Linn2006 Skrevet 13. oktober 2005 #1 Skrevet 13. oktober 2005 Hvordan musikk skal man velge til selskapet? Jeg har lyst på levende musikk, men vet ikke hvor jeg skal begynne å lete. Vil jo gjerne ha et helt orkester men det koster jo deretter. Noen som har noen gode tips?
Peony Skrevet 13. oktober 2005 #2 Skrevet 13. oktober 2005 Vi brukte en strykerduett i vårt bryllup. Ga en veldig god stemning, og bare halv pris av strykerkvartett
Boogie Skrevet 13. oktober 2005 #3 Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Vi skal ha DJ med skikkelig anlegg med trøkk i!!! Åja, det er langt til nærmeste nabo hvor vi skal være Endret 13. oktober 2005 av Maibrud`06
kitekatt Skrevet 14. oktober 2005 #4 Skrevet 14. oktober 2005 Vi brukte en strykerduett i vårt bryllup. Ga en veldig god stemning, og bare halv pris av strykerkvartett ← Kan jeg spørre hva dere måtte gi for strykekvartetten? Hvor i landet?
Peony Skrevet 14. oktober 2005 #5 Skrevet 14. oktober 2005 Kan jeg spørre hva dere måtte gi for strykekvartetten? Hvor i landet? ← Det var ikke i Norge, så prisene er nok ikke sammenlignbare. Og det var en duett, ikke en kvartett. Hva med å høre med Musikkhøgskolen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå