AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #1 Skrevet 19. desember 2021 Jeg skjønner at han et sliten, jeg skjønner at vi begge et slitne siden vi har småbarn. Barnet er 1.5 år. Jeg har hatt arbeidshelg og har jobbet sent, han har vært hjemme med barnet. Barnet holdet på å få tenner, så barnet er grinete. Vi sier nei til barnet hele tiden, men i går rant begeret over for samboer, han ble sint på barnet fordi han kastet ned mat på gulvet, slik at barnet fikk sutreleppa og gråt. Barnet ser på meg for bekreftelse, jeg ser på samboer å sier at dette ikke var greit. Samboer blir sint på meg fordi jeg blandet meg inn. Han er mye amper mot både meg og barnet for tiden, da han er sliten. Jeg sier ifra flere ganger å han blir rasende på meg. Vi hjelper hverandre, men småbarnstiden er tøff for oss begge. I dagtidlig våknet jeg opp av at han blir sint på barnet, barnet gråter, jeg sier ifra, han klikker på meg for at jeg blandet meg å fordi jeg ikke gir han tid til å si unnskyld til barnet. Denne gangen ble han sint fordi barnet puttet glass i do. Jeg sier til samboer at barnet blir redd for deg når du blir sint på h»n. Så sier jeg at du kunne tatt ned toalettlokket. Anonymkode: 7377b...2fc
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #2 Skrevet 19. desember 2021 Still han et ultimatum sinnemestringskurs eller brudd. Barnet og du tar skade av dette Anonymkode: 500d8...c56 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #3 Skrevet 19. desember 2021 Hvorfor har du funnet deg en så sinna mann? Mange snille menn her ute… Anonymkode: cd958...a77
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #4 Skrevet 19. desember 2021 Dette er skadelig for barnet deres. Er han ikke tilsnakkende, må du faktisk skjerme ungen fra ham. Det er et foreldreansvar, og når far ikke virker det ditt alene. Anonymkode: 9b820...e02 2
Gjest WhisperingWind Skrevet 19. desember 2021 #5 Skrevet 19. desember 2021 Driter i hvor sliten han er. Sinnemestring eller flytt ut. Ikke f om jeg hadde akseptert at ungen min ble utsatt for sånn psykisk terror.
Huset Skrevet 19. desember 2021 #6 Skrevet 19. desember 2021 Dette høres det ut som du må ta alvorlig ganske raskt. Han gjør barnet redd, og barnet lærer å reagere med kjeft og sinne, noe som vil påvirke det i sine senere relasjoner. Sinnemestringskurs sporenstreks.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #7 Skrevet 19. desember 2021 Si unnskyld til barnet?? Hn har jo ingen evne til å forstå det. Hn skjønner bare at pappa er sint og skummel. Du må skjerme barnet fra ham. Jeg hadde krevd terapi ellers hadde jeg tatt med meg barnet og forlatt ham. Anonymkode: c75fd...066 2
SoWhat? Skrevet 19. desember 2021 #8 Skrevet 19. desember 2021 Hvorfor sa du fra flere ganger ved bordet? Og hvorfor lot du han ikke si unnskyld? Det er heller ikke greit i den situasjonen å si at barnet blir redd faren. Faren var nok fortvilet og frustrert som det var. Det er heller ikke greit å si nei til barn hele tiden. Overhodet ikke. Mannen din gjør feil. Du gjør også feil. Kanskje dere skal gå på kurs sammen?
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #9 Skrevet 19. desember 2021 Sørg for at mannen din får nok søvn og litt space. Dette er ikke greit! mer så lite barn har ikke forutsetning for å forstå at et glass i do ikke er lov. Barnet utforsker verden gjennom sine øyne. vær større klokere og sterkere! Anonymkode: 53948...a17
Christina82 Skrevet 20. desember 2021 #10 Skrevet 20. desember 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg