Gå til innhold

Womanizer, trenger tips..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg skal kjøpe en womanizer til kona,

men jeg trodde det kun var en type, det viste seg fort at det ikke akkurat var det😅

er det noen som har noen å anbefale? 
takk på forhånd for svar 😊

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har pørvd alle womanizer. 

Men landet på premium.    Men Les den artikkelen som det er linket til over, der er det flere gode tips til hvordan man velger riktig. 

Det er og viktig å finne riktig størrelse på hetten.  Hvis klitoris er liten, så sier ikke det automatisk att man skal bruke liten hette.  I pakken så kommer den levert med påmontert str small. Medium ligger i en pose i pakken.   Grunnen til att ikke bare klitoris har noe å si, er att alle gir en forskjellig følelse, også på området rundt klitoris. 

Masse lykke til 🤙🏻

Anonymkode: 775d4...f2a

• Liker 1
Gjest jordnærjinte
Skrevet

Elsker når mannfolk vil tilfredsstille dama si og er villige til å bruke leketøy😍 Pga økonomi har jeg kun den billigste, og DEN kommer jeg helt sykt med. Men er selvfølgelig gøyest å få den dyreste og beste i gave så hadde gått for premium! Nå lurer jeg veldig på hvordan premium kjennes ut🤭

Skrevet (endret)

Jeg er ute i samme ærend, vil overaske kona.

men har også sett på Satisfyer pro 2, litt rimeligere ( ikke at jeg vil spare her, for det er viktig å finne noe som «virker»)

noen som kan si noe om Satisfyer vs womanizer?

Endret av Geojak
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har to og jeg liker den billigste best, for den er ikke så intens. Den dyreste er for intens, selv på laveste hakk.

Anonymkode: f0e62...9a8

Skrevet

Jeg har den "vanlige" womanizeren og womanizer duo. Sistnevnte er en klar favoritt! Anbefales på det sterkeste. 

Anonymkode: 195a6...12c

Skrevet

Og jeg har Liberty og er ikke så fornøyd. Synes ikke den er så fantastisk som alle sier. Jeg har liten klitoris og føler den ikke helt klarer å få tak. Orgasmen er god når den først kommer, men kløner en del. En helt vanlig vibrator på klitoris gjør mer for meg. 

Anonymkode: 6e63a...263

Skrevet
Geojak skrev (22 minutter siden):

men har også sett på Satisfyer pro 2, litt rimeligere ( ikke at jeg vil spare her, for det er viktig å finne noe som «virker»)

Jeg har testa 2 forskjellige womanizer samtidig som jeg allerede hadde Satisfyer pro 2, men selv på det laveste nivå på womanizer synes jeg de hadde en litt "stikkende, intens" følelse. Kom ikke av noen av dem, og benytta orgasmegarantien på Kondomeriet.

Satisfyer pro er billig ja - men fy flate sååå deilig! Kommer på få sekunder om jeg vil. Om kona di er opptatt av "dyrt er bedre" er du selvfølgelig i trøbbel allerede under utpakkinga. 

Anonymkode: 924af...88c

• Liker 1
Skrevet

Liker Satisfyer bedre enn womanizer. 

Anonymkode: 5fc06...1a2

• Liker 2
Skrevet

Duo er i helt annen klasse enn de andre. 🥰

Anonymkode: 40e8c...f1b

Skrevet
Geojak skrev (6 timer siden):

Womanizer får meg ikke i mål, men det gjør Satisfyer pro 2 👍🏻

Anonymkode: e2436...b07

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...