AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #1 Skrevet 19. desember 2021 Moren min betrodde meg at hun mistet tilliten til faren min etter at hun fant ham gråtende tidlig om morgenen over økonomiske problemer. Hun fortalte meg at hun syntes han "var veldig svak og patetisk". Hun skilte seg fra ham 6 måneder senere. De var gift i 30 år. Aldri grin foran kvinner. Aldri! Anonymkode: 2acfd...6c4 10
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Moren min betrodde meg at hun mistet tilliten til faren min etter at hun fant ham gråtende tidlig om morgenen over økonomiske problemer. Hun fortalte meg at hun syntes han "var veldig svak og patetisk". Hun skilte seg fra ham 6 måneder senere. De var gift i 30 år. Aldri grin foran kvinner. Aldri! Anonymkode: 2acfd...6c4 Eller grin og ei det. En kvinne som ikke tåler en grinende mann er ikke en sterk og skikkelig kvinne. Anonymkode: 39636...769 111
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 19. desember 2021 Dette sier jo mer om din mor enn din far... Synes menn som gråter er skikkelige menn, som tør vise følelser. Anonymkode: b7d84...4cb 112
Populært innlegg sicario Skrevet 19. desember 2021 Populært innlegg #4 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Moren min betrodde meg at hun mistet tilliten til faren min etter at hun fant ham gråtende tidlig om morgenen over økonomiske problemer. Hun fortalte meg at hun syntes han "var veldig svak og patetisk". Hun skilte seg fra ham 6 måneder senere. De var gift i 30 år. Aldri grin foran kvinner. Aldri! Anonymkode: 2acfd...6c4 Hmm. Jeg gråt da barnet mitt fikk kreft. Ikke fått noen negative reaksjoner på det 🤷🏼♂️ 56
Gjest theTitanic Skrevet 19. desember 2021 #5 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Moren min betrodde meg at hun mistet tilliten til faren min etter at hun fant ham gråtende tidlig om morgenen over økonomiske problemer. Hun fortalte meg at hun syntes han "var veldig svak og patetisk". Hun skilte seg fra ham 6 måneder senere. De var gift i 30 år. Aldri grin foran kvinner. Aldri! Anonymkode: 2acfd...6c4 Det alene er ikke årsaken til at hun gikk. Det er heller de problemene han hadde laget og hvordan han valgte å løse, eller ikke løse, dem.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #6 Skrevet 19. desember 2021 Menn bør ikke gråte foran andre menn tenker jeg heller vi sier. Hvis en mann begynner å gråte i en flokk med både menn og kvinner, så trekker de andre mennene seg til siden mens kvinnene kommer løpende mot han. Moren din høres jo kald og følelsesløs ut. Men hun representerer ikke flertallet av kvinner. Anonymkode: 15efa...52c 18
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #7 Skrevet 19. desember 2021 Dette er nok til en stor grad sant. Enhver form for svakhet blir fort sett på som uattraktivt for menn Det være seg gråt, dårlig selvtillit eller svak fysikk Anonymkode: b7953...0bb 6
Silva Pluvialis Skrevet 19. desember 2021 #8 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er nok til en stor grad sant. Enhver form for svakhet blir fort sett på som uattraktivt for menn Det være seg gråt, dårlig selvtillit eller svak fysikk Anonymkode: b7953...0bb Hvor er det vi har det fra at det er en svakhet å gråte? 17
Raven.Writingdesk Skrevet 19. desember 2021 #9 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Moren min betrodde meg at hun mistet tilliten til faren min etter at hun fant ham gråtende tidlig om morgenen over økonomiske problemer. Anonymkode: 2acfd...6c4 Det er vel heller den delen som er problematisk. 31
Raven.Writingdesk Skrevet 19. desember 2021 #10 Skrevet 19. desember 2021 sicario skrev (7 minutter siden): Hmm. Jeg gråt da barnet mitt fikk kreft. Ikke fått noen negative reaksjoner på det 🤷🏼♂️ ❤️ 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #11 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dette sier jo mer om din mor enn din far... Synes menn som gråter er skikkelige menn, som tør vise følelser. Anonymkode: b7d84...4cb Enig. Anonymkode: 69750...9cd 8
Gjest BrittEkeberg Skrevet 19. desember 2021 #12 Skrevet 19. desember 2021 Det var nok ikke den eneste grunnen til skilsmisse. Menn skal få gråte også, jeg har sett faren min gråte mange ganger. Når han har vært dritings og sånn. Jeg har fått høre at jeg er så kald som ikke gråter, mens menn som gråter er "svake" hvis de gråter. Such bullshit! Gi faen i hva folk mener, det gjør jeg. Og igjen, det var ikke den eneste grunnen for skilsmisse.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #13 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Moren min betrodde meg at hun mistet tilliten til faren min etter at hun fant ham gråtende tidlig om morgenen over økonomiske problemer. Hun fortalte meg at hun syntes han "var veldig svak og patetisk". Hun skilte seg fra ham 6 måneder senere. De var gift i 30 år. Aldri grin foran kvinner. Aldri! Anonymkode: 2acfd...6c4 Hvorfor hadde de økonomiske problemer? Var det gambling det handlet om egentlig? Kansje det ikke var følelsene som var problemet men at personen som skapte problemet ikke tok grep. Anonymkode: a404b...760 7
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #14 Skrevet 19. desember 2021 Jeg tror heller hun syntes det var "svakt og patetisk" at han hadde satt seg i en sånn økonomisk situasjon og ikke klarte å fikse det. Anonymkode: 2d2ee...c5b 11
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #15 Skrevet 19. desember 2021 Ikke gråt av selvforskyldte ting, er kjernen her. Høres ut som moren din forsøkte å lære deg av med å være selvmedlidende og sutrete, trådstarter. Videre hørtes det ut som om hun ikke klarte det, siden du hyler og sutrer her inne også. Anonymkode: 68cb5...5fe 14
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #16 Skrevet 19. desember 2021 Faren din reagerte sunt i en vanskelig situasjon, moren din straffet ham med usunn avvisning. At du idealiserer henne og utviser frykt for følelser bør du ta som ett mentalt helsevarsel for deg selv. Dra på besøk til faren din og prat og grin ut med ham, så kanskje du slipper usunne forhold, inni deg selv og som følge, i forhold til andre. Cry like a Greek God Anonymkode: adc07...f40 7
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #17 Skrevet 19. desember 2021 Tenker du seriøst at de ble skilt fordi han gråt en gang foran henne? Da har du isåfall mye å lære om livet.. Mannen min har grått flere ganger, han er trygg nok på meg til å være åpen og dette fører oss bare nærmere hverandre. Anonymkode: ed870...3e5 13
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #18 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Moren min betrodde meg at hun mistet tilliten til faren min etter at hun fant ham gråtende tidlig om morgenen over økonomiske problemer. Hun fortalte meg at hun syntes han "var veldig svak og patetisk". Hun skilte seg fra ham 6 måneder senere. De var gift i 30 år. Aldri grin foran kvinner. Aldri! Anonymkode: 2acfd...6c4 Tosk. Anonymkode: 69900...e79 6
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #19 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ikke gråt av selvforskyldte ting, er kjernen her. Høres ut som moren din forsøkte å lære deg av med å være selvmedlidende og sutrete, trådstarter. Videre hørtes det ut som om hun ikke klarte det, siden du hyler og sutrer her inne også. Anonymkode: 68cb5...5fe Vi vet ingenting om hans far var skylden til at økonomien var så tung for ham at det smertet. En kravstor uansvarlig mor kan ha blitt båret av ham som en tung bør for alt vi vet. Det er da dessuten ikke selvmedlidende å gråte om man har gjort noe "galt"/galt. Det kan være tårer av oppriktig forståelse av konsekvenser og anger. Usunn gråting, selvmedlidende sutring som du så rett kaller det, er i min erfaring utført oftere som usunn reaksjon på andres handlinger, innbilte eller faktiske. Når grining blir utført som kommunikasjon, ikke utløsning av følelser før, under og/eller etter verbal kommunisering av hvorfor, og man forventer forståelse som følge, da snakker vi usunn manipulativ sutring. Anonymkode: adc07...f40 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #20 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Aldri grin foran kvinner. Aldri! Anonymkode: 2acfd...6c4 Enig. En mann har mye å tape på å vise "svakhet" med å grine, og alt å tjene på å vise "styrke" og robusthet. Vet ikke hvorfor det er slik, men at en mann griner foran en kvinne har aldri vært fordelaktig! Anonymkode: 64bd5...fd2 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå