Gå til innhold

Tannpine - hva kan dette være?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Tok naproxen i natt, paracet kl ni. To naproxen kl 13, og en paralgin forte 15.30. Planen er å ta mer naproxen ca 19 rett før middag, og en paralgin forte til før leggetid.

Hvis ingen har bedre forslag. 

Anonymkode: e5ca9...745

Du ringer og får en akuttime hos tannlegen. Du klarer ikke å behandle denne tannkjøttbetennelsen selv.

Anonymkode: 01f41...1e9

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Du ringer og får en akuttime hos tannlegen. Du klarer ikke å behandle denne tannkjøttbetennelsen selv.

Anonymkode: 01f41...1e9

Ja, men som jeg skrev kunne jeg ikke det på en søndag. Jeg er faktisk på vei til tannlegen nå 🙂 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ja, men som jeg skrev kunne jeg ikke det på en søndag. Jeg er faktisk på vei til tannlegen nå 🙂 

Hvordan gikk det?❤️

Anonymkode: 7d11b...0c0

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.12.2021 den 16.08):

Tok naproxen i natt, paracet kl ni. To naproxen kl 13, og en paralgin forte 15.30. Planen er å ta mer naproxen ca 19 rett før middag, og en paralgin forte til før leggetid.

Hvis ingen har bedre forslag. 

Naproxen er jo for menssmerter. Hvorfor tar du så mye av det? 

Ta vanlig paracet og ibux. Jeg sliter med vondt i en tann, hadde rotfylling for et år siden og nå verker det igjen. Desverre har jeg korona og kan ikke reise noe sted på en stund. Så jeg tar 1 paracet og 1 ibux to ganger om dagen. Så bruker jeg vanlig tanntråd mellom der det gjelder etter måltid og pusser tennene ved smerter. Det har hjulpet masse så jeg tror jeg skal klare meg til over nyttår. 

Anonymkode: 5331d...bce

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Naproxen er jo for menssmerter. Hvorfor tar du så mye av det? 

Ta vanlig paracet og ibux. Jeg sliter med vondt i en tann, hadde rotfylling for et år siden og nå verker det igjen. Desverre har jeg korona og kan ikke reise noe sted på en stund. Så jeg tar 1 paracet og 1 ibux to ganger om dagen. Så bruker jeg vanlig tanntråd mellom der det gjelder etter måltid og pusser tennene ved smerter. Det har hjulpet masse så jeg tror jeg skal klare meg til over nyttår. 

Anonymkode: 5331d...bce

Fordi jeg ikke hadde vanlig ibux 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan gikk det?❤️

Anonymkode: 7d11b...0c0

Betennelse i tannkjøttet - et resultat av tannstein (enda jeg var hos tannpleier for to mnd siden), svært trange mellomrom og nedsatt spyttproduksjon. 
Tannlegen fjerna tannstein, og ba meg fortsette å være flink med tanntråd, corsodyl osv. 😃🦷

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...