Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De som dømmer kan holde seg ute av tråden, fillers kan se naturlig og fint ut! 

Noen her som har tatt fillers i kinn, hake, kjeve, nese, nasolabiale linjer eller marionettelinjene og kan fortelle litt om hvor mye dere tok og hvordan resultatet ble :)

Ønsker litt rundere kinn, ikke høyere kinnben, og å fylle i linjene som får huden til å se slapp ut (nasolabiale linjer og marionette linjene). 

Er også nysgjerrig på om filler i kjeve får ansiktet til å se smalere ut eller om mild dobbelthake syns like godt? 

Er det mulig å få illusjonen av smalere nese med filler også? 

Anonymkode: ddf10...602

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kun tatt fillers i nasaglobal linjen en gang for over ett år siden. Elsket det !!  Kommer til å gjøre det igjen. Ble veeeldig fint og helt naturlig. Har tatt Botox i sinnarynken og. Elsker det også 🤣 Fantastisk teknologi! Ser helt naturlig ut. 

Anonymkode: 0a8ee...786

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har kun tatt fillers i nasaglobal linjen en gang for over ett år siden. Elsket det !!  Kommer til å gjøre det igjen. Ble veeeldig fint og helt naturlig. Har tatt Botox i sinnarynken og. Elsker det også 🤣 Fantastisk teknologi! Ser helt naturlig ut. 

Takk for at du ville dele! Hvor mange ml tok du i nasolabial linjen? Påvirket det smilet ditt eller gjorde at nesen så bredere ut siden man ikke har de smilelinjene fra nesen mot kinnet etter å ha fyllt? Jeg har ganske bred nese og er redd for en optisk illusjon at nesen skal se enda bredere ut 🙈 

Noen skriver også om at man kan få litt apemunn (den sirkelen aper har rundt munnen). 

Vil gjerne få vekk linjene da jeg syns de gjør at jeg ser eldre og mer sliten ut men redd for at andre naturlige trekk skal bli værre 

Anonymkode: ddf10...602

Skrevet

Husker ikke hvor mye jeg tok..men ikke så mye. Måtte inn å rette opp siden det var litt for lite på ene siden men etter det så var jeg superfornøyd. Hadde tenkt på deg i årevis. 
Jeg var også litt redd jeg skulle se rar ut. Gjorde IKKE det. Det tok vekk de dype linjene . Beholdt litt slik at det skulle se naturlig ut. Det ble veldig fint og noe keg kommer til å forsette med. Det har vart i over ett år! Har litt i igjen fremdeles.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...