Gå til innhold

Hva er det mest rareste/sykeste/ekleste/skumleste du har opplevd på facebook eller instagram?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På facebook har jeg opplevd en del ekle grise meldinger fra fremmede. Jeg har bare blokket dem. Aner ikke hvordan de finner meg. Har ikke opplevd noe på instagram 😊

Anonymkode: d0a38...227

Videoannonse
Annonse
Gjest BrittEkeberg
Skrevet (endret)

Venneforlag hvor eksen kom opp, og profilen var kun en minne side. Det var rart. Jeg visste ikke at han var død. Eller at en minneside kunne ta i mot slike forespørsler. Mulig fordi jeg noen år tidligere skrev til personen på messenger… Nå gidder jeg ikke å ha Facebook lengre. 

Endret av BrittEkeberg
Skrevet

Jeg ble over lang tid stalket av en eldre mann i facebook, Messenger og Instagram. 

Heldigvis under den perioden var telefonnummeret og adresse tilgjengelig. 

Skikkelig ekkelt, aldri møtt fyren. 

Anonymkode: f447b...8c9

Skrevet

Var på tinder og lot være å bruke mitt fulle navn, kun min forbokstav. Hadde en ganske skjult Facebook profil og helt forskjellige bilder fra tinder. 

Var en som sendte slik en superlike, men han var ikke noe for meg så jeg sveipet videre. Rakk 3 sveip før mannen sendte meg venneforespørsel på Facebook. Bodde flere timer unna meg, 16 år eldre enn meg i følge fb. Det var rimelig skummelt. 

Eller da jeg jobbet i en kiosk. En veldig merkelig fyr kom inn i kiosken, en slik man legger merke til og en jeg aldri hadde sett der før. 1t senere så vasket vi oss ut for kvelden og jeg fikk venneforespørsel på fb fra han. Jeg kjente han igjen, nok en gang eldre kar som bor langt borte. Jeg lurer på hvordan han fant meg, for ingen av oss bruker navn på jobb. 

Anonymkode: 61088...4af

Skrevet

Wow😳stakkars dere! Veldig skummelt ja! 

Anonymkode: d0a38...227

Skrevet

En runket på kamera

Anonymkode: 87c39...8d1

Skrevet (endret)

Kommentarfeltene, spesielt under Reset.

Det er mange galninger der ute  

Endret av SoWhat?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...