AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #1 Skrevet 19. desember 2021 Hva skal til for at du gifter deg med en muslimsk mann? Anonymkode: e749d...9cf
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #2 Skrevet 19. desember 2021 At jorden blir flat … Anonymkode: 91cb1...813 33
GammelKaktus Skrevet 19. desember 2021 #3 Skrevet 19. desember 2021 Nei da måtte jeg ha vært hjernedød, jeg vil ikke gifte meg i det hele tatt, ikke med en muslim/hindu/kristen/satanist osv. Men vil jo tro at de som velger å gifte seg er forelsket og har en tro på kjærligheten og alt det der så da er vel ikke religion en hindring. 10
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #4 Skrevet 19. desember 2021 FrøkenMånestråle skrev (Akkurat nå): Nei da måtte jeg ha vært hjernedød, jeg vil ikke gifte meg i det hele tatt, ikke med en muslim/hindu/kristen/satanist osv. Men vil jo tro at de som velger å gifte seg er forelsket og har en tro på kjærligheten og alt det der så da er vel ikke religion en hindring. Forhold deg til kun muslimer i denne tråden er du snill. Anonymkode: e749d...9cf 5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #5 Skrevet 19. desember 2021 Det blir overhodet ikke aktuelt. Anonymkode: b5433...88c 10
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #6 Skrevet 19. desember 2021 At han frir Anonymkode: bff9b...ba7 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #7 Skrevet 19. desember 2021 Det ville aldri skjedd uansett. Anonymkode: be324...a56 11
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #8 Skrevet 19. desember 2021 Det er en forutsetning at han slutter å være muslim. Jeg har null interesse av å gifte meg med noen som følger en religion hvor kvinner er underdanig mannen og nærmest sett på som en eiendel. Anonymkode: e9be0...270 36
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #9 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): At han frir Anonymkode: bff9b...ba7 Er du åpen for konservative muslimer også? Anonymkode: e749d...9cf 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #10 Skrevet 19. desember 2021 At jeg elsker han og vi har like visjoner for fremtiden Anonymkode: 6cde5...d6b 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #11 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er du åpen for konservative muslimer også? Anonymkode: e749d...9cf Er kun åpen for kjæresten min. Anonymkode: bff9b...ba7
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #12 Skrevet 19. desember 2021 Han må isåfall være en liberal muslim og ikke tvinge troen sin på meg. Helst praktisere sin religion minst mulig. Han må ha bevist at han har gode verdier og tar avstand fra kvinnesynet enkelte har. Han må ikke ha skjegg og kle seg normalt Han må være usedvanlig snill, omsorgsfull, trofast, intelligent og helst ha masse penger. Vi må kunne feire norske høytider sammen. Ellers er det alt for risky. Ville heller ikke giftet meg med en konservativ kristen mann. Anonymkode: 340fe...4c9 8
GammelKaktus Skrevet 19. desember 2021 #13 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Forhold deg til kun muslimer i denne tråden er du snill. Anonymkode: e749d...9cf Hvorfor det? At jeg utelukker ekteskap og menn som er religiøse er relevant for mitt svar. Å være sammen med et menneske som er dypt religiøs er ikke for meg uansett hva slags religion det er. 13
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #14 Skrevet 19. desember 2021 Vel.. Først måtte ekteskapet mitt gått i knas. Så måtte vi skilles, jeg måtte fått livet på bena og kommet meg videre. Så måtte jeg møtt en muslimsk mann jeg hadde falt for, som jeg elsket og som elsket meg. Vi hadde datert, snakket om verdier, funnet ut om det var liv laga og alt med sitt. Så måtte han fridd og jeg måtte sagt ja for at det skulle blitt et bryllup. Anonymkode: 82020...929 5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #15 Skrevet 19. desember 2021 Jeg hadde aldri giftet meg med en person som mente at religion skal være en vesentlig del av hverdagen. Jeg er ikke religiøs selv, og vil da selvsagt heller ikke styres av religion i hverdagen. Det ville blitt for ulikt mitt levesett og mine tanker. Anonymkode: 9ee88...953 19
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #16 Skrevet 19. desember 2021 FrøkenMånestråle skrev (1 minutt siden): Hvorfor det? At jeg utelukker ekteskap og menn som er religiøse er relevant for mitt svar. Å være sammen med et menneske som er dypt religiøs er ikke for meg uansett hva slags religion det er. who asked?. forhold deg til tema og hold dine uinteressante verdier for deg selv. Anonymkode: 9596d...754 5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #17 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han må isåfall være en liberal muslim og ikke tvinge troen sin på meg. Helst praktisere sin religion minst mulig. Han må ha bevist at han har gode verdier og tar avstand fra kvinnesynet enkelte har. Han må ikke ha skjegg og kle seg normalt Han må være usedvanlig snill, omsorgsfull, trofast, intelligent og helst ha masse penger. Vi må kunne feire norske høytider sammen. Ellers er det alt for risky. Ville heller ikke giftet meg med en konservativ kristen mann. Anonymkode: 340fe...4c9 Utrolig dømmende og forutinntatt holdning. De fleste muslimene i Norge presser ikke troen sin på andre, har ikke dårlig kvinnesyn, de kler seg normalt, har ikke langt skjegg og er snille, omsorgsfulle og akuratt som andre mennesker. Hakket bedre vil jeg si for religiøse har et varmt og godt medmenneskelig syn og muslimer tar f eks godt vare på miljøet, plukker søppel og fyrverkeri hvert år 1 nyttårsdag, tar godt vare på medmennesker og deler ut mat til fattige og hjemløse osv Anonymkode: 6cde5...d6b 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #18 Skrevet 19. desember 2021 Religion. Uansett hvor dempet det var, og selv om man ikke var praktiserende, var en massiv dealbreaker for meg. Lever nå veldig godt med en mann som verken tror på Gud, Allah, Julenissen eller Påskeharen. Anonymkode: f22bb...eec 11
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #19 Skrevet 19. desember 2021 FrøkenMånestråle skrev (3 minutter siden): Å være sammen med et menneske som er dypt religiøs er ikke for meg uansett hva slags religion det er. Hvordan skader det deg at noen tror på at sjelen lever videre og skal hjem til en kilde en gang hvis man oppfører seg bra? Du merker jo ikke troen til alle religiøse da tro er personlig men du vil kanskje merke det at noen tar ekstra godt vare på andre. Hvordan er det negativt? Anonymkode: 6cde5...d6b 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #20 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hva skal til for at du gifter deg med en muslimsk mann? Anonymkode: e749d...9cf Jeg er ikke interessert i å gifte meg, men hvis jeg møtte en mann som var muslimsk og vi hadde samme verdier og hadde god kjemi og forstod hverandre, og vi begge kunne være oss selv samtidig som vi hadde det fint sammen, så kunne det kanskje gått? Anonymkode: d479b...359
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå