Gå til innhold

Hva er den verste julegaven ever?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg 12 år gammel fikk Vanderbildt (eller hvordan det nå staves) parfyme av en tante, det tok kaka. Re-gifting er greit nok, men gaven bør iallefall gå til en person den passer til (og som ikke vet at det er re-gifting på gang) :sjenert:

Skrevet

søsteren min og mannen hennes gir oss alltid bilder i julegave.. av sønnen sin. hvert eneste år så går de til fotograf og tar 100 bilder som de gir i gaver til alle i slekta. slik har de gjort i 5 år nå og nå har de fått et nytt barn som sikkert blir de neste års julegave, evnt sammen med sin bror på bilde.... :S

vi har snart flere bilder av dem enn av oss selv! er mulig jeg er frekk men jeg syns det er en dårlig og lite fantasifull gave. de eneste de kjøper "ekte" gaver til er til hverandre og til barna sine, og evnt andre små barn i resten av familien.... er klar over at et slikt bilde er verdt 2-300 kr... og JA det er stress å handle gaver til hele slekta, jeg gjør det jo selv. bildene deres havner i en skuff, for å ha bilder stående framme passer ikke min stil i huset.

Skrevet

siste gjest her igjen: syns bare de har valgt en veldig lettvint måte å løse julegavehysteriet på. jeg tar heller kontanter enn å få flere slike bilder og vet om flere i familien som heller ikke syns noe særlig om deres "oppfinnsomme" julegaver....

Skrevet
søsteren min og mannen hennes gir oss alltid bilder i julegave.. av sønnen sin. hvert eneste år så går de til fotograf og tar 100 bilder som de gir i gaver til alle i slekta. slik har de gjort i 5 år nå og nå har de fått et nytt barn som sikkert blir de neste års julegave, evnt sammen med sin bror på bilde.... :S

vi har snart flere bilder av dem enn av oss selv! er mulig jeg er frekk men jeg syns det er en dårlig og lite fantasifull gave. de eneste de kjøper "ekte" gaver til er til hverandre og til barna sine, og evnt andre små barn i resten av familien.... er klar over at et slikt bilde er verdt 2-300 kr... og JA det er stress å handle gaver til hele slekta, jeg gjør det jo selv. bildene deres havner i en skuff, for å ha bilder stående framme passer ikke min stil i huset.

Jeg synes faktisk du er litt frekk. Det er jo tantebarna dine.

Putt bildene i en album da vel.

Så kan du eventuelt ha det nyeste fremme. På kjøkkenet eller i gangen eller noe.

Det er jo ikke slik at man kan forvente seg noe i presang. Man må jo nesten bli glad for å få noe i det hele tatt. I mange familier er det slik at de voksne kjøper "tullegaver" til hverandre mens barna får ordentelige gaver.

Skrevet

Jeg synes det er drøyt å gi bort bilde av sine egne barn hvert år - jfr diskusjonen på bryllupsforumet hvor det ble diskutert det å gi bort bryllupsbilder i stort format som gaver

Skrevet
Jeg synes det er drøyt å gi bort bilde av sine egne barn hvert år - jfr diskusjonen på bryllupsforumet hvor det ble diskutert det å gi bort bryllupsbilder i stort format som gaver

Jeg er faktisk enig. Det er greit en gang eller to, men hvert eneste år? Jeg tror foreldre overvurderer andres interesse for barna sine.

Gjest SumoBryter
Skrevet

Det var en glasslykte fra ex svigerforeldrene... Jeg tror den må ha vært fra 10kr butikken. Men siden jeg visste hvaslags folk de er åpnet jeg den selvsagt på veien hjem. De understrekte veldig at de hadde kjøpt gave til meg, foran barna, og jeg smilte og takket høflig. Men jeg visste selvfølgelig at de på veien hjem bare lo av hva de hadde kjøpt til meg. Guri en billigere dritt ting kunne de ikke ha funnet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...