Gå til innhold

Normalt med så mange kynnere når man er rolig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har opplevd at kynnere kommer når man ligger stille og slapper av? Har hatt en del murringer i kveld. Kynnerne jeg har fått nå gir meg en rar følelse nederst i magen/vagina. Presser nedover. Skikkelig kraftige! Fikk 3 stykker på 10 minutter nå. Ubehagelig! 

Anonymkode: 30692...37e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er forresten 33+0

Skrevet

Hadde en del av dette i uke 33 og 34. Var visstnok hodet som drev og skrudde seg på plass.

Anonymkode: 077c3...7e1

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde en del av dette i uke 33 og 34. Var visstnok hodet som drev og skrudde seg på plass.

Anonymkode: 077c3...7e1

Godt å vite! Dette er nummer 3, men føler meg fortsatt helt uerfaren

• Liker 1
Skrevet

Ihvertfall da man kjenner det mest. Har det under feks skigåing også, men da merkes det ikke like godt som når jeg ligger på sofaen 😅

Anonymkode: 94ba7...c05

Skrevet

Jeg har veldig mye kynnere på kveld/natt når jeg ligger helt rolig, hatt det sånn en stund. Er i uke 27 nå. 

Anonymkode: 0ada2...48c

Skrevet

Jeg er gravid med nr. 2 nå og både denne graviditeten og forrige har jeg hatt det jevnlig fra rundt uke 15 også når jeg bare ligger helt i ro. Kommer flere ganger daglig. Gjør ikke vondt, men magen bare strammer seg helt. Ingen plager utover det.

Anonymkode: 47c4f...6de

Skrevet

Jeg er uke 30 og har hittil bare fått det om jeg er i aktivitet/bevegelse (skal ikke mye til) eller om jeg ligger rolig men stresser psykisk. Men det betyr ikke at det ikke er vanlig å få det når man er rolig, ser jo at mange andre har det, og jeg kanskje får det også senere i svangerskapet :)

Anonymkode: 4934d...df3

Skrevet

Jeg hadde også mye kynnere når jeg la meg for kvelden. Det var når jeg lå i sengen eller gikk på harde gulv jeg hadde mest av det. På harde gulv hjalp det å ta en pause og sette seg ned litt om mulig, i sengen om kvelden var det liksom ikke noe å få gjort med det, så det var ganske plagsomt husker jeg nå. 

Anonymkode: a161d...54b

Skrevet

Jeg får kynnere om jeg så mye som sitter i en stol og vrir meg litt mot feks høyre. Kynnere av alt!

Anonymkode: ec25f...f22

Skrevet

Hadde masse, også når jeg slappa av ca halve svangerskapet. Mange av de var også ganske ubehagelige… 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...