AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #1 Del Skrevet 19. desember 2021 Jeg vurderer å få bygd vinterhage på min 13 m2 balkong. Og vurderer også solceller i samme slengen. Kan ingenting om dette, og lurer på om noen andre her har erfaring med solcelle tak? Tar gjerne imot tips om seriøse firmaer; er redd for å gå på en smell her😏 Tipper det kan være rundt 200 000kr bare for vinterhagen?? Anonymkode: 0909d...738 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #2 Del Skrevet 20. desember 2021 Følger Anonymkode: 46f96...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #3 Del Skrevet 20. desember 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg vurderer å få bygd vinterhage på min 13 m2 balkong. Og vurderer også solceller i samme slengen. Kan ingenting om dette, og lurer på om noen andre her har erfaring med solcelle tak? Tar gjerne imot tips om seriøse firmaer; er redd for å gå på en smell her😏 Tipper det kan være rundt 200 000kr bare for vinterhagen?? Anonymkode: 0909d...738 Hvis det er en balkong, er det vel gjerne tak i form av balkongen over? Eller er det balkong på en enebolig? Og hva mener du med «bygge vinterhage», er der rett og slett innglassing du tenker på? Anonymkode: 7e6c6...127 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #4 Del Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 20.12.2021 den 7.29): Hvis det er en balkong, er det vel gjerne tak i form av balkongen over? Eller er det balkong på en enebolig? Og hva mener du med «bygge vinterhage», er der rett og slett innglassing du tenker på? Anonymkode: 7e6c6...127 Ja innglassing av balkongen i leiligheten min. Det er dessverre ikke tak her, så jeg får ikke utnyttet balkongen godt. Bor på 40 m2, så hadde vært fint med et slags ekstra «rom». Anonymkode: 0909d...738 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå