AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #1 Skrevet 19. desember 2021 Noen som har bilder eller link til type sofaputer/pynteputer dere syns er fint? Vil ha en litt classy og romantisk look, ikke hjemme hos bestemor 😛 Min sofa er mørkegrå, noen farger jeg bør unngå? Anonymkode: 5c996...fde
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #2 Skrevet 19. desember 2021 Vanskelig å gi linker når jeg ikke vet hva du liker, men har noen generelle råd. Velg puter som passer med farger ellers i interiøret. Prøv å plukke opp farger fra feks pyntegjenstander, tepper, pledd, duker som du har fra før. Velg puter med ulik struktur, da får du mer liv i sofaen. Velour er veldig in nå, og kan kombineres med feks en pute i litt grov tekstur, en strikket/heklet pute, eller en pute i et litt mer skinnende stoff. Sleng også et pledd oppi sofaen, eller et saueskinn om du har det, det blir mye koseligere med en gang. Anonymkode: e3a7f...677
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #3 Skrevet 19. desember 2021 Hvor mye er vanlig å betale for en sofapute/putetrekk? Syns det er så dyrt Anonymkode: 5c996...fde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå