Gå til innhold

Hjemmetesting

Gjest LudaLi

Anbefalte innlegg

lettbrus skrev (8 timer siden):

Det tok 15 (!!) dager før datteren vår fikk positiv test, og det var pcr-test. Både mannen min og jeg var smittet, og det hadde ingen hensikt å isolere oss fra henne. Dette var i mars før hjemmetest ble en greie. Isolasjonstiden hennes ble regnet fra den dagen hun testet positivt, så det kom to fra kommunens testteam hjem her og testet henne annenhver dag. Helt utrolig at det gikk så lang tid. Det verste var at hun fikk positiv den dagen hun egentlig var ferdig med karantene, så hun fikk totalt 25 dager i isolasjon. Så det er bare å vente….

Holder nesten ikke ut dette. Vi har vært i karantene siden torsdag med tre små barn. I en leilighet. Vi får ikke isolert oss tilfredstillende. Meget krevende dager 🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 hours ago, Mamak said:

Fikk med oss hjemmetester fra feberpol. Tok ny test som slo ut meget positiv i kveld. Ingen tvil der altså kombinert med at jeg har blitt mye dårligere… Har handlet på nett, men får i utgangspunktet ikke hentet dem😅 

Du kan skrive fullmakt til en venn mener jeg, evt ring postkontoret og forklar så de ikke sender pakkene tilbake etter to uker. Uffameg. God bedring☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...