Gjest Tivolia Skrevet 13. oktober 2005 #1 Del Skrevet 13. oktober 2005 Vurderer å kjøpe Tivoli steroanlegg, men lurer på hvilke erfaringer dere har. Er det bra lyd? God kvalitet? Hvor mye betalte du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 13. oktober 2005 #2 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg har en Tivoli radio, model one - som er helt suveren i lyden i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 13. oktober 2005 #3 Del Skrevet 13. oktober 2005 Radioen er suveren ja! Meget imponerende lyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 13. oktober 2005 #4 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg har det. Mdel two, cd-spiller og sub-woofer. Er kjempefornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathrineS Skrevet 13. oktober 2005 #5 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hva koster et slikt anlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 14. oktober 2005 #6 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg har samme som Brunhilde - model two, subwoofer og cd-spiller - og betalte rundt 5000 på www.mpx.no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 15. oktober 2005 #7 Del Skrevet 15. oktober 2005 Fin lyd og bra design. Godt samsvar mellom pris og kvalitet. Har det på kkjøkkenet, men det tåler godt et litt større rom også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arielle Skrevet 17. oktober 2005 #8 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jeg har kjøpt en sånn "fake" tivoliradio på Clas Olson til 149 kr. jeg er ikke spesielt kresen når det gjelder lyd og sånn, men den fugerer veldig fint til å ha på badet (der jeg har den) og er like bra som en hvilken som helst annen radio. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå