Gå til innhold

Er folka på Kvinneguiden litt "enkle"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De mest populære forumsa er reality, blogging, hudpleie/kosmetikk, og sex.

Ikke mange her som er interessert i samfunn, politikk, og litteratur.

Virker som klientellet her har lav sosioøkonomisk status.

Anonymkode: 1c1f5...89b

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste her inne er tilbakestående, ja.

Anonymkode: 09651...153

• Liker 18
Skrevet

Er du enkel da? Siden du er her inne? 

Anonymkode: 6cdfd...7c5

• Liker 18
Skrevet

Eller tobackstanding som jeg kaller det, for å høres smartere ut. 

Anonymkode: 0b711...52f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De fleste her inne er tilbakestående, ja.

Anonymkode: 09651...153

Ja det sier jo mye om deg. 

Anonymkode: 6cdfd...7c5

• Liker 3
Gjest BrittEkeberg
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva med deg selv da, kjære? Hva gjør du her? 

Skrevet

Nå er jo du som alle oss andre da: en i mengden..

I alle år jeg har vært her har det vært her har det vært klaging fra tid til annen. Alle andre er frekke, sosialt tilbakestående,  idioter, tullinger, harry osv

Men hvor idiot er du virkelig viss du mistrives og har det så fælt her fordi du er den eneste smarte samtidig som fu da ikke sletter deg?

Det er helt frivillig å være medlem av kg, slett deg om du er så misfornøyd blant alle andre som er heeeelt idiot må vite.

Anonymkode: c306c...37e

• Liker 3
Skrevet

De fleste slike nettfora vil jo preges av at mange som bruker det aktivt av ulike årsaker har mye tid for seg selv. Det vil ofte inkludere folk med ulike sykdommer, sosiale vansker osv osv. 

Det fremstår vel ellers litt "enkelt" å regne med at de man antar er uvanlig enkle skal gi deg et godt svar på et spørsmål om de er enkle. 

Anonymkode: a3807...e3b

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, BrittEkeberg said:

Hva med deg selv da, kjære? Hva gjør du her? 

Deltar på politikk-forumet, men det er jo nesten ikke aktivitet der.

• Liker 2
Skrevet

Jeg diskuterer sjeldent litteratur på KG. Politikk diskuterer jeg litt innimellom, og samfunn litt oftere. Så deg meste jeg diskuterer her inne er vel ganske hjernedødt og enkelt i dine nøye, for jeg hiver meg jo på diskusjoner som denne.

Men det jeg syns vitner om enkle mennesker, er de som lager seg så lettvinte konklusjoner som denne. Lite diskusjoner om litteratur, politikk og samfunn på et nettforum = enkle medlemmer (eller klientell som du skriver) med lav sosioøkonomisk status. 

For eksempel er det mange med så krevende jobber, at i fritiden er det godt å koble av med såkalt «enkle» diskusjoner. Man har kollegaer, venner og familie man diskuterer øvrige temaer med, eller man benytter seg av andre forum enn Kvinneguiden. KG er på mange måter også underholdning, så man trenger ikke å være i seriøse diskusjoner hele tiden. Mennesker som kun er ute etter seriøse diskusjoner rundt de temaene du nevnte, kun ser nyheter eller seriøse dokumentarer, leser om politikk eller kjente litterære verk, høres jo ut som ganske kjedelige mennesker. 

Anonymkode: 2bf96...b5f

• Liker 2
Skrevet

Er bare å se hvordan folk oppfører seg så fort påbudene om diverse smittevernstiltak oppheves. Da er det frislipp på idioti, og brorparten av forumet tilhører denne gruppen. Underforumkategoripopulariteten understøtter også dette ja

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Eneste jeg bruker av de 4 der er sex. 

Hva mener du egentlig med enkle?

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hmmm, jeg er ikke inne på noen av de,  så da er jeg vel vanskelig da og ikke enkel 😅

Skrevet

Jeg leser fra flere innlegg et det er en del oppegående og flinke folk her. Problemer er at det drukner i dumme spørsmål og trolling. 

Kg var mye bedre den gangen det ikke var så mange trolleinnlegg, og de få som var, var bare morsomme. 

Anonymkode: 69044...e66

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

De mest populære forumsa er reality

Du er vel i godt selskap om ikke annet... 

Anonymkode: 4b5fa...da2

• Liker 10
Skrevet

Ja, mye uføretrygda og lavt utdannede her.

Anonymkode: dd5a7...47a

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

De fleste slike nettfora vil jo preges av at mange som bruker det aktivt av ulike årsaker har mye tid for seg selv. Det vil ofte inkludere folk med ulike sykdommer, sosiale vansker osv osv. 

Det fremstår vel ellers litt "enkelt" å regne med at de man antar er uvanlig enkle skal gi deg et godt svar på et spørsmål om de er enkle. 

Anonymkode: a3807...e3b

Dette er mine tanker også. Det jeg  ikke forstår meg på er hvorfor de føler en så sterk trang til å  ha meninger om ting de absolutt ikke har NOE kunnskap eller kompetanse om. 

"Uføre Turid på 23" som aldri har vært i arbeid kan mene så mangt om hvordan man skal løse konflikter på en arbeidsplass.

Så har vi "Uskolerte Lise på 29 som går på AAP som aldri har vært i et forhold, hun vet alt om hvordan man skal løse uenigheter med partneren sin. 

Lista er lang over folk som mener så masse, uten å ha noen relevant utdannelse eller erfaring. Hvorfor har de en slik trang til å mene noe når de i realiteten ikke kan eller forstår seg på noe?

Anonymkode: b1283...491

• Liker 4
Skrevet

Åpenbart mye trash, dumskap og hysteria her inne, men det slenger samtidig endel kloke innlegg og folk🤪

Anonymkode: 0d3f6...3fe

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg tror du har helt rett. Med hederlige unntak. 

• Liker 1
Skrevet

Noen er enkle og noen er vanskelige. Noen er smarte og noen er mindre smarte.

De fleste befinner seg nok midt i mellom. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...