AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #1 Del Skrevet 19. desember 2021 Jeg kaster inn håndkleet og gir opp amminga. Det erfor smertefullt og ødelegger babytiden. Jeg bruker pr idag en enkel elvie manuell pumpe og får ut cirka 80-90ml pr dag (babyen er nokså nyfødt ennå). Har en elektrisk medela, men skjønner ikke helt hvordansette den sammen, den fungerer ikke på meg i det hele tatt. Kjenner ikke noe "suction" i det hele tatt. Jeg vurderer å leie sykehus-pumpe, hvis det ikke tar seg opp med kun en manuell pumpe. Er det noen som kun pumper uten å amme som har noen tips å komme med til utstyr osv? Anonymkode: 8fbad...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #2 Del Skrevet 19. desember 2021 Dersom du ikke får vakuum har du satt den sammen feil. Hvilken modell har du? Anonymkode: 9a69c...f6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariande Skrevet 19. desember 2021 #3 Del Skrevet 19. desember 2021 Hvor gammel er babyen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #4 Del Skrevet 19. desember 2021 1 hour ago, Ariande said: Hvor gammel er babyen din? 12 dager Anonymkode: 8fbad...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #5 Del Skrevet 19. desember 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Dersom du ikke får vakuum har du satt den sammen feil. Hvilken modell har du? Anonymkode: 9a69c...f6f medela et eller annet elektrisk med en flaske til å feste på puppen. Anonymkode: 8fbad...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariande Skrevet 19. desember 2021 #6 Del Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): 12 dager Anonymkode: 8fbad...dae Jeg slet også skikkelig med amming, jeg prøvde elektrisk pumpe engang i forrige uke og da løsnet det av en eller annen grunn. Nå går ammingen kjempefint. Men fy det var et helvete frem til det løsnet, gruet meg til hver eneste amming min jente blir tre uker imorgen! Pumpesettet jeg bruker er dette: https://www.jollyroom.no/mamma/ammeprodukter/brystpumper-tilbehor/beurer-by60-elektrisk-brystpumpe fungerer veldig bra! lykke til! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #7 Del Skrevet 20. desember 2021 Spectra!! Anonymkode: 6afd9...97d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #8 Del Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): medela et eller annet elektrisk med en flaske til å feste på puppen. Anonymkode: 8fbad...dae Er den gammel eller ny? Anonymkode: 9a69c...f6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #9 Del Skrevet 20. desember 2021 12 hours ago, Ariande said: Jeg slet også skikkelig med amming, jeg prøvde elektrisk pumpe engang i forrige uke og da løsnet det av en eller annen grunn. Nå går ammingen kjempefint. Men fy det var et helvete frem til det løsnet, gruet meg til hver eneste amming min jente blir tre uker imorgen! Pumpesettet jeg bruker er dette: https://www.jollyroom.no/mamma/ammeprodukter/brystpumper-tilbehor/beurer-by60-elektrisk-brystpumpe fungerer veldig bra! lykke til! ❤️ Takk for tips! Anonymkode: 8fbad...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #10 Del Skrevet 20. desember 2021 Jeg fullpumpet i 8 måneder pga veldig prematur baby. Hadde både sykehuspumpe (medela), liten elektrisk pumpe (medela) og en håndpumpe (medela). Alle brukte samme utstyr. Vil anbefale deg å få hjelp til å forstå den pumpen du har før du leier en annen, det er noen biter som må sitte riktig for at den skal fungere. Anonymkode: 3f4be...dd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå