Gå til innhold

Dere som jobber i butikk, hvor mye jobber dere i førjulstida?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 100% stilling i butikk, og i uka som var og neste uke, jobber jeg mer enn normalt, fordi vi har det travelt og har lengre åpningstider. Noen dager skal jeg jobbe hele åpningstiden, 11 timer. Jobber også 8 dager i strekk denne perioden her.

Har heldigvis fri julaften, og har et par fridager i romjula. 

Jeg blir veldig sliten, det er ganske tungt arbeid med mye gåing og løfting. Jeg prøver å tenke at det bare er for en periode, men det er veldig mye jobbing hver jul, og andre høytider (før morsdag, valentinsdag, farsdag, hele påska og i mai og juni) 

Jeg trives med arbeidsoppgavene, men føler at jeg går glipp av mye tid med familien, og tenker litt på å prøve å finne meg en annen jobb. Har ikke fått kontrakt selv om jeg har jobbet der i flere år, og arbeidstidene er ganske uforutsigbare. Plutselig kan jeg bli spurt om å jobbe overtid rett før jeg egentlig skal gå hjem.

Derfor lurer jeg på hvordan det er for dere andre som jobber i butikk? Hvilken type butikk jobber dere i? Må dere jobbe mye ekstra i travle perioder? 

Anonymkode: 59922...62b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber 100% i et stort varehus, og jobber mine vanlige vakter. Slipper å jobbe søndager, og fikk fri julaften og nyttårsaften. 

Hvordan kan du ha jobbet der i mange år uten kontrakt??

Anonymkode: b03b9...e9e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

.

Derfor lurer jeg på hvordan det er for dere andre som jobber i butikk? Hvilken type butikk jobber dere i? Må dere jobbe mye ekstra i travle perioder? 

Anonymkode: 59922...62b

Ingen må jobbe ekstra, men mange unge ønsker å jobbe ekstra fordi de ønsker pengene. 

Anonymkode: 5bb07...434

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...