AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #1 Skrevet 19. desember 2021 God kveld! 34 uker på vei, og bekkenet har vært H*LVETTE hele veien- mildt sagt. Enda litt vondt, men brått mye bedre..? Har også fått «bolle-mus» siden igår, altså ser hoven ut. Bevegelsene er annerledes og. Mye rulling oppe ved ribbeina. Kan bekkenet plutselig bli bedre slik? Er redd for å rope hurra for å kunne gå tur igjen!😂 Anonymkode: dc768...5c4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #2 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): God kveld! 34 uker på vei, og bekkenet har vært H*LVETTE hele veien- mildt sagt. Enda litt vondt, men brått mye bedre..? Har også fått «bolle-mus» siden igår, altså ser hoven ut. Bevegelsene er annerledes og. Mye rulling oppe ved ribbeina. Kan bekkenet plutselig bli bedre slik? Er redd for å rope hurra for å kunne gå tur igjen!😂 Anonymkode: dc768...5c4 Stikker også mye nederst ved skambenet når babyen rører seg🥴 Anonymkode: dc768...5c4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #3 Skrevet 19. desember 2021 Min jordmor sa at bekkensmertene ofte var forskjellige basert på hvordan fosteret ligger, og om fosteret ligger og trykker "ned" gjør det mer vondt og at det letter litt om fosteret har snudd seg så det ligger lenger opp i magen. Har merket det selv at det gjør mindre vondt de dagene jeg kjenner bevegelsene høyere oppe. Men uke 34 begynner det vel snart å bli trangt å snu seg? Vet ikke hvor lenge de kan snu seg men er kanskje helt til uke 38 eller noe? Anonymkode: 59436...2ac
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #4 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Min jordmor sa at bekkensmertene ofte var forskjellige basert på hvordan fosteret ligger, og om fosteret ligger og trykker "ned" gjør det mer vondt og at det letter litt om fosteret har snudd seg så det ligger lenger opp i magen. Har merket det selv at det gjør mindre vondt de dagene jeg kjenner bevegelsene høyere oppe. Men uke 34 begynner det vel snart å bli trangt å snu seg? Vet ikke hvor lenge de kan snu seg men er kanskje helt til uke 38 eller noe? Anonymkode: 59436...2ac Takk for svar! Han ligger å presser nedover også, får mensmurringer ish av kynnerne og når han rører på det som ligger der nede. Så høyt oppe tror jeg ikke han ligger.. 😛 Anonymkode: dc768...5c4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #5 Skrevet 19. desember 2021 Flere som opplever lindring når hodet går ned og fester seg (eller nesten fester seg). Hodet til babyen kan hjelpe å stabilisere litt. Anonymkode: e1506...053
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå