AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #1 Skrevet 19. desember 2021 Vi har vært bestevenner siden året før barneskolen. Vi havnet på ulike skoler i 3.klasse og møttes igjen i 8.klasse. Hun er snill, og morsom, og vi deler samme interesser og er veldig tette. Det er hennes intelligens jeg finner mest attraktivt. Jeg ser for meg hele livet vårt. Er dette normalt? At jeg ser for meg å trekke barna våre på akebrett, kjøpe hus sammen, lage mat sammen, bli gamle sammen... Vi er begge 16. Hun spurte meg nylig om min seksualitet, og jeg svarte at jeg var bi. Hun sa at hun var heterofil. Jeg har hjulpet henne å spørre ut diverse gutter, og vært hennes samtalepartner. Jeg har til og med sagt at jeg er forelsket (men hun vet ikke at det er henne). Hun er selvfølgelig nysgjerrig, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Hvordan svelger jeg følelsene og kommer meg videre? Jeg plager meg selv med tanker om at jeg ikke er god nok for noen og at jeg er en grusom venn når jeg er sammen med henne, fordi hun ikke føler det samme. What to do??? Anonymkode: 6777f...0e2
Chiyo Skrevet 19. desember 2021 #2 Skrevet 19. desember 2021 (endret) Du kommer over det, men det kan ta litt tid. Jeg vet veldig godt hvordan det er å være forelska i en som er heterofil. Det er vondt å tenke at de ikke liker deg på samme måte som du liker dem, men du vil bli forelsket i noen andre. Du må bare gi det tid. Jeg lover at det vil være andre jenter/kvinner. PS: Bor du en plass de har ungdomsklubber er LHBT-personer? Det hjelper kanskje å bli kjent med andre jenter som liker jenter. Endret 19. desember 2021 av Chiyo 4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #3 Skrevet 19. desember 2021 Du venter. Det kjennes ikke slik nå, men det vil gå over og du vil bli stormforelsket i en annen, en annen gang. Anonymkode: 90238...9bb 5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #4 Skrevet 19. desember 2021 Nå er ikke jenter så rigide når det gjelder seksualitet. Selv om hun sier at hun er hetero betyr ikke det at hun ikke er åpen for for et forhold med deg. Kvinners seksualitet er flytende. Anonymkode: 82573...5ae
Chiyo Skrevet 19. desember 2021 #5 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå er ikke jenter så rigide når det gjelder seksualitet. Selv om hun sier at hun er hetero betyr ikke det at hun ikke er åpen for for et forhold med deg. Kvinners seksualitet er flytende. Anonymkode: 82573...5ae Omg shut up. 🙄 TS trenger ikke en manns ignoranse her. 13
Perleugla Skrevet 19. desember 2021 #6 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nå er ikke jenter så rigide når det gjelder seksualitet. Selv om hun sier at hun er hetero betyr ikke det at hun ikke er åpen for for et forhold med deg. Kvinners seksualitet er flytende. Anonymkode: 82573...5ae For noe sprøyt. Min seksualitet har aldri vært flytende. 6
Rosatoast Skrevet 19. desember 2021 #7 Skrevet 19. desember 2021 Hun er heterofil, hun finner ikke NOEN jenter attraktive sånn sett. Så det er absolutt ikke noe galt med deg, det burde du selv forstå. Kjipt å være forelska i bestevennen sin, og det hjelper nok garantert ikke å si noe til hun. Da kan du risikere å miste hun som nær venninne, det du trenger å gjøre er å sette grenser for deg selv. Og kanskje trekke deg litt unna, for å prosessere dette. Du er bare 16 år og har hele livet foran deg, for alt du vet så er ikke dette forelskelse - men en tanke og idé om hvordan livet kanskje kan se ut en dag. Vil si at du kanskje er litt betatt eller obsessed. Flytt fokus og gjør ting som er bra for deg. 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #8 Skrevet 19. desember 2021 Chiyo skrev (4 minutter siden): Omg shut up. 🙄 TS trenger ikke en manns ignoranse her. Heterofil kvinne her, helt enig med deg. For noe tøv! Jeg har da aldri vurdert å bli sammen med en kvinne, min seksualitet og legning er hva den er, og den er ikke 'flytende'.. Anonymkode: 807c2...f23 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #9 Skrevet 19. desember 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Nå er ikke jenter så rigide når det gjelder seksualitet. Selv om hun sier at hun er hetero betyr ikke det at hun ikke er åpen for for et forhold med deg. Kvinners seksualitet er flytende. Anonymkode: 82573...5ae Noen har sett for mye Grey's anatomy. Anonymkode: 78819...6c6 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #10 Skrevet 19. desember 2021 Homo eller hetro, det er uansett merkelig å være forelsket i noen man har kjent godt siden barndommet. Da blir det jo nesten som bror eller søster. Anonymkode: b2ac7...369
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #11 Skrevet 19. desember 2021 Det er vel noe de fleste av oss opplever en gang i livet. Å bli forelsket i noen der det ikke er gjensidig. Jeg var forelsket i en gutt i klassen min i 3 år på vgs. Liten klasse der han var sammen med den ene etter den andre jenta i klassen. Jeg var aldri interessant for han, men han likte meg godt som venn og snakka mye med meg om disse jentene. Husker det var som tortur, men at jeg sugde til meg alt av hans oppmerksomhet. Heldigvis flyttet vi hver til vår kant etter vgs. Da traff jeg en ny jeg forelsket meg i der det var gjensidig. Vi har fortsatt litt kontakt her og der men følelsene for han sluknet Heldigvis da jeg traff en ny:) Anonymkode: 939c9...b2a 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #12 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Homo eller hetro, det er uansett merkelig å være forelsket i noen man har kjent godt siden barndommet. Da blir det jo nesten som bror eller søster. Anonymkode: b2ac7...369 Eh... nei. Det er jo forskjell på folk selv om man har kjent dem nesten hele livet. De er ikke i slekt. Jeg har ikke de samme følelsene for venner jeg har hatt lenge som jeg har for søsken eller fetter og kusine. Anonymkode: ef2c8...c76
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #13 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Nå er ikke jenter så rigide når det gjelder seksualitet. Selv om hun sier at hun er hetero betyr ikke det at hun ikke er åpen for for et forhold med deg. Kvinners seksualitet er flytende. Anonymkode: 82573...5ae Den er ikke så flytende at vi plutselig får en annen legning. At hun sier at hun er hetero betyr at hun ikke er åpen for et forhold med en kvinne. Anonymkode: 96744...dec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå