AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #1 Skrevet 19. desember 2021 Jeg bestilte julegaver på nett 14 des, to av nettbutikkene har ikke sendt varene enda! Er ikke der veldig rart ? sendte Mail til de på fredag, at jeg bestilte 14 des og regnet med å få gavene til jul. den ene står det at forventet leveringstid er 20des, men den er ikke sendt enda (ingen sporings nr) så forstår ikke hvordan det er mulig.. Tråden er for å lufte litt frustrasjon 😩 Anonymkode: 427f1...5aa
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #2 Skrevet 19. desember 2021 Jobber i nettbutikk - vi har slitt masse denne jula med at varer som egentlig skal være på fjernlager og sendes innen 2-4 virkedager ikke har kommet frem som har ført til massive forsinkelser. Varer som er sendt fra oss med en gang har også blitt forsinket pga smitteutbrudd hos Postnord og generelle forsinkelser hos Posten- mye som baller på seg Pga. dette har vi også mange henvendelser på kundeservice, og bruker mange dager på å svare - det ser jeg for meg er ståa hos andre butikker også. Selv om vi har satt inn ekstra folk har vi svartid på mellom 5-6 dager, noe som gnager veldig. Dessverre er leveringstider uforutsigbare i desember- behandlingstid er basert på et gjennomsnitt, men med en gang forsinkelse oppstår i et ledd baller det fort på seg Anonymkode: e062b...4f0 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #3 Skrevet 19. desember 2021 Det er jeg også spent på. Sendte julegaver til en annen kant av landet 7. desember. Trodde jeg var ute i god tid, men sporingen viser at pakken ikke har kommet halvveis ennå... Anonymkode: bc2f0...086 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #4 Skrevet 19. desember 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Jobber i nettbutikk - vi har slitt masse denne jula med at varer som egentlig skal være på fjernlager og sendes innen 2-4 virkedager ikke har kommet frem som har ført til massive forsinkelser. Varer som er sendt fra oss med en gang har også blitt forsinket pga smitteutbrudd hos Postnord og generelle forsinkelser hos Posten- mye som baller på seg Pga. dette har vi også mange henvendelser på kundeservice, og bruker mange dager på å svare - det ser jeg for meg er ståa hos andre butikker også. Selv om vi har satt inn ekstra folk har vi svartid på mellom 5-6 dager, noe som gnager veldig. Dessverre er leveringstider uforutsigbare i desember- behandlingstid er basert på et gjennomsnitt, men med en gang forsinkelse oppstår i et ledd baller det fort på seg Anonymkode: e062b...4f0 Forstår utfordringen, men da burde ikke nettsidene jeg bestilte fra reklamere med at pakken kommer frem innen xx eller forventet leveringstid XX - jeg som kunde går utifra å bli informert om det ikke stemmer.. håper der løser seg for oss alle Anonymkode: 427f1...5aa
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #5 Skrevet 19. desember 2021 Og hvis ikke så skriver dere et gavekort og sier at gaven leveres så fort det går an Anonymkode: a6c0c...3cd
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #6 Skrevet 19. desember 2021 Jeg har ikke opplevd forsinkelser, heller det motsatte. Virker som om det er satt inn ekstra julehjelp. Postnord kan jeg ikke skryte av, virker som om de kjører normalt løp. Posten derimot er raske! De ser nesten ut til å jobbe 24/7 nå i desember. Pakker har blitt registrert, flyttet på seg, og kommet frem til postkontoret i helgen 😧😄 Men jeg hadde aldri gamblet på å kjøpe en julegave den 14 og tenkt at den kommer frem i tide 😅 mine siste julegaver fikk jeg levert første uken i desember. Målet hvert år er alltid å være så å si ferdig før desember. Anonymkode: 193ad...999 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #7 Skrevet 19. desember 2021 49 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har ikke opplevd forsinkelser, heller det motsatte. Virker som om det er satt inn ekstra julehjelp. Postnord kan jeg ikke skryte av, virker som om de kjører normalt løp. Posten derimot er raske! De ser nesten ut til å jobbe 24/7 nå i desember. Pakker har blitt registrert, flyttet på seg, og kommet frem til postkontoret i helgen 😧😄 Men jeg hadde aldri gamblet på å kjøpe en julegave den 14 og tenkt at den kommer frem i tide 😅 mine siste julegaver fikk jeg levert første uken i desember. Målet hvert år er alltid å være så å si ferdig før desember. Anonymkode: 193ad...999 Jeg forventer faktisk at varer kommer frem når jeg bestiller 14, når fristen til å få varene før jul er 16 🤷🏻♀️ ser den ene skal bli levert med «helt hjem» kanskje der er håp😅 De jobber sikker på 😄 Anonymkode: 427f1...5aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå