Gå til innhold

Mistenker at mannen dater en annen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg og mannen min har vært gift i over fem år, og vi har to skjønne barn sammen… I løpet av de siste ukene har han trukket seg mer og mer unna både meg og jentene våre… Jeg har prøvd å spørre ham om hvorfor han trekker seg unna oss, men da sier han bare at han er «sliten»... Før kunne vi prate om alt, men nå snakker vi såvidt sammen… Han har forandret seg veldig mye på bare noen få uker… Jeg har snakket mye med bestevenninna mi om dette, og i dag sa hun at hun tror at han kanskje kan være utro… Jeg hadde aldri trodd at mannen min ville være utro mot meg, men nå har jeg en sterk mistanke om at han har funnet seg ei annen dame… I går kveld sa han plutselig at han skulle på en «fest med jobben»… Han dro kl 20 og var ikke hjemme igjen før etter midnatt… Jeg forsøkte å ringe ham flere ganger, men han tok ikke tlf… Da han kom hjem, spurte jeg ham om hvorfor han ikke tok tlf eller svarte på mld mine, men jeg fikk ikke noe ut av ham… Jeg har også lagt merke til at han i det siste har fått mye mer meldinger enn han gjorde før, og når jeg spør hvem han får meldinger av, svarer han ikke… Han har alltid vært en fantastisk pappa for barna våre, han har alltid vært så snill, omsorgsfull og full av kjærlighet, men nå er han helt annerledes… Jeg er livredd for å miste ham, livredd for at ekteskapet vårt skal ta slutt, livredd for at han har funnet seg ei annen dame som han heller vil tilbringe livet sitt med… Jeg trodde han elsket meg, men nå er jeg veldig i tvil… Vi har lenge snakket om at vi ønsker oss et barn til, men nå vil han plutselig ikke lenger… Hva bør jeg gjøre? Det nytter jo ikke å snakke med ham…

Anonymkode: 105ab...229

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør han direkte, se han inn i øynene (om du så må tvinge hodet hans til å se på deg) og spør "Har du et forhold til en annen? Har du møtt noen andre?"

Sier han nei, så be om bevis i form av å få se telefonen hans. Det kommer han garantert til å nekte om han har noen svin på skogen. Har han intet å skjule, vil han vise deg telefonen.

Anonymkode: c0564...e4a

• Liker 30
Skrevet

Herregud jeg er glad jeg er singel. Slipper å være livredd alt mulig i hytt og pine...

Anonymkode: 840fb...b52

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hei! Jeg og mannen min har vært gift i over fem år, og vi har to skjønne barn sammen… I løpet av de siste ukene har han trukket seg mer og mer unna både meg og jentene våre… Jeg har prøvd å spørre ham om hvorfor han trekker seg unna oss, men da sier han bare at han er «sliten»... Før kunne vi prate om alt, men nå snakker vi såvidt sammen… Han har forandret seg veldig mye på bare noen få uker… Jeg har snakket mye med bestevenninna mi om dette, og i dag sa hun at hun tror at han kanskje kan være utro… Jeg hadde aldri trodd at mannen min ville være utro mot meg, men nå har jeg en sterk mistanke om at han har funnet seg ei annen dame… I går kveld sa han plutselig at han skulle på en «fest med jobben»… Han dro kl 20 og var ikke hjemme igjen før etter midnatt… Jeg forsøkte å ringe ham flere ganger, men han tok ikke tlf… Da han kom hjem, spurte jeg ham om hvorfor han ikke tok tlf eller svarte på mld mine, men jeg fikk ikke noe ut av ham… Jeg har også lagt merke til at han i det siste har fått mye mer meldinger enn han gjorde før, og når jeg spør hvem han får meldinger av, svarer han ikke… Han har alltid vært en fantastisk pappa for barna våre, han har alltid vært så snill, omsorgsfull og full av kjærlighet, men nå er han helt annerledes… Jeg er livredd for å miste ham, livredd for at ekteskapet vårt skal ta slutt, livredd for at han har funnet seg ei annen dame som han heller vil tilbringe livet sitt med… Jeg trodde han elsket meg, men nå er jeg veldig i tvil… Vi har lenge snakket om at vi ønsker oss et barn til, men nå vil han plutselig ikke lenger… Hva bør jeg gjøre? Det nytter jo ikke å snakke med ham…

Si alt dette til han,ikke til oss

Anonymkode: 154ac...b9d

• Liker 6
Skrevet

Hvis du vil så kan du se på telefonen hans, jeg tenker at når en har så sterk mistanke så er det helt innafor å sjekke!! 

Du burde også konfrontere han, som en sa over her. Se han inn i øynene, spør om han har et forhold bak ryggen din og be om å SE PÅ TELEFON. Nekter han deg å se på telefon, da er han garantert utro. I din situasjon da, hadde jeg bare bedt han pakke en bag å dra. Så kunne han tenkt seg godt om iom at du kaster han ut. Enten så vil han angre og reparere forholdet, da burde dere gå til par terapi - hvis du klarer å leve med tanken og gå videre.  

• Liker 10
Skrevet

Det må da gå an å snakke med han.

Han kan ikke bare vifte deg vekk. Sett han ned og ta en lang prat, si alt du har skrevet her.

Hvis han ikke gidder høre på deg eller prate om det, så bryr han seg jo ikke nok.. Høres jo også ut som han har koblet litt av deg og forholdet.

Anonymkode: 5f6e3...556

• Liker 14
Skrevet

Huff ikke bra du må snakke med han det går ikke og oppføre seg sånn

• Liker 1
Skrevet

Hva med å konfrontere han med det?

Anonymkode: 49c59...ad8

• Liker 2
Skrevet

Tja.

Å dra på fest på jobb er jo plausibelt nok, men akkurat nå med masse avlyste julebord hadde jeg synes det var rart.

Sammen med plutselig mye meldinger og at han ikke likevel vil ha flere barn er jo et tegn på noe litt alvorlig ja. 

Men....la det ligge i jula. Ta det opp på nyåret. 

Anonymkode: fa05b...4f9

• Liker 9
Skrevet

Du sier til ham at siden han er så sliten, må han gå til legen eller snakke med sjefen om å få andre oppgaver 

• Liker 5
Skrevet

Det kan jo like gjerne være at han har det skikkelig dritt om dagen. Dersom han var utro ville jeg faktisk trodd han var bedre på å servere deg løgner, enn at han virker helt vissen. Jeg hadde vært mer bekymret for at han var deprimert

• Liker 5
Skrevet
Nelja skrev (Akkurat nå):

Det kan jo like gjerne være at han har det skikkelig dritt om dagen. Dersom han var utro ville jeg faktisk trodd han var bedre på å servere deg løgner, enn at han virker helt vissen. Jeg hadde vært mer bekymret for at han var deprimert

Det er ingen motsetning mellom deprimert og utro.

• Liker 6
Skrevet
Virrevirrevapp skrev (1 minutt siden):

Det er ingen motsetning mellom deprimert og utro.

Nei? Men han MÅ vel ikke være utro, kun fordi venninnen til ts foreslo det?  Jeg hadde uansett vært mer bekymret for om han var deprimert enn utro. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Vet om ei som opplevde det der og spurte han rett ut. 2 mnd senere hadde han flyttet 3t unna. 

Anonymkode: ad0a2...d83

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

dette er fishy TS...spør han. har du det vanskelig. hva føler du om oss nå. har du det bra.

• Liker 2
Skrevet
Rosatoast skrev (18 minutter siden):

Hvis du vil så kan du se på telefonen hans, jeg tenker at når en har så sterk mistanke så er det helt innafor å sjekke!! 

Du burde også konfrontere han, som en sa over her. Se han inn i øynene, spør om han har et forhold bak ryggen din og be om å SE PÅ TELEFON. Nekter han deg å se på telefon, da er han garantert utro. I din situasjon da, hadde jeg bare bedt han pakke en bag å dra. Så kunne han tenkt seg godt om iom at du kaster han ut. Enten så vil han angre og reparere forholdet, da burde dere gå til par terapi - hvis du klarer å leve med tanken og gå videre.  

det blir litt feil. ta heller samtalen.

Skrevet

For guds skyld, ikke spør han. Spør venninner av deg, spør ukjente på Internett. 

Bare ikke spør han. 

Måtte gud forby

Anonymkode: 3473f...613

• Liker 3
Skrevet
lillevill skrev (13 minutter siden):

det blir litt feil. ta heller samtalen.

Sier bare at hun ikke skal føle seg dårlig, hvis hun velger å sjekke telefon hans. Ganske vanlig at de som blir tatt i utroskap sletter alle spor, når de først blir konfrontert. Har ihvertfall sett mye av det her inne! 

• Liker 10
Skrevet

Stol på magefølelsen din. Han har nok ei på si som får oppmerksomheten hans, dette gjør at han ikke er en god pappa eller partner så du skal ikke være redd for å miste han. Spark han på hue og ræva ut! 

Anonymkode: f1846...e7c

• Liker 5
Skrevet
lillevill skrev (22 minutter siden):

dette er fishy TS...spør han. har du det vanskelig. hva føler du om oss nå. har du det bra.

Det har jeg prøvd flere ganger, men han sier bare at alt er fint og skifter samtaletema…

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...