AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #1 Skrevet 19. desember 2021 Hva synes folket? Vi har som årlig tradisjon å møtes til en pakkelek. Denne går ut på at vi kaster terninger og velger til oss pakker, for så å stjele dem fra hverandre etterpå. Er det greit å stjele pakker fra toåringer og fireåringer? Jeg har selvfølgelig gjort meg opp en mening om dette selv, men hva synes folket? Anonymkode: e748e...228
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #2 Skrevet 19. desember 2021 Blir alle sittende igjen med en pakke vær tilslutt synes jeg det er greit. Men forklar nøye på forhånd. Hvis tilslutt noen blir sittende uten hadde jeg ikke hatt hjerte til å stjele fra barna. Anonymkode: 9fe65...116
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #3 Skrevet 19. desember 2021 Altså - det er jo en lek.. forklar reglene godt, og la de være med hvis de vil. selv hadde jeg kanskje latt barna være «på lag» med én voksen hver (mamma og pappa), og latt dem få kaste terning og velge pakker for laget. Om det etter pakkeåpning er noen pakker laget har som barnet vil ha, så får de dem. Anonymkode: c0171...ead 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå