Gå til innhold

Kjøpe fint undertøy for sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hvilke nettbutikker har dere god erfaring med for sexy undertøy og fine bher? Ser for eksempel at Lillefrekke har mest onesize i underdelen, er det billig kinavarer i små størrelser? 

Ute etter ok kvalitet til ok eller rimelig pris til str medium/large 

Anonymkode: 3fe68...70c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg handler på HM eller Lindex, har også handlet på Nelly. De butikkene har også sexy strømper, 

Anonymkode: cfe2b...bf0

Skrevet

Anbefaler Hunkemøller! Grei pris og ganske god kvalitet. 

Anonymkode: c404f...4c6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Anbefaler også Hünkemøller hvis du vil ha litt kvalitet som ikke koster skjorta. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Grei pris? Er ganske dyrt om man tjener vanlig lønn. Rike folk synes sikkert det er greie priser der.

Anonymkode: b14fa...1a8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Grei pris? Er ganske dyrt om man tjener vanlig lønn. Rike folk synes sikkert det er greie priser der.

Vet ikke, jeg har gjennomsnittslønn. Når jeg kjøper sexy undertøy der, f.eks Private-kolleksjonen, sparer jeg det til finere anledninger 😊 Om man kjøper seg et sett eller to i året er ikke det dyrt synes jeg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er i alle fall veldig fornøyd hver gang kjæresten har handlet der hehe, ser ut som god kvalitet og sexy som faen!

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Er ikke rik tjener ca snittet i Norge og handler nesten alt undertøy på Hunkemøller

Anonymkode: 4bdca...ab1

Skrevet

Hadde aldri hørt om denne butikken, så måtte sjekke. Var da ikke så ille det. 

Jeg handler stortsett på change, for å få rett størrelse. Men handler kun på tilbud 

Skrevet

Hunkemøller er dyrt!... De har nesten ingen push up bher der heller. Bare det som heter soft bra's 

Skrevet

Mymuse har mye fint :)

Anonymkode: 50ca7...1f6

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Synes ikke det er så dyrt når man tenker på kvaliteten. Mye av billig-greiene er jo ødelagt etter 3 vask.

Skrevet

Noen som vet hvordan størrelsene på undertøy (BH) er på Hunkemøller? Er de tilsvarende som på change? 

Anonymkode: 05f53...919

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12/19/2021 den 17.24):

Hei hvilke nettbutikker har dere god erfaring med for sexy undertøy og fine bher? Ser for eksempel at Lillefrekke har mest onesize i underdelen, er det billig kinavarer i små størrelser? 

Ute etter ok kvalitet til ok eller rimelig pris til str medium/large 

Anbefaler å ta en tur til Change😊 Mye lekkert undertøy, og ansatte måler deg så du er sikker på at du kjøper rett størrelse! Jeg brukte feil størrelse i åresvis, helt til jeg stakk innom change og ble målt. Veldig hjelpsomme ansatte også som hjelper deg å finne undertøy som passer best til din kropp og som framhever det som bør bli framhevet😁

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...