AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #1 Skrevet 19. desember 2021 Altså en fremmed person, som man ikke vet om. Eller er det bare på film.🤔 Venninna mi sier at hun så en jente i Sveits da hun var på ferie, som lignet så veldig på henne at hun synes det var skremmende. Er det ikke dobbeltgjenger det heter? Jeg lurer på om det finnes en som er prikk lik meg der ute,😳 Har noen av dere sett noen som er prikk lik dere? Fortell gjerne hele hendelsen (kort versjon om du ønsker), Veldig spennende! Anonymkode: ddada...f19
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #3 Skrevet 19. desember 2021 Det tror jeg ikke noe på nei Anonymkode: bd09d...8c3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 19. desember 2021 #4 Skrevet 19. desember 2021 Ligner, ja. Men prikk lik, nei.
Antiviruset Skrevet 19. desember 2021 #5 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Altså en fremmed person, som man ikke vet om. Eller er det bare på film.🤔 Venninna mi sier at hun så en jente i Sveits da hun var på ferie, som lignet så veldig på henne at hun synes det var skremmende. Er det ikke dobbeltgjenger det heter? Jeg lurer på om det finnes en som er prikk lik meg der ute,😳 Har noen av dere sett noen som er prikk lik dere? Fortell gjerne hele hendelsen (kort versjon om du ønsker), Veldig spennende! Anonymkode: ddada...f19 Ligner helt sikker ja, prikk lik er helt umulig om man ikke er enegget tvillinger Genetisk er det ikke noen som er helt lik deg. Har sett mange som har lignet på meg ved forskjellige stadier i livet( Brad Pitt blant annet ). Ofte når jeg er ute og reiser kan jeg se mennesker som er veldig lik på avdøde slektninger slik jeg husket de. Hadde man stilt de opp ved siden av hverandre så hadde de nok lignet Men prikk lik? Neppe. Den menneskelige hukommelse er ikke noe man kan stole veldig på, den er omtrentlig.
Antiviruset Skrevet 19. desember 2021 #6 Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Venninna mi sier at hun så en jente i Sveits da hun var på ferie, som lignet så veldig på henne at hun synes det var skremmende. Javel, det er hennes subjektive vurdering. Hadde du spurt noen andre uavhengige så hadde de nok sagt noe annet. Omtrent som om man diskuterer hvem barnet ligner på Slekta sitter med 100 forskjellige meninger. Noen ser likheter andre ikke.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #7 Skrevet 19. desember 2021 Åja, jeg har dobbeltgjengere. To stykker faktisk. Som var så like meg av utseende at det var plagsomt i ungdomstiden. Hun ene bodde i nabokommunen og «alle» tok feil av oss. Når jeg var ute på dans, så ble jeg stadig stoppet av folk som trodde at jeg var hun andre. Eller folk spurte: «Hei, er du [Mitt navn] eller [Hennes navn]?» Til og med mine to beste venninner tok feil på litt avstand. Jeg husker første gang jeg omsider møtte henne selv. Vi bråstoppet begge to og sa i munnen på hverandre: «Du må være XXX». Hun var like plaget av likheten som meg. Hun andre bodde litt lenger unna, så henne hørte jeg bare om av og til. Når folk hadde vært der og trodd at de så meg. Henne møtte jeg aldri. Anonymkode: e31c4...008 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #8 Skrevet 19. desember 2021 Tror nok man har dobbeltgjengere, ja. Ikke "enegget tvilling" nødvendigvis. Men en som er utrolig lik finnes nok. Bare å google celebrity lookalikes eller lignende. De fleste ligner ikke, men så er det noen som er prikk like. Mener jeg leste om at når det kommer til de trekkene som definerer et ansikt så finnes det grovt sett ikke så vanvittig mange kombinasjoner. At man egentlig nok har flere enn bare en dobbeltgjenger på kloden. Trynet ditt er faktisk ikke så unikt, det vil statistisk sett være andre som har det. Ikke på millimeteren, men grovt sett. Jeg hadde en dobbeltgjenger som bodde på samme sted som meg. Jeg så jo forskjellen selvsagt, samtidig var vi like nok til at hennes venner hoppet på meg og ga meg en klem, og mine venner sendte melding om at de trodde de hadde møtt meg på byen og så var det henne. Anonymkode: 91ba0...398 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #9 Skrevet 19. desember 2021 Da jeg var 13 år, så hadde jeg en dobbeltgjenger som flyttet dit mine besteforeldre bodde. Jeg hadde jo flere venner der på min alder, og alle tok feil av meg og henne, gikk jo bort til henne og var sikker på at det var meg. Jeg og opplevde at hennes venner kom bort til meg, og trodde jeg var henne. De flyttet ikke så lenge etterpå, så jeg så henne aldri selv. Anonymkode: 67a62...bbc
Gjest BrittEkeberg Skrevet 19. desember 2021 #10 Skrevet 19. desember 2021 Tviler… i så fall, som ligner på meg som slank eller overvektig? Har aldri sett noen som har lik hårfarge, øyenfarge eller noe likt utseende som meg selv. Jeg er unik. 😆
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå