AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #21 Del Skrevet 20. desember 2021 Anonymkode: f034b...458 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #22 Del Skrevet 20. desember 2021 Anonymkode: f034b...458 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #23 Del Skrevet 20. desember 2021 Anonymkode: f034b...458 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #24 Del Skrevet 20. desember 2021 Har jo masse bilder hvor innerste par ikke synes, her noen hvor de gjør det. Husker dette som ganske vanlig blant oss og lagene vi spilte mot. Anonymkode: f034b...458 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #25 Del Skrevet 20. desember 2021 Klassiker med doble Champion Anonymkode: f034b...458 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #26 Del Skrevet 20. desember 2021 Adidas over Champion også Anonymkode: f034b...458 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #27 Del Skrevet 20. desember 2021 Her dekker jo ytterste paret, men de synes gjennom Anonymkode: f034b...458 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #28 Del Skrevet 20. desember 2021 Nok en med doble Champion Anonymkode: f034b...458 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #29 Del Skrevet 20. desember 2021 Dette er bilder fra mitt og broderns lag i bare ett album. Ante ikke at jeg hadde så mange slike bilder selv. Min venninne hadde mye mye flere. alle som aldri har hørt om dette, spilte dere på 90-tallet? Anonymkode: f034b...458 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wade Skrevet 21. desember 2021 #30 Del Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Anonymkode: f034b...458 Herregud, slutt med bildene nå da. Vi har skjønt det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #31 Del Skrevet 21. desember 2021 Wade skrev (4 timer siden): Herregud, slutt med bildene nå da. Vi har skjønt det. 😂😂😂😂😂 Anonymkode: 6e055...a1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #32 Del Skrevet 21. desember 2021 Å herregud alle de bildene 😂😂 «Hvis jeg sier det samme flere ganger blir det sant» 😅 Anonymkode: 19293...4c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #33 Del Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Å herregud alle de bildene 😂😂 «Hvis jeg sier det samme flere ganger blir det sant» 😅 Anonymkode: 19293...4c3 Hehe, nei, hadde egentlig tenkt å ha flere bilder i en post, men så er det jo så små filer som kan lastes opp i en post…. 😂 Anonymkode: f034b...458 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #34 Del Skrevet 21. desember 2021 Wade skrev (5 timer siden): Herregud, slutt med bildene nå da. Vi har skjønt det. Bildene ble lastet opp samtidig, i går, så det tok deg bare litt tid… Er ikke slik at det kommer ett bilde i timen… 😂 Anonymkode: f034b...458 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #35 Del Skrevet 21. desember 2021 Syntes bare det var rart at ingen hadde hørt om noe som jeg oppfattet som ganske vanlig. Og bilder sier gjerne noe annet enn husken til folk. Og siden jeg kjedet meg i dag bladde jeg også i noen gamle bøker fra noen idrettslag, massevis av lagbilder med det samme. Så enten er det bare glemske folk her, eller dere spilte i en annen tid enn jeg gjorde. Er jo ikke så viktig, og ja, jeg sa det var et rart spørsmål. Men når jeg blir nysgjerrig på noe, uansett hvor spesielt det er liker jeg å finne ut av ting. Og som vanlig er det lite realitet på dette forumet, bare masse rar synsing. 😂 Anonymkode: f034b...458 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #36 Del Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Syntes bare det var rart at ingen hadde hørt om noe som jeg oppfattet som ganske vanlig. Og bilder sier gjerne noe annet enn husken til folk. Og siden jeg kjedet meg i dag bladde jeg også i noen gamle bøker fra noen idrettslag, massevis av lagbilder med det samme. Så enten er det bare glemske folk her, eller dere spilte i en annen tid enn jeg gjorde. Er jo ikke så viktig, og ja, jeg sa det var et rart spørsmål. Men når jeg blir nysgjerrig på noe, uansett hvor spesielt det er liker jeg å finne ut av ting. Og som vanlig er det lite realitet på dette forumet, bare masse rar synsing. 😂 Anonymkode: f034b...458 Hæ? Lite realitet, bare synsing? Mulig det var vanlig i basketball, men ikke i håndball og volleyball som jeg spilte aktivt i alle fall. Ikke i midt Norge i alle fall. Mulig dere noen få der du bodde dro det over i andre lagsporter fra basket. Anonymkode: 19293...4c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #37 Del Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Syntes bare det var rart at ingen hadde hørt om noe som jeg oppfattet som ganske vanlig. Og bilder sier gjerne noe annet enn husken til folk. Og siden jeg kjedet meg i dag bladde jeg også i noen gamle bøker fra noen idrettslag, massevis av lagbilder med det samme. Så enten er det bare glemske folk her, eller dere spilte i en annen tid enn jeg gjorde. Er jo ikke så viktig, og ja, jeg sa det var et rart spørsmål. Men når jeg blir nysgjerrig på noe, uansett hvor spesielt det er liker jeg å finne ut av ting. Og som vanlig er det lite realitet på dette forumet, bare masse rar synsing. 😂 Anonymkode: f034b...458 Kan jo hende det var ulik mote på ulike steder.. Anonymkode: 09b23...a95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #38 Del Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hæ? Lite realitet, bare synsing? Mulig det var vanlig i basketball, men ikke i håndball og volleyball som jeg spilte aktivt i alle fall. Ikke i midt Norge i alle fall. Mulig dere noen få der du bodde dro det over i andre lagsporter fra basket. Anonymkode: 19293...4c3 Nå har jeg ikke sett alle lag selvsagt, men det var ikke så mye jeg skulle lete opp før jeg fant mange lagbilder fra håndball med dette. Basket er jo nesten selvskrevet. Anonymkode: f034b...458 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 25. desember 2021 #39 Del Skrevet 25. desember 2021 (endret) Har spilt håndball, men sluttet for lenge siden. Vi brukte alltid Champion sokker, de lange. Gjerne i to farger, f.eks svart og rød C for å matche drakt eller treningsantrekk. Mye vask ble det for Mamma, stakkars ❤️ Hun sa ikke noe, dette var en del av «uniformen», både til trening og kamper. Så dette på Insta for få dager siden, men da var det til tights og bikershorts på gymmet, ikke på håndballbanen ☺️ Endret 25. desember 2021 av laperla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #40 Del Skrevet 26. desember 2021 laperla skrev (17 timer siden): Har spilt håndball, men sluttet for lenge siden. Vi brukte alltid Champion sokker, de lange. Gjerne i to farger, f.eks svart og rød C for å matche drakt eller treningsantrekk. Mye vask ble det for Mamma, stakkars ❤️ Hun sa ikke noe, dette var en del av «uniformen», både til trening og kamper. Så dette på Insta for få dager siden, men da var det til tights og bikershorts på gymmet, ikke på håndballbanen ☺️ Ja, de var komfortable de lange Championsokkene. Er det ikke litt rart at flere bruker to par i basket enn håndball når begge idrettene har mye hopp og løp? Annerledes sko også. Tar basketspiller bedre vare på bena sine? Anonymkode: f034b...458 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå