Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg vant 1 million på flax. Er veldig glad og dette kan brukes på fremtiden til barna + lån på eget hus. 

Men nå i det siste har samboeren min begynt og mase en del om at vi må dele pengene osv. blant annet med hennes mor.

Jeg er litt uenig i dette og det har blitt en stor greie nå de siste ukene etter gevinsten. moren hennes har alltid hat en spydig holdning mot meg helst siden vi ble sammen. Men hun vil at vi skal hjelpe henne da hun har på dratt seg en del gjeld.

Ønsker noen tips på hvordan jeg skal håndtere dette?

Anonymkode: 9c1ae...62b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahaha unnskyld at jeg ler... du kan jo bare fortsette i tråden som samboeren din allerede har opprettet... 
(dere snakker ikke så mye sammen i heimen om ting og tang, eller?)

Anonymkode: 2a7cc...ab1

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei, jeg vant 1 million på flax. Er veldig glad og dette kan brukes på 

Grattis!

Så forb frekt. Du skulle nesten ikke sagt noe. En million er ikke såå mye at d bør sløses bort noe, ville lagt d til huslån, og ferdig snakka.

Anonymkode: 2272b...b07

• Liker 2
Skrevet

Trolling funker dårlig her for tiden. 

Men ja man deler med den som kjøpte loddet. Ferdig snakka 

Anonymkode: 28503...561

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Trolling funker dårlig her for tiden. 

Men ja man deler med den som kjøpte loddet. Ferdig snakka 

Anonymkode: 28503...561

Man deler ikke når den som kjøpte loddet kommer til å røyke opp pengene. Den som fikk loddet, eier alle pengene. 

Anonymkode: 0703e...921

• Liker 1
Skrevet

Dette er jo en trolletråd opprettet som en reakasjon på den andre flax-tråden men jeg mener det er særs viktig å ikke dele pengene med noen som kommer til å røke de opp.

Anonymkode: 534ce...5d2

• Liker 1
Gjest Smeltemann
Skrevet (endret)

Det er dine penger  bruk dem på deg selv.  Ikke betal lån med de i hvertfall. Det er det dummeste du gjør.

Endret av Smeltemann
Skrevet

Spørsmålet mitt er hvorfor du åpnet hele julekalenderen for flere uker siden. Hva slags psykopat gjør det  :opplyser:

• Liker 7
Skrevet
Fame skrev (Akkurat nå):

Spørsmålet mitt er hvorfor du åpnet hele julekalenderen for flere uker siden. Hva slags psykopat gjør det  :opplyser:

Hvordan kan du vite at de har gjort det? 

Anonymkode: e690a...0b6

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan kan du vite at de har gjort det? 

????

Det er en julekalender.  Du må fullføre hele for å se om du har vunnet. Du kan vinne hver dag, men ikke toppremien

Endret av Fame
  • Liker 1
Skrevet
Fame skrev (5 minutter siden):

????

Det er en julekalender.  Du må fullføre hele for å se om du har vunnet. Du kan vinne hver dag, men ikke toppremien

Jo, det kan du. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jo, det kan du. 

Ok. Neste gang kan du bare le av en lettere underholdende kommentar i en ellers lettere underholdende trolletråd

Endret av Fame
  • Liker 1
Skrevet

Du deler med den du fikk loddet av, uansett hva de bruker pengene på. Kjøpte du loddet selv tar du alle pengene selv. 

Anonymkode: 4ba13...b10

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hei, jeg vant 1 million på flax. Er veldig glad og dette kan brukes på fremtiden til barna + lån på eget hus. 

Men nå i det siste har samboeren min begynt og mase en del om at vi må dele pengene osv. blant annet med hennes mor.

Jeg er litt uenig i dette og det har blitt en stor greie nå de siste ukene etter gevinsten. moren hennes har alltid hat en spydig holdning mot meg helst siden vi ble sammen. Men hun vil at vi skal hjelpe henne da hun har på dratt seg en del gjeld.

Ønsker noen tips på hvordan jeg skal håndtere dette?

Anonymkode: 9c1ae...62b

Si at du velger å bruke særeie på loddet og bruk opp pengene på sex, drugs and rock`n troll.

Skrevet

Gratulerer! Gjør hva du vil med spenna, de er dine :)

Anonymkode: f3c69...92e

Skrevet

Vær så snill og ikke del pengene med svigermoren din. Hennes økonomiske problemer skal ikke gå utover deg. Utrolig egoistisk av mannen din å forlange det. Du kommer til å angre hvis du ikke prioriterer barna dine foran svigermoren din. 

Anonymkode: a3e88...a15

Skrevet

Vær så snill og ikke del pengene med svigermoren din. Hennes økonomiske problemer skal ikke gå utover deg. Utrolig egoistisk av mannen din å forlange det. Du kommer til å angre hvis du ikke prioriterer barna dine foran svigermoren din. 

Anonymkode: a3e88...a15

TS er en mann

Anonymkode: ae4ae...53d

Skrevet

Som jeg skrev i en annen tråd. Greit å gi litt til moren til samboeren din hvis du er enig i det. Du som vant pengene bestemmer hva du skal med de. Bruk det meste på dere selv og gi litt bort. Det er ikke deres oppgave å betale gjelden hennes.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

TS er en mann

Anonymkode: ae4ae...53d

Point still stands.

Anonymkode: 615c4...dc8

• Liker 1
Skrevet

Behold pengene selv 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...