan fort vente mange uker før det da blir sex, og ikke før dere har definert dere som et par/ kjærester. Vil en man ikke dette? Du vet at det ikke er seriøst og han vil bare ha sex og ikke noen forpliktelser. Velkommen til datingmarkedet 2021. Hadde jeg villet kunne jeg lett lurt kvinner til å date og få sex, så bare "ghostet" eller bare hatt det når jeg ønsker det. Kommer aldri til å skje, fordi jeg må ha på plass en gjensidige følelser for hverandre før noe slikt kan skje. Om jeg liker en kvinne og hun liker meg kan jeg vente lenge, så sant hun viser interesse og initiativ til å bli bedre kjent og progressivt drive et forhold fremover.

• Liker 3
Skrevet
Antiviruset skrev (27 minutter siden):

Du er ikke forvirret eller gal. Det som skjer er at de ikke er seriøse med deg, som kvinne som skal date må du vite dette! Vent med sex, er det deg de er interessert i eller er det sex med deg de er interessert i finner du ut om du holder tilbake med sex, og ser om de allikevel vil bli kjent med deg og din personlighet. Seriøse kan fort vente mange uker før det da blir sex, og ikke før dere har definert dere som et par/ kjærester. Vil en man ikke dette? Du vet at det ikke er seriøst og han vil bare ha sex og ikke noen forpliktelser. Velkommen til datingmarkedet 2021. Hadde jeg villet kunne jeg lett lurt kvinner til å date og få sex, så bare "ghostet" eller bare hatt det når jeg ønsker det. Kommer aldri til å skje, fordi jeg må ha på plass en gjensidige følelser for hverandre før noe slikt kan skje. Om jeg liker en kvinne og hun liker meg kan jeg vente lenge, så sant hun viser interesse og initiativ til å bli bedre kjent og progressivt drive et forhold fremover.

Det føles litt sånn at jeg ikke vet hvor jeg er. Men takk for en fin påminnelse. Jeg føler bare at jeg selv blir såpass tiltrukket at det ender opp i sex uansett. Blitt litt dårlig med sex med han som ikke er kollegaen min, altså han andre jeg liker. Da har vi drukket såpass mye at sexen,  ja den kan vi bare glemme. Og da sa han at det var helt okei å hoppe over sexen. Jeg ble litt sånn "huh, mener du det"? Men kanskje det bare er ment positivt? 

Han er syk nå dessverre. Så får lite respons av han. Men er dette en jeg kan ta litt seriøst? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det føles litt sånn at jeg ikke vet hvor jeg er. Men takk for en fin påminnelse. Jeg føler bare at jeg selv blir såpass tiltrukket at det ender opp i sex uansett. Blitt litt dårlig med sex med han som ikke er kollegaen min, altså han andre jeg liker. Da har vi drukket såpass mye at sexen,  ja den kan vi bare glemme. Og da sa han at det var helt okei å hoppe over sexen. Jeg ble litt sånn "huh, mener du det"? Men kanskje det bare er ment positivt? 

Han er syk nå dessverre. Så får lite respons av han. Men er dette en jeg kan ta litt seriøst? 

Responsen sier også veldig mye! Hva sykdom gjelder det har vel alt å si også. Dette er noe du må vurdere hele tiden. Er det en kronisk sykdom er vel dette responsen du kan vente fremover også. Interesse i handling sier alt om hvor seriøse de er også. Klart at en som er syk, ikke vil gi deg den responsen du ønsker hele tiden. Du kan ta han seriøst til det motsatte er bevist, men en kronisk sykdom om det er fysisk eller mentalt vil avgjøre hans evne til å respondere ovenfor deg. Psykisk sykdom? Mitt råd er skygg alltid unna til han har "fikset" dette. For dette er noe som bare han kan fikse og ingen andre.

Skrevet

The female dating strategy. 

Anonymkode: 0de4d...74d

Skrevet
Antiviruset skrev (På 20.12.2021 den 21.46):

Responsen sier også veldig mye! Hva sykdom gjelder det har vel alt å si også. Dette er noe du må vurdere hele tiden. Er det en kronisk sykdom er vel dette responsen du kan vente fremover også. Interesse i handling sier alt om hvor seriøse de er også. Klart at en som er syk, ikke vil gi deg den responsen du ønsker hele tiden. Du kan ta han seriøst til det motsatte er bevist, men en kronisk sykdom om det er fysisk eller mentalt vil avgjøre hans evne til å respondere ovenfor deg. Psykisk sykdom? Mitt råd er skygg alltid unna til han har "fikset" dette. For dette er noe som bare han kan fikse og ingen andre.

Nei, han var feber syk. Forstår at man ikke helt orker da. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.12.2021 den 11.55):

Det er jo fordi forpliktelser er gørr. 

Dessuten finnes det nok av menn som er intr i mer, men disse mennene er dere jo sjelden intr i. Siden dere fokuserer på de som er noen hakk over dere, som igjen kun er intr i sex med dere fordi dere ikke kvalifiserer som forholdsmateriale. Og sånn går syklusen.

Anonymkode: ec655...749

Er dere incels inn på alle tråder her inne?

Mvh, Chad

Anonymkode: 871d8...ac6

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er dere incels inn på alle tråder her inne?

Mvh, Chad

Anonymkode: 871d8...ac6

Er ikke incest dette? 

Skrevet

Du må si tydelig ifra til kollegaen din at du ikke er interessert i noe mer! Noe annet er veldig dårlig gjort. Og så skal du selvfølgelig ikke overnatte hos ham mer..snakk om å sende ut forvirrende signaler.

Anonymkode: 33558...7d4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...