Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

At jeg spiser mer som gravid. Jeg spiser ingenting godteri ol for det har jeg ikke lyst på, men spiser mer brødmat og middag. Er normalvektig. Vi har felles matbudsjett hvor vi betaler like mye inn på hver. Er det normalt å endre det til at den gravide betaler mer under graviditeten når man da har felles budsjett? Hvordan gjør dere det? 

Anonymkode: 8c26e...b59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oooff, barnet er bare noen uker gammel, og han vil allerede ikke betale for maten til barnet?

For en kjernekar. Absolutt en fyr du kan stole på til å ta sin del av ansvaret (sarkasme).

Anonymkode: 5dfae...ebf

• Liker 32
Skrevet

Åhåi, dette blir et harmonisk familieliv framover!

• Liker 25
Skrevet

Gratulerer med kjempesmart valg av far til barnet ditt. Og lykke til som alenemor.

Anonymkode: a509d...de5

• Liker 32
Skrevet

Det er enklest å gå før barnet blir født, så kan du få foreldreansvaret alene og få de stønadene du måtte kvalifisere for (slik at du får råd til mat, må vite). 

Anonymkode: e9e3c...66d

• Liker 46
Skrevet

Oh. My. God. 

Anonymkode: 2531c...5ef

• Liker 14
Skrevet

Hvilken deles av deres barn er det han ikke forstår? Du spiser noe mer for barnet, ikke for din del! 

Enig med de andre her, han der har jeg ingen håp for! 

Anonymkode: e7bc9...981

• Liker 18
Skrevet

Veldig spesielt, alt folk kommer på.. Du spiser mer fordi du er gravid, altså.. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si 😅 Kanskje han bare ikke har tenkt seg om hvor utrolig teit dette er? Og feil, ikke minst - det er jo hans barn. Her betalte samboer halvparten av alt relatert til graviditeten og babyen, klær, medisiner, barseltrening.. 

Anonymkode: e8a3d...bc9

• Liker 14
Skrevet

Haha troll

Anonymkode: d726e...5ec

• Liker 8
Skrevet

Hva svarer du når han sier slikt da? Og hva tenker du om det?

Helt hårreisende å mene noe slikt syns jeg. Han kommer til å få seg et sjokk når dere begynner å handle inn babyutstyr. Det koster litt å få barn, altså. 

Anonymkode: d2b51...305

• Liker 10
Skrevet

Huff, ts. Om dette er sant, er det ganske trist. Ønsker deg masse lykke til fremover, for dette er ikke normalt…

Anonymkode: a5d53...14a

• Liker 12
Skrevet

Nei det er ikke normalt å endre pengefordelingen fordi en gravid spiser mer. Hvis typen din er så gjerrig burde han ikke ha hverken kjæreste eller barn!!! 

Anonymkode: 7d1bb...dfe

• Liker 10
Skrevet

Noe så vanvittig smålig av han. Dette er noe av det tristeste jeg har lest på lenge. 

Anonymkode: b49ff...8b1

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

At jeg spiser mer som gravid. Jeg spiser ingenting godteri ol for det har jeg ikke lyst på, men spiser mer brødmat og middag. Er normalvektig. Vi har felles matbudsjett hvor vi betaler like mye inn på hver. Er det normalt å endre det til at den gravide betaler mer under graviditeten når man da har felles budsjett? Hvordan gjør dere det? 

Da må dere snakke sammen. Jeg syns det er en uting å veie opp matbudsjett slik. Du bærer frem hans barn som trenger maten. Hvis du ikke spiser det du trenger så vokser ikke barnet deres som det skal. 

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva svarer du når han sier slikt da? Og hva tenker du om det?

Helt hårreisende å mene noe slikt syns jeg. Han kommer til å få seg et sjokk når dere begynner å handle inn babyutstyr. Det koster litt å få barn, altså. 

Anonymkode: d2b51...305

Jeg har ikke svart på det. Jeg har egentlig lyst til å bare betale alt selv når det er så kjipt for han. Jeg har heldigvis alt av utstyr fra forrige barnet mitt. Eneste jeg trenger er ny bilstol. 

Skrevet

Dere får dele de ekstra matutgiftene 50/50 da, siden det er deres barn. 

Hjelpes meg, jeg skjønner ikke hvordan folk klarer sånne forhold. Her i hus betaler vi begge to når det måtte passe oss, og jeg ber da ikke mannen om å spytte inn ekstra på matbudsjettet fordi jeg ville ha biff til middag. Jeg hadde også ledd om han ba meg om 30 kr ekstra, fordi han ville lage guacamole til tacoen, og det 'pleier vi ikke å ha'... 

Anonymkode: e9f9c...27f

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har ikke svart på det. Jeg har egentlig lyst til å bare betale alt selv når det er så kjipt for han. Jeg har heldigvis alt av utstyr fra forrige barnet mitt. Eneste jeg trenger er ny bilstol. 

Er dette en mann som i utgangspunktet ønsket seg barn?

Anonymkode: 6f70b...dce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...