AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #1 Del Skrevet 19. desember 2021 Er de gode? Anonymkode: 7832a...d9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #2 Del Skrevet 19. desember 2021 Har ikke prøvd de kjøpte, men laget de selv med samme oppskrift fra veganmisjonen, og de er gode. Anonymkode: 1df06...7a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #3 Del Skrevet 19. desember 2021 Jeg prøvde de og det blir nok ikke gjenkjøp. De smakte veldig "medister", men på en litt for salt måte som butikkjøpte medisterkaker ofte er. Konsistensen var også litt for seig hockey puck slik at man må holde den godt fast med gaffelen når man skal skjære en bit Jeg har hørt mye bra om Naturli sine vegisterkaker, men de har jeg ikke funnet enda Anonymkode: 88f98...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #4 Del Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg prøvde de og det blir nok ikke gjenkjøp. De smakte veldig "medister", men på en litt for salt måte som butikkjøpte medisterkaker ofte er. Konsistensen var også litt for seig hockey puck slik at man må holde den godt fast med gaffelen når man skal skjære en bit Jeg har hørt mye bra om Naturli sine vegisterkaker, men de har jeg ikke funnet enda Anonymkode: 88f98...07e Kjøpte mine på coop mega, har sett at extra også har dem Anonymkode: a6d12...71e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #5 Del Skrevet 19. desember 2021 Takk for svar 😊 Har dere prøvd julepølsene til Go Vegan? Anonymkode: 7832a...d9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #6 Del Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Takk for svar 😊 Har dere prøvd julepølsene til Go Vegan? Anonymkode: 7832a...d9a Ikke prøvd disse, men skal definitivt prøve å finne dem før julaften! Anonymkode: 88f98...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #7 Del Skrevet 20. desember 2021 Hei TS! Har prøvd både julepølsene og vegisterkakene til Go' Vegan. Vegisterkakene var helt ok, men lager bedre selv så vi har laget hjemmelagte til jul. Julepølsene blir derimot med oss på julaften. De var gode og det blir fint med både "julestek", vegisterkaker og julepølse ved siden av surkål, rødkål, saus og poteter til julaften! God Jul og takk til dere som tenker litt ekstra på dyr og miljø! Anonymkode: 420fb...5a2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #8 Del Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Takk for svar 😊 Har dere prøvd julepølsene til Go Vegan? Anonymkode: 7832a...d9a Nei, hverken de eller vegisterkakene. Men, jeg skal prøve de på julaften. Anonymkode: 3ba88...6a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå