Gå til innhold

Kommer fort (Mann)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer utrolig fort når jeg har sex med kjæresten. Fordi jeg syns det er så godt. Føler det også er litt negativt. Har en skyldfølelse at damen aldri kommer på grunn av meg. Vil jo selvfølgelig at hun skal ha det godt også samt komme. Noen tips slik at jeg kan holde meg lengre? Eller er det bare noe galt med meg? 

Anonymkode: 8f2d5...2ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Damer kommer sjeldent av penetrering. Hvis du vil at hun skal komme så må du rett og slett bruke tid på forspillet. Bruk fingre, tunga, leketøy eller hva enn dere foretrekker.

Anonymkode: d4bf0...112

• Liker 1
Skrevet

Snakk med henne, om hva som kan få henne til å komme. Hva hun trenger. 

Skrevet

Det er helt normalt og ingenting galt med deg. Det finnes øvelser for å holde ut lengre, men hva så om du kommer fort? Kan jo fortsette likevel. Blir bare enda mer deiligere. Så må dere snakke sammen. Hva liker hun? Sliter hun med å komme? 

Skrevet

La hun få noen orgasmer først med tunge, leketøy, fingrer osv. Så kan du tenke på deg selv. Slik gjør vi det som oftest 

Skrevet

Ja masse tips. Google det 

Anonymkode: 8ebde...ea5

Skrevet

Har hatt det son deg hele livet. Har ikke funnet noe som funket bra for meg. Har prøvde det meste. Fryyyyktelig frustrerende for fruen, jeg vet egentlig ikke hvordan det er. Kommer omtent med en gang. 

Anonymkode: 1569d...749

Skrevet

Personlig har jeg to alternativ. Som flere skriver, gjøre henne fornøyd/ferdig først. Alternativ to er at hun gir meg en utløsning først, foretrekker da uten penetrering. For så å konsentrere meg om henne. I løpet av den tiden jeg bruker på henne, er jeg selv klar for en ny runde. Det blir på en måte å kjøpe seg tid til å bygge opp lysten/spenningen på nytt. Er hun dyktig/villig så har hun ingen problemer med å få meg klar til en ny runde. Runde 2 har jeg ingen problemer med utholdenheten. En runde tre er også mulig.

Hvilke alternativ som benyttes er situasjonsbetinget. Har man satt av tid til en helaften er alternativ to en vinner for begge. Ikke glem kommunikasjon og vær mentalt til stede i situasjonen. Ikke ha for mye fokus på din egen orgasme. Nyt øyeblikket. Orgasme er belønningen, den kommer før eller siden. Lykke til og God Jul

Anonymkode: da6e2...f15

Skrevet

Bruk tid på å prøve å gi henne en orgasme på forhånd. Prøv å bruke penisring, som hjelper for å holde lengre. 

Anonymkode: 83905...aa5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...