AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #1 Skrevet 19. desember 2021 Tror nok at folk flest liker meg,men har lyst til å bli enda mer likt av alle. Anonymkode: f0bba...8b7
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #2 Skrevet 19. desember 2021 Hvorfor bli godt likt av alle? Gled deg til du blir eldre, da gir du mer faen. Anonymkode: 50eb8...cff 7
Myrsnipa Skrevet 19. desember 2021 #3 Skrevet 19. desember 2021 Jeg vil påstå at jeg blir godt likt av alle. Grunnen til det er at jeg er hyggelig med alle, respekterer andre som er ulik og tilpasser meg litt hvordan den andre personen er. Hører på det de sier og unngår krangling om ting som man ikke kommer noen vei med. Viser interesse ovenfor dem. Tror egentlig man må være litt personlighetstypen til dette, for tror ikke alle har det seg eller gidder. 4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #4 Skrevet 19. desember 2021 Man må jo ha en veldig evne til å forandre personlighet. Vil man være seg selv fullt ut kan man ikke bli likt av alle, så spørsmålet er hva som er viktig for deg; å være deg selv eller bli likt av alle? Anonymkode: 54228...a9b 7
Gjest BrittEkeberg Skrevet 19. desember 2021 #5 Skrevet 19. desember 2021 Cluet er å smile. Masse! Folk liker visst folk som smiler, har jeg hørt.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #6 Skrevet 19. desember 2021 Forskning: 9 enkle triks som får folk til å like deg https://sol.no/underholdning/forskning-9-enkle-triks-som-far-folk-til-a-like-deg/69942279 Anonymkode: ee1cb...b32
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #7 Skrevet 19. desember 2021 Du blir aldri godt likt av alle. Anonymkode: ba2ef...03a 6
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #9 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Tror nok at folk flest liker meg,men har lyst til å bli enda mer likt av alle. Anonymkode: f0bba...8b7 Folk liker forskjellige typer folk. Så hvis du hele tiden prøver å være det en eller annen ønsker at du skal være så vil det en dag ryke for deg. De vil innse at du er falsk og det fungerer ikke I lengden. Anonymkode: 6a3ef...599 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #10 Skrevet 19. desember 2021 Du må jo ha multippel personlighetsforstyrrelse skal du klare det. Hva er vitsen? Og du klarer det ikke uansett. Jeg hadde syntes du hadde vært falsk og ikke likt deg om du var så desperat som virker her.. Anonymkode: a585d...43f 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #11 Skrevet 19. desember 2021 Myrsnipa skrev (38 minutter siden): Jeg vil påstå at jeg blir godt likt av alle. Grunnen til det er at jeg er hyggelig med alle, respekterer andre som er ulik og tilpasser meg litt hvordan den andre personen er. Hører på det de sier og unngår krangling om ting som man ikke kommer noen vei med. Viser interesse ovenfor dem. Tror egentlig man må være litt personlighetstypen til dette, for tror ikke alle har det seg eller gidder. Sånn er jeg også! 😁 og så baksnakker jeg ikke folk. Anonymkode: 8b078...77a
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #12 Skrevet 19. desember 2021 Bry deg oppriktig om andre. Vær interessert i dem, spør spørsmål, gi komplimenter. Snakk minst mulig om deg selv og vær heller en god lytter. Rett og slett bare få andre til å føle seg verdsatt og akseptert. Når andre føler seg vel i ditt selskap så vil de like deg. Men det må jo komme fra hjertet. Folk er som regel flinke til å fange opp falskhet. Dette har forøvrig blitt studert i lang tid og det finnes flere bøker og podcasts om hvordan man kan bli bedre likt. Fellesnevneren er at det må bunne i empati, omsorg og nysgjerrighet. Ikke alle tør å vise disse sidene av seg selv. F.eks av frykt for å bli avvist eller for å være klein. Så det krever litt selvtillit også. Og et oppriktig ønske om å være en god person også. Anonymkode: e6dbf...92f 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. desember 2021 #13 Skrevet 20. desember 2021 Det er umulig å bli likt av alle, forstår heller ikke hvorfor det er så viktig.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #14 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 19.12.2021 den 13.03): Tror nok at folk flest liker meg,men har lyst til å bli enda mer likt av alle. Anonymkode: f0bba...8b7 Det går ikke an å bli likt av alle bestandig. Noen ganger oppstår situasjoner hvor man må gjøre valg som vil ende med at noen liker deg, mens andre ikke liker deg. Det viktige er vel å bli likt av de menneskene du liker? Anonymkode: 34208...d08 2
tussi680 Skrevet 20. desember 2021 #15 Skrevet 20. desember 2021 Alle blir likt av noen men ingen kan bli likt av alle. 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #16 Skrevet 20. desember 2021 Enkelt. Å få andre til å føle seg vel er hemmeligheten.. personer som får til dette er godt likt og en som "alle" vil være venn med. Er ikke sånn selv da, er ikke så interessert i andre. Men de jeg liker godt og trives med er de som får meg til å føle meg bra👍 Anonymkode: 01e96...96a 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #17 Skrevet 20. desember 2021 Bedre at du er deg selv og er autentisk enn at du er falsk for å bli likt av alle. Anonymkode: 69598...125 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #18 Skrevet 20. desember 2021 Så rådene her er å være altruistisk og få andre til å føle seg vel, for å oppnå det egoistisk ønske: bli mer likt. Jeg er godt likt. Dette fordi jeg er så skadet at jeg er litt selvutslettende. Og nei, folk oppfatter ikke falskhet. Eller, mulig det ikke går under falsk, men når jeg lar folk gå over mine grenser og utnytter det de tror er snilhet er det veldig fornøyd og vil gjerne ha mer. Jeg er ett snilt menneske. Det er bare det at jeg er grenseløs av skade. Og viskes ut av andre. Det er det ingen som oppdager. Og min automatiske speiling av andre folk får folk til å like meg veldig. Jeg er jo som dem. Har hatt relasjoner til folk over tiår. De har ingen anelse. Jeg har det kjipt. Men jeg er godt likt. Så om det er målet: Tung dag he he. Anonymkode: f8ae8...bee
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #19 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så rådene her er å være altruistisk og få andre til å føle seg vel, for å oppnå det egoistisk ønske: bli mer likt. Jeg er godt likt. Dette fordi jeg er så skadet at jeg er litt selvutslettende. Og nei, folk oppfatter ikke falskhet. Eller, mulig det ikke går under falsk, men når jeg lar folk gå over mine grenser og utnytter det de tror er snilhet er det veldig fornøyd og vil gjerne ha mer. Jeg er ett snilt menneske. Det er bare det at jeg er grenseløs av skade. Og viskes ut av andre. Det er det ingen som oppdager. Og min automatiske speiling av andre folk får folk til å like meg veldig. Jeg er jo som dem. Har hatt relasjoner til folk over tiår. De har ingen anelse. Jeg har det kjipt. Men jeg er godt likt. Så om det er målet: Tung dag he he. Anonymkode: f8ae8...bee Du trenger ikke være selvutslettende for å få andre til å føle seg bra. Et eksempel på et kjent menneske som folk automatisk likte når de møtte ham; Bill Clinton. Fordi han hadde en unik evne til å få den han snakket med til å føle seg sett og viktig, og i det han snakket med den ene personen var ingen andre i rommet viktigere. Men han er neppe en selvutslettende dumsnill person. Anonymkode: 01e96...96a
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #20 Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så rådene her er å være altruistisk og få andre til å føle seg vel, for å oppnå det egoistisk ønske: bli mer likt. Jeg er godt likt. Dette fordi jeg er så skadet at jeg er litt selvutslettende. Og nei, folk oppfatter ikke falskhet. Eller, mulig det ikke går under falsk, men når jeg lar folk gå over mine grenser og utnytter det de tror er snilhet er det veldig fornøyd og vil gjerne ha mer. Jeg er ett snilt menneske. Det er bare det at jeg er grenseløs av skade. Og viskes ut av andre. Det er det ingen som oppdager. Og min automatiske speiling av andre folk får folk til å like meg veldig. Jeg er jo som dem. Har hatt relasjoner til folk over tiår. De har ingen anelse. Jeg har det kjipt. Men jeg er godt likt. Så om det er målet: Tung dag he he. Anonymkode: f8ae8...bee Man får sjelden gode vennskap ved å være selvutslettende. Vært der selv. Noen av vennene dine er nok ekte venner hvis du har hatt de lenge ❤️. Selvutslettelse er ikke en god strategi for å bli likt. De selvutslettende blir ofte sett på som kjedelige og lett å glemme (i verste fall falske), det er ofte derfor man føler seg utelatt. Jeg håper du blir bedre og tør å komme deg litt ut av komfortsonen etter hvert ❤️ Å være selvutslettende er ekstremt slitsomt, og lite givende. Anonymkode: 54228...a9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå