Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Revenka
Skrevet

Jeg har bursdag om en mnd og hadde peilet meg inn en Mulberry lommebok som jeg ville ha. Hadde sett den på flyplassen i København og på nettbutikken til Mulberry. Og nå skulle jeg sette opp en spesifikk ønskeliste men så er lommeboken borte fra nettsiden!! Jeg er fortvilet. Vil ha akkurat den lommeboken. Aner ikke hva den heter. Hvordan skal jeg få tak i den?? Noen forslag? :sur: Ser ikke helt for meg at jeg ringer Mulberry norge og sier at jeg vil ha en lommebok i brunt skinn. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Mirabelle
Skrevet
Jeg har bursdag om en mnd og hadde peilet meg inn en Mulberry lommebok som jeg ville ha... :sur:  Ser ikke helt for meg at jeg ringer Mulberry norge og sier at jeg vil ha en lommebok i brunt skinn.  :sjenert:

Nettopp fordi det bare er den du vil ha, skal du ringe Mulberry. Si at du leter etter den brune skinnlommeboken som nylig er tatt ut av kolleksjonen. Kanskje er du heldig, og de kan skaffe den til deg. Hva har du a tape? Lykke til!
Gjest Revenka
Skrevet
antar det ikke er verken denne eller denne..

her er det en del

Den første du hadde linket til er ganske lik, men det var ikke den. Ikke den andre heller. Og på den 3. linken har jeg allerede vært innom. Men tusen takk for bryet :) Jeg tror jeg skal ringe Mulberry. Husket prisen, så kanskje det hjelper litt det også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...