AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #1 Skrevet 19. desember 2021 Fikk mail tirsdag 14.des om at ordren sendes, flere dager etter bestilling. Jeg trykka på "spor pakke" i går, det sto bare at pakken er varslet, men ikke ankommet terminal. Er ikke det litt rart? Hva kan ha skjedd? Skulle jo tro den ankom postterminal på fredag om ikke tidligere? Satset på boozt for juleantrekk, for de pleier å ha rask levering. Forstår det er masse nå før jul, men allikevel. Anonymkode: 8e7ec...d12
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #2 Skrevet 19. desember 2021 Ja det er ekstremt treigt! Det sto lenge at min pakke var kommet til en terminal og ventet på å bli sendt videre. Fikk endelig mail om at pakken skulle komme før 07.00 i går, men der på sporingen at det ikke var mulig å levere pakken uten noen begrunnelse. Anonymkode: f7aa5...113
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #3 Skrevet 19. desember 2021 Treg levering fra alle før jul, hvert år. PostNord er nå ekstremt trege. Anonymkode: e554a...729
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #4 Skrevet 19. desember 2021 Jeg har bestilt fra boozt to ganger siste måneden. Mottok pakken innen en uke begge ganger. Anonymkode: 8fbd5...9e2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå