Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er en dame jeg prøver å bli bedre kjent med, skjønner ikke helt opplegget. første gang hun la merke til at jeg kanskje var interessert, hadde hun motbydelige blikk. etterhvert ble hun mer vennlig men ikke før jeg oppførte meg iskald. nå ble hun iskald tilbake. hallo er alle kvinner sånn???? og de klager på at de har vanskeligheter med å finne en partner.

Anonymkode: 0ead4...d06

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

det er en dame jeg prøver å bli bedre kjent med, skjønner ikke helt opplegget. første gang hun la merke til at jeg kanskje var interessert, hadde hun motbydelige blikk. etterhvert ble hun mer vennlig men ikke før jeg oppførte meg iskald. nå ble hun iskald tilbake. hallo er alle kvinner sånn???? og de klager på at de har vanskeligheter med å finne en partner.

Du må si Caramba til henne, så blir alt bra… damer elsker Caramba. 🥳

Anonymkode: 9d070...e2b

• Liker 5
Skrevet

Jeg klager ikke på at det er vanskelig å få partner.

Du er jo helt mør for og plukkes du, like lett som alle andre menn. Bare opp til henne, dette.

Usikker på hva du kan gjøre, kvinner har makten uansett. Vær deg selv og håp på det beste, ikke stort annet å gjøre :)

Anonymkode: 5f6f9...d16

Skrevet

Jeg synes du, ts, høres veldig hårsår ut. 

Anonymkode: e22b0...ec8

• Liker 25
Skrevet

Ja, ts, alle damer er helt like. Ingen variasjon overhodet. Omtrent halve befolkningen er altså identiske.

Anonymkode: b3807...f9f

• Liker 7
Skrevet

Det er ikke det "hårsår" betyr,så her bruker du det feil.

Ellers er du altså sur fordi ei du likte, ikke likte deg tilbake.

• Liker 16
Skrevet

Har du reflektert over din egen oppførsel i denne situasjonen som kan ha bidratt til hennes reaksjoner? Er det mulig at du ikke skjønte det sosiale samspillet og ikke skjønte hvor grenser gikk, at du ble upassende eller fornærmende? Sa du noe litt vel intenst eller personlig til en person du fremdeles lærer å kjenne? Er det mulig hvis du kjenner godt etter, og er ekstra ærlig med deg selv, at du kan ha bidratt til at hun ble iskald?

Hvis ikke, så er jeg enig. Gud bevare meg vel om ei dame har lov til å få en mening om en person i løpet av en samtale, og reagere deretter. Kvinner bør uansett hva som sitter foran dem oppføre seg imøtekommende og varmt og aksepterende. Akkurat slik som mamma er ♡

Anonymkode: 58bcb...235

• Liker 7
Skrevet

Hun liker deg ikke rett og slett. 

Anonymkode: d9e78...8be

• Liker 2
Skrevet

Vi er støpt i samme form, alle kvinner. :ironi:

Anonymkode: 35ffe...e9c

• Liker 1
Skrevet

tumblr_orrvqbdMBI1w0qwpro1_400.jpg

Anonymkode: 02131...c1f

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg klager ikke på at det er vanskelig å få partner.

Du er jo helt mør for og plukkes du, like lett som alle andre menn. Bare opp til henne, dette.

Usikker på hva du kan gjøre, kvinner har makten uansett. Vær deg selv og håp på det beste, ikke stort annet å gjøre :)

ja ikke sant, da har ikke du noe peiling hvor mye syting å klaging det kommer fra kvinner i dating livet. tror det riktige er å finne menn som ikke orker å bruke hånda er lett å plukke, akkurat som når jeg inviterer folk til å låne dusjen min siden strømregningen for høy, betyr det at jeg fant mine livs venner? nei, men forhold og kjærlighet er ikke lett å finne. det er altså det som er kjennetegnet til hvorfor damer sliter.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Vi er støpt i samme form, alle kvinner. :ironi:

Anonymkode: 35ffe...e9c

ja jeg vil si det. det er stort sett ikke store forskjeller i hvordan kvinner er.

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hun liker deg ikke rett og slett. 

Anonymkode: d9e78...8be

hun ble jo vennlig ute av det blå, hva tolkes det?

Skrevet

Nei alle damer er ikke like. Spør henne rett ut hva hun egentlig vil. Er hun interessert eller ikke? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

hun ble jo vennlig ute av det blå, hva tolkes det?

Så alle som er vennlige er gira på deg? Den var ny 

Anonymkode: 5dc3c...821

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Har du reflektert over din egen oppførsel i denne situasjonen som kan ha bidratt til hennes reaksjoner? Er det mulig at du ikke skjønte det sosiale samspillet og ikke skjønte hvor grenser gikk, at du ble upassende eller fornærmende? Sa du noe litt vel intenst eller personlig til en person du fremdeles lærer å kjenne? Er det mulig hvis du kjenner godt etter, og er ekstra ærlig med deg selv, at du kan ha bidratt til at hun ble iskald?

Hvis ikke, så er jeg enig. Gud bevare meg vel om ei dame har lov til å få en mening om en person i løpet av en samtale, og reagere deretter. Kvinner bør uansett hva som sitter foran dem oppføre seg imøtekommende og varmt og aksepterende. Akkurat slik som mamma er ♡

Anonymkode: 58bcb...235

der kom det altfor mye aggressive påstand om at det mest sannsynlig er min skyld? hvorfor det? fordi jeg er en mann. Nei jeg har ikke sagt noe fornærmende og nei jeg ikke oppførte meg upassende. jeg har ikke engang vært direkte. har alltid brukt det indirekte metoden på å gi små hint, men damer idag har vrangforestillinger, det er ikke noe tydelig tanke gang og hjernen er så surrete at det nesten blir slitsomt for oss menn til å holde ut. mood swings og alt det der, det forvirrer oss, gir oss ikke sjans for å så klage på at ikke finner kjærlighet, neivel ikke gi oss en sjans , deres valg, men da er vi kalde tilbake, men så blir dere varme igjen og gir tegn på at dere er åpne, men så blir dere lukket igjen, du skjønner at alt det der er forvirrende? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så alle som er vennlige er gira på deg? Den var ny 

Anonymkode: 5dc3c...821

å herregud i kontekst med alt jeg vil gjerne bli kjent.

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

det er en dame jeg prøver å bli bedre kjent med, skjønner ikke helt opplegget. første gang hun la merke til at jeg kanskje var interessert, hadde hun motbydelige blikk. etterhvert ble hun mer vennlig men ikke før jeg oppførte meg iskald. nå ble hun iskald tilbake. hallo...

Hva så? Man kan ikke funke med alle. Glem henne og gå videre.

Anonymkode: 9e0bc...524

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

ja ikke sant, da har ikke du noe peiling hvor mye syting å klaging det kommer fra kvinner i dating livet. tror det riktige er å finne menn som ikke orker å bruke hånda er lett å plukke, akkurat som når jeg inviterer folk til å låne dusjen min siden strømregningen for høy, betyr det at jeg fant mine livs venner? nei, men forhold og kjærlighet er ikke lett å finne. det er altså det som er kjennetegnet til hvorfor damer sliter.

Skjønte ikke helt denne.

Men tror du bare må gå videre. Hun er rett og slett ikke så interessert.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...