AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #1 Skrevet 19. desember 2021 At jeg spiser mer som gravid. Jeg spiser ingenting godteri ol for det har jeg ikke lyst på, men spiser mer brødmat og middag. Er normalvektig. Vi har felles matbudsjett hvor vi betaler like mye inn på hver. Er det normalt å endre det til at den gravide betaler mer under graviditeten når man da har felles budsjett? Hvordan gjør dere det? Anonymkode: 8c26e...b59
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): At jeg spiser mer som gravid. Jeg spiser ingenting godteri ol for det har jeg ikke lyst på, men spiser mer brødmat og middag. Er normalvektig. Vi har felles matbudsjett hvor vi betaler like mye inn på hver. Er det normalt å endre det til at den gravide betaler mer under graviditeten når man da har felles budsjett? Hvordan gjør dere det? Anonymkode: 8c26e...b59 lykke til med å ha barn med denne fyren, han høres jo… sjarmerende ut. NEI - det er IKKE normalt. Anonymkode: 6b45e...1da 155
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 19. desember 2021 Haha sykeste jeg har hørt. Og dette er mannen du skal ha barn med? Jikes Anonymkode: ff3ba...8f8 70
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 Populært innlegg #4 Skrevet 19. desember 2021 Det er HANS avkom du bærer på og som trenger ekstra næring. Og allerede nå vil han ikke betale for barnets ernæring og behov? Han der ville jeg ærlig talt skygget unna. Der viser han sitt sanne jeg. For en slask! Vis han denne tråden, så får han seg forhåpentligvis en oppvekker. La det komme flere svar først, så får han se hva folk syns om gjerrigheten hans overfor sitt eget kommende barn! Anonymkode: cad40...f66 80
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #5 Skrevet 19. desember 2021 Oooff, barnet er bare noen uker gammel, og han vil allerede ikke betale for maten til barnet? For en kjernekar. Absolutt en fyr du kan stole på til å ta sin del av ansvaret (sarkasme). Anonymkode: 5dfae...ebf 32
got2go Skrevet 19. desember 2021 #6 Skrevet 19. desember 2021 Åhåi, dette blir et harmonisk familieliv framover! 25
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #7 Skrevet 19. desember 2021 Gratulerer med kjempesmart valg av far til barnet ditt. Og lykke til som alenemor. Anonymkode: a509d...de5 32
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #8 Skrevet 19. desember 2021 Det er enklest å gå før barnet blir født, så kan du få foreldreansvaret alene og få de stønadene du måtte kvalifisere for (slik at du får råd til mat, må vite). Anonymkode: e9e3c...66d 46
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #9 Skrevet 19. desember 2021 Oh. My. God. Anonymkode: 2531c...5ef 14
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #10 Skrevet 19. desember 2021 Hvilken deles av deres barn er det han ikke forstår? Du spiser noe mer for barnet, ikke for din del! Enig med de andre her, han der har jeg ingen håp for! Anonymkode: e7bc9...981 18
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #11 Skrevet 19. desember 2021 Veldig spesielt, alt folk kommer på.. Du spiser mer fordi du er gravid, altså.. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si 😅 Kanskje han bare ikke har tenkt seg om hvor utrolig teit dette er? Og feil, ikke minst - det er jo hans barn. Her betalte samboer halvparten av alt relatert til graviditeten og babyen, klær, medisiner, barseltrening.. Anonymkode: e8a3d...bc9 14
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #12 Skrevet 19. desember 2021 Haha troll Anonymkode: d726e...5ec 8
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #13 Skrevet 19. desember 2021 Hva svarer du når han sier slikt da? Og hva tenker du om det? Helt hårreisende å mene noe slikt syns jeg. Han kommer til å få seg et sjokk når dere begynner å handle inn babyutstyr. Det koster litt å få barn, altså. Anonymkode: d2b51...305 10
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #14 Skrevet 19. desember 2021 Huff, ts. Om dette er sant, er det ganske trist. Ønsker deg masse lykke til fremover, for dette er ikke normalt… Anonymkode: a5d53...14a 12
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #15 Skrevet 19. desember 2021 Nei det er ikke normalt å endre pengefordelingen fordi en gravid spiser mer. Hvis typen din er så gjerrig burde han ikke ha hverken kjæreste eller barn!!! Anonymkode: 7d1bb...dfe 10
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #16 Skrevet 19. desember 2021 Noe så vanvittig smålig av han. Dette er noe av det tristeste jeg har lest på lenge. Anonymkode: b49ff...8b1 14
Jordbæra Skrevet 19. desember 2021 #17 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): At jeg spiser mer som gravid. Jeg spiser ingenting godteri ol for det har jeg ikke lyst på, men spiser mer brødmat og middag. Er normalvektig. Vi har felles matbudsjett hvor vi betaler like mye inn på hver. Er det normalt å endre det til at den gravide betaler mer under graviditeten når man da har felles budsjett? Hvordan gjør dere det? Anonymkode: 8c26e...b59 Da må dere snakke sammen. Jeg syns det er en uting å veie opp matbudsjett slik. Du bærer frem hans barn som trenger maten. Hvis du ikke spiser det du trenger så vokser ikke barnet deres som det skal. 11
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #18 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva svarer du når han sier slikt da? Og hva tenker du om det? Helt hårreisende å mene noe slikt syns jeg. Han kommer til å få seg et sjokk når dere begynner å handle inn babyutstyr. Det koster litt å få barn, altså. Anonymkode: d2b51...305 Jeg har ikke svart på det. Jeg har egentlig lyst til å bare betale alt selv når det er så kjipt for han. Jeg har heldigvis alt av utstyr fra forrige barnet mitt. Eneste jeg trenger er ny bilstol. Anonymkode: 8c26e...b59
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #19 Skrevet 19. desember 2021 Dere får dele de ekstra matutgiftene 50/50 da, siden det er deres barn. Hjelpes meg, jeg skjønner ikke hvordan folk klarer sånne forhold. Her i hus betaler vi begge to når det måtte passe oss, og jeg ber da ikke mannen om å spytte inn ekstra på matbudsjettet fordi jeg ville ha biff til middag. Jeg hadde også ledd om han ba meg om 30 kr ekstra, fordi han ville lage guacamole til tacoen, og det 'pleier vi ikke å ha'... Anonymkode: e9f9c...27f 9
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #20 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har ikke svart på det. Jeg har egentlig lyst til å bare betale alt selv når det er så kjipt for han. Jeg har heldigvis alt av utstyr fra forrige barnet mitt. Eneste jeg trenger er ny bilstol. Anonymkode: 8c26e...b59 Er dette en mann som i utgangspunktet ønsket seg barn? Anonymkode: 6f70b...dce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå