Heffalompen Skrevet 13. oktober 2005 #1 Skrevet 13. oktober 2005 Hva er den verste julegaven du noen gang har fått??? Bare sånn at man vet hva man skal styre unna i den snart forestående julestria (les. shopping-amok). Det verste jeg noen gang har fått var et gløgg-sett: det var utrolig stygt. Dessuten; hva skulle jeg med det etter jul? Da er man jo fylt til randen med gløgg.........
Gjest Hel Skrevet 13. oktober 2005 #2 Skrevet 13. oktober 2005 Har egentlig aldri fått noen veldig ille gaver. Synes ikke noe om å klage over ting man får. Men tanten min ga meg en cd med lyrikk på og det synes jeg var litt rart for jeg har aldri vært typen til å like sånt. hehe
liv Skrevet 13. oktober 2005 #3 Skrevet 13. oktober 2005 Fikk en gigantisk lommebok beregnet på "gamle tanter" da jeg var ti. Stygg var den også. Uten om det så har jeg fått bra gaver jeg..
:-) anna Skrevet 13. oktober 2005 #4 Skrevet 13. oktober 2005 Broren min ga dama ei badevekt. Den er det vanskelig å toppe
Arwen Skrevet 13. oktober 2005 #5 Skrevet 13. oktober 2005 Har ikke fått noen triste julegaver, men fikk ostehøvel av mannen et år til bursdagen (som en tilleggsgave da) ikke akkurat det man ønsker seg av mannen sin Mamma fikk øretermometer av pappa et år, ikke veldig populært det heller
Gjest Gitte Skrevet 13. oktober 2005 #6 Skrevet 13. oktober 2005 Broren min ga dama ei badevekt. Den er det vanskelig å toppe ← Jeg fikk en fempakning med hvite tennissokker ifjor... uff
Gjest Bøllefrøet Skrevet 13. oktober 2005 #7 Skrevet 13. oktober 2005 Jeg fikk en duk som kosta en tier fra noen i familen husker jeg (prislappen sto på).. Jeg er ikke sånn at jeg må ha dyre gaver, det er faktisk tanken som teller.. Men det var ikke mye tanke bak dette, for jeg tror de ga det samme til 5 stykker.. Da kan man likeså godt droppe å gi gave..
Arkana Skrevet 13. oktober 2005 #8 Skrevet 13. oktober 2005 Tja, ikke godt å si. Tror det må bli en vinflaskeboks i tre med noe grusom maling utenpå som vi fikk av sambos storebror (garantert kona som har plukket ut) til jul for noen år siden. Og vi drikker aldri vin. Tror faktisk ikke vi har fått en eneste brukbar julegave av dem. Ett år fikk vi sengetøy (som forsåvidt var flott å se på) i polyestersateng som hadde så forferdelig kvalitet at vi bare måtte kaste det. Den franske bestemoren min var forøvrig ikke så veldig fantasifull i sine julegaver heller, tror vi fikk armbåndsur og pennesett hver eneste år (men vi fikk jo penger i tillegg, dette var bare små symbolske gaver til å ha under treet). Men, det er jo tanken som teller. Synes heller ikke om å klage på gaver egentlig. Man kan ikke forvente gaver.
Adonia Skrevet 13. oktober 2005 #9 Skrevet 13. oktober 2005 den verste gaven jeg noen gang har fått er en kjempesvær truse. jeg var 10-12 år, og både jeg og søsteren fikk noen enorme truser som sikkert var 4 nr for stor. ler bare jeg tenker på dem. har spart på trusa for moro skyld, og tok den på foran kjæresten engang. han holdt på å le seg ihjel - den er fortsatt alt for stor (og ikke særlig fin heller..)
Gjest Hel Skrevet 13. oktober 2005 #10 Skrevet 13. oktober 2005 den verste gaven jeg noen gang har fått er en kjempesvær truse. jeg var 10-12 år, og både jeg og søsteren fikk noen enorme truser som sikkert var 4 nr for stor. ler bare jeg tenker på dem. har spart på trusa for moro skyld, og tok den på foran kjæresten engang. han holdt på å le seg ihjel - den er fortsatt alt for stor (og ikke særlig fin heller..) ← Ååh ja. Det fikk jeg en gang og. :ler Stoooore kanarigule blondetruser av mormoren min. Ga den videre til mamma isteden.
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2005 #11 Skrevet 13. oktober 2005 Ek Kelly Family cd da de var nye i sin tid. Jeg ante ikke hvem de var engang!
Gjest Violetta Skrevet 13. oktober 2005 #12 Skrevet 13. oktober 2005 Jeg fikk et aldeles grusomt sengeteppe en gang. Typisk sånt man kjøper på Nille. Jeg er filmet i det jeg åpner det, og ansiktsuttrykket sier sitt. Selv om jeg selvfølgelig prøvde å være glad og takknemlig utad tror jeg ikke noen trodde på det (var hos svigerfamilie).
_Anki_ Skrevet 13. oktober 2005 #13 Skrevet 13. oktober 2005 Hmm julegavene fra farmor er årets høydepunkt. Når jeg var 16 fikk jeg truser i størrelse 3 år, og et maleskrin. Ifjor fikk jeg en 3pk bestemortruser i størrelse xxxl, de var digre! Også var de rosa med kvite blomster, jeg holdt på å dø når jeg åpna pakken..
Gjest Ingrid78 Skrevet 13. oktober 2005 #14 Skrevet 13. oktober 2005 Det må ha vært en babyblå fleecegenser jeg fikk av tanta mi. Den var dritstygg i fasongen, med utskjærte hull her og der. Og babyblå er ikke akkurat min favoritt. Dessuten var den minst en størrelse for liten!
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #15 Skrevet 13. oktober 2005 Jeg tror mange gamle mennesker gir videre ting de selv har fått jeg... Tanten til mamma gjør ihvertfall det. Den ultimate kjipe gaven fra de var vel da jeg var ganske liten, jeg gikk tidlig på barneskolen og pakket opp en parfyme fra de. Den hadde utskjæringer nedover flasken, og hun hadde brukt den ned til et visst punkt. Toppen av kaken var at denne hadde hun fått av mamma til jul året før... Hun og mannen (de er egentlig mormor og morfar for oss, for de ordentlige døde så tidlig, morfar før jeg ble født, og mormor da jeg var seks) gir bare bort kjipe ting, så da orker man ikke være så fantasifull til de heller. riktignok kan de glimte til, men da må man ønske seg noe. Begge søstrene mine har fått Baby Born-dukker. Sist fikk jeg er stjerneformet juleduk... Den var fin... Men i år skal jeg ønske meg et vaffeljern av de, så håper de glimter til litt
Gjest seroxata Skrevet 13. oktober 2005 #16 Skrevet 13. oktober 2005 hah, den er enkel! ei i klassen ville ha mange julegaver, så ho avtalte å kjøpe med alle i klassen.. vi kjøpte jo fine ting til ho, og kan vel ikke annet enn å si at vi var flere som ble skuffet da vi åpnet gavene på julaften, og fikk hver vår sånn minigodtepose som koster 1 krone stk!! kjøpte aldri til ho mer.. haha
Gjest Spacegirl Skrevet 13. oktober 2005 #17 Skrevet 13. oktober 2005 Mamma visste at jeg ønsket meg en blå duk, men den duken jeg fikk er det styggeste jeg noen gang har sett . Babyblå i et eller annet ekkelt, silkeaktig stoff med blomstermønster. Grusom... Har også fått endel pynteting opp igjennom årene som ikke er min stil i det hele tatt. F.eks små porselensfigurer av hunder o.l. Typisk gammel dame-stil, men sånn går det når mødre og gamle tanter prøver å kjøpe noe fint.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #18 Skrevet 13. oktober 2005 Fikk engang en grusom duftelampe av naboen(sånn med telys og pouporri) som de selv hadde fått i gave året før(til fra lappen lå fortsatt oppi)
Gjest Mrs. Potter Skrevet 13. oktober 2005 #19 Skrevet 13. oktober 2005 Det må være det året jeg og søstersen fikk 1/2 pose med nøtter hver fra en gammel tante. Holdt på å dø da vi åpna pakken. Greit,det er tanken som teller.Men jeg lurer på hva hun tenkte da hun kom på den gaven altså. "hmm,hva skal jeg finne på i julegave i år da? Jo,jeg vet det! 1 nøttepose. Nei,forresten det blir for mye. Deler den i 2 jeg"
Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 14. oktober 2005 #20 Skrevet 14. oktober 2005 Jeg fikk en svær allmanakk fra tanta mi en gang.. Svart og sølv stripete.. Så den på rema, der den kosta 20 kr. Greit at ho har dårlig råd, men kunne vel heller kjøpt et flax-lodd eller noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå